כאבול או פרדיס, מי תפגוש את מגדל העמק במשחקי המבחן?

פרדיס בשלב הבא (היאם גבארין, יאללה ספורט) פרדיס בשלב הבא (היאם גבארין, יאללה ספורט)
שתי הקבוצות עלו ממחוז צפון א' ו-ב' כאשר גברו על צעירי כפר כנא ואחי איכסל (בהתאמה). בשישי המפגש המסקרן

יום שישי הקרוב ייערך בעילוט שבנצרת גמר מחוז ליגה ב' צפון בין בני כאבול לבני פרדיס.

ליגה ב' צפון א'
בני כאבול - צעירי כפר כנא 0:2
במשחק שבו ראינו יותר כרטיסים אדומים ומורחקים משערים. בני כאבול ניצחו 0:2 את צעירי כפר כנא. מוסטאפא טהאה הוכשל ברחבה ובתוך כך וואליד עבאס הורחק. אסף פחימה כוכב המשחק נגד הפועל בועיינה רשם את שערו השלישי במשחקי המבחן לאחר שכבש מהנקודה הלבנה והעלה את בני כאבול ליתרון מוקדם 0:1. בדקה ה-28 מחמוד איברהים הכפיל את היתרון של בני כאבול שנשמר עד לסיום. השוער של כפר כנא אלי ברקוביץ' ומוהנא ראדי הורחקו במחצית השנייה. המשחק הסתיים בתוצאה 0:2 לבני כאבול.

ליגה ב' צפון ב'
בני פרדיס - אחי איכסל 0:2
בני פרדיס אירחה את אחי איכסאל. בדקה ה-33 השוער של אחי איכסאל מועאד עלי מוסא הכשיל ברחבה ורוברט ארחיל העלה את בני פרדיס ליתרון 0:1 שנשמר עד לירידה להפסקה. בדקה ה-92, אמיר טמיניו חתם את העלייה של בני פרדיס לגמר המחוז עם שער משלו וקבע את תוצאת המשחק, 0:2 לבני פרדיס.

בסיום המשחק טמיניו אמר ל"דאבל פס": "היה משחק עם קצב טוב איכסאל שלטו אבל לא סיכנו את השער שלנו ואנחנו היינו יותר מסוכנים הגענו להרבה מצבים דרך התקפות מתפרצות". על השער שחתם את הניצחון אמר: "השער שלי הגיע בדקות של הלחץ של איכסל על השער שלנו. מתפרצת אחרי כדור קרן. היינו 3 על 2 קיבלתי כדור מול השוער ובעטתי לפינה הרחוקה, שער מאוד חשוב ושמחתי שכבשתי".

הקהל של פרדיס
על המשחק נגד בני כאבול: "אני לא מכיר את הקבוצה אז אין לי מושג מול מי אנחנו עומדים לשחק. אני מאמין שהמאמן יכין אותנו בצורה הטובה ביותר ואני מאמין בקבוצה שלי שניתן משחק טוב, התחושות מצויינות יש לנו חדר הלבשה מגובש. מרגישים את השחקנים שבאים בשביל לנצח. יש אווירה טובה הקהל איתנו כל אימון וכל משחק שזה גם מחזק אותנו. אנחנו כרגע במומנטום מצוין ואני מאמין בחברים שלי לקבוצה שנעשה הכול בשביל לעלות ליגה ואנחנו מסוגלים לעשות את הבלתי יאומן".

ח"כ עיסאווי פריג' יחד עם ראש המועצה אחמד ברייה (ג'אסן אבו פנה)
צפו בשחקני הקבוצה חוגגים:

 
 
המנצחת תפגוש את הפועל מגדל העמק בתאריך 06/05/18 בעילוט.


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?