שלוש קבוצות ילחמו על כרטיס אחד לפלייאוף בדרום, טבריה וירושלים בקרב ראש בראש

פאחם בטבריה (עודד חסין) פאחם בטבריה (עודד חסין)
המחזור ה-29 בליגה א'. חולון, כפר קאסם וכפר שלם ינסו להשיג את המקום האחרון במחזור הנעילה. בצפון, "רובי שפירא" הבטיחה את המקום הרביעי, פאחם והרצליה ישחקו על מיקום

בסיום המחזור ה-29 בליגה א' קיבלנו דרמות של ממש במסגרת קרבות הפלייאוף בשני המחוזות. בדרום, יבנה הבטיחה באופן סופי את המיקום השני, יפו את השלישי. בשבוע הבא נורדיה, חולון, כפר קאסם וכפר שלם יאבקו על שני כרטיסים בודדים.

בצפון, הפועל אום אל פאחם והפועל הרצליה יאבקו על המקום השני, "רובי שפירא" סיימה את העונה הסדירה במקום הרביעי (בעקבות התפרקותה של מכבי דליית אל כרמל) ועירוני טבריה והפועל ירושלים יתמודדו על הכרטיס האחרון.

מחוז דרום
הפועל הוד השרון - מ.ס. דימונה 2:0
זהו, הפעם זה סופי. דימונה ירדה באופן רשמי לליגה ב' למרות שניצחה את הוד השרון. זה היה צפוי, אך היום הקבוצה קיבלה את החותמת הרשמית. למרות השינויים בעמדות המאמן, לא הצליחו במועדון להשאיר את הקבוצה בליגה א' ובעונה הבאה תחזור לליגה הרביעית אחרי שנתיים.

מכבי שעריים - מכבי יבנה 2:0
אחרי הזעזוע בעמדת המאמן, יבנה חזרה לנצח. הניצחון הבטיח לקבוצה את המקום השני באופן רשמי. שרון גורמזנו כבש צמד בדקות ה-33 וה-80.

בית"ר כפר סבא - הפועל מחנה יהודה 2:0
מחנה הצליחה לנצח באצטדיון לויטה את קבוצתו של שוקי סדיס שבסופו של דבר תהיה מחוץ לפלייאוף. בזכות הניצחון תשחק האורחת במשחקי המבחן ותנסה להישאר בליגה כשתפגוש את אחת הקבוצות מליגה ב'. עידן בנימין ושרון לוי כבשו.

הפועל כפר שלם - בית"ר נורדיה ירושלים 2:0
איזה ניצחון ענק לקבוצה של ויקטור גניש. במאבק ישיר על הפלייאוף הצליחה נורדיה לנצח בזכות שערים של דיוויד גומז ודביר ברוך ולעשות צעד משמעותי לעבר המקום בחמישייה הראשונה. רק תסריט הזוי ימנע מהירושלמים לסיים מחוץ לפלייאוף.

"ירמיהו" חולון - מכבי 'קביליו' יפו 3:0
אורי קרגולה ושחקניו ממשיכים להציג כדורגל חיובי. הפעם מול חולון שהייתה יריבה ישירה שלה לפלייאוף, הצליחו מתן בית יעקב, דור מוסקוביץ' ודניאל ספיר להביס את חניכיו של מוסא בן חיים ולהבטיח את המקום השלישי בפלייאוף העליון.

סלליך
עירוני קריית גת - מ.ס. כפר קאסם 1:1
שתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות, קריית גת סיימה את משחקה בתשעה שחקנים, אך סיפור המשחק הגיע דווקא עם שריקת הסיום כשאפסנאי של קריית גת התמוטט ונפטר (לסיפור המלא).

משחקים נוספים: הפועל אזור - הפועל בקעת הירדן 0:0, הכח עמידר רמת גן - הסקציה נס ציונה 5:0.

מחוז צפון
הפועל איכסל - הפועל הרצליה 4:1
כנראה שהראש של איכסל כבר בעונה הבאה. העולה החדשה לליגה הלאומית ספגה הפסד משפיל בביתה מול זו שרוצה את המקום השני. חן ידען אמנם העלה את איכסל ליתרון, אך אבוחצירה (צמד), הרמתי וסתיו בן אהרון הפכו את התוצאה.

אלסברי ובנודיס בסיום (דאפר מחאמיד)
הפועל "רובי שפירא" חיפה - הפועל באקה אל גרבייה 0:0
חניכיו של פטריסיו סייג הבטיחו באופן סופי את המקום הרביעי בפלייאוף העליון לאחר שסיימו את העונה הסדירה באופן רשמי (בעקבות התפרקותה של מכבי דליית אל כרמל).

עירוני טבריה - הפועל אום אל פאחם 2:2
אין ספק שקבוצתו של אילן סויסה יכולה לצאת מאוכזבת. המארחים הובילו במחצית 0:2 משערים של כפיר בן דוד ואושרי טוויל, אך בזכות חצי שני טוב של חניכיו של שמעון הדרי אלה הצליחו לחזור ולשמור על המקום השני. אילון אלימלך וטימור אביטן כבשו לפאחם.

תוצאות נוספות: הפועל ירושלים - מכבי דליית אל כרמל 0:3 (טכני), הפועל מגדל העמק - מ.ס. טירה 2:2, מכבי צור שלום - מכבי קריית אתא 0:3, הפועל אסי גלבוע - הפועל כפר כנא 2:4 והפועל שפרעם - הפועל בית שאן 1:8.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
הקטר היפואי דורס
(יפואי אש: 19:03 20-04-2018)
לא מציע לאף אחד לפגוש את יפו בפלייאוף חבל לכולם על הזמן
2
תחזית עבור ליגה א' צפון
(החזאי: 00:36 21-04-2018)
הרצליה ינצחו את צור-שלום ויעפילו למקום השני, כי א.א פאחם תעשה תיקו מול ירושלים, שלא תעפיל לפלייאוף כי טבריה תנצח ק.אתא בחוץ. בסופו של יום, הרצליה תהיה נציגת ליגה א' בפלייאוף מול המקבילה במחוז הדרומי.
3
סוף עונה
(גלזר אבי: 14:33 21-04-2018)
צור שלום עלו עם 8 שחקני נוער בהרכב . קרית אתא עלו בלי חשק . החום מוטט את שתי הקבוצות . צור שלום כבשה שער אחד . קרית אתא כבשה שני שערים עצמיאים . תם המחזור .
4
תחזית
(אחד שמבין: 00:26 22-04-2018)
רובי שפירא ופאחם אחת מהן תעלה ליגה.
5
משחקי הפלייאוף
(אוהד נייטרלי : 14:55 25-04-2018)
אף קבוצה מליגה א' לא תעלה , זו משימה בלתי אפשרית ואם כן אז כנראה זו תיהיה יפו שנמצאת במומנטום מדהים .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?