לאומית: חדרה במושבה מול הפועל ת"א

שחקני חדרה (שלומי גבאי) שחקני חדרה (שלומי גבאי)
העולה לליגת העל תארח את סגניתה שתנסה לברוח, קטמון תפגוש את בית"ר ת"א/רמלה נצרת עילית מול הפועל ראשל"צ

שלושה משחקים הערב ישלימו את המחזור ה-32 בלאומית, שלושתם במסגרת הפלייאוף העליון כאשר במוקד המשחק המרכזי שיערך באצטדיון המושבה בו תנסה חדרה לעשות עוד צעד לעבר ליגת העל. בית"ר ת"א תנסה שוב להפריע, הפעם לקטמון. וראשל"צ רוצה רק לטעום שוב טעמו של ניצחון.

הפועל ת"א - הפועל חדרה (פלייאוף עליון)
אומנם הפועל ת"א כבר חגגה את חזרתה לליגת העל, אבל הקרב על הכרטיס השני עדיין בעיצומו. הפועל חדרה קרובה לעשות את הבלתי יאמן, עם חמש נקודות יתרון על פני המקום השלישי, החניכים של ניסו אביטן יגיעו למושבה לפגוש את האדומים. מה שאמור היה להיות משחק העונה בלאומית איבד מעט מהעוקץ שלו מאחר והאדומים כבר לא זקוקים לנקודות, וככל הנראה יגיעו עם ירידת מתח טבעית. אך בהפועל ת״א עדיין צפויים לעלות עם הרכב חזק כאשר רק 2 שינויים צפויים להתבצע ב11 של קובי רפואה לעומת הניצחון בשבוע שעבר, עידן כהן שהיה פצוע בשבועות האחרונים וחזר לסגל מול אחי נצרת צפוי לפתוח בהרכב כמגן ימני על חשבונו של ישראל ראש, דבר אשר יחזיר את אוראל דגני לעמדת הבלם יחד עם אדי גוטליב. בנוסף אחד השחקנים הבולטים של הפועל ת״א מוטי ברשצקי לא יהיה בסגל כלל מחר כמו כן גם אופיר טקיאר, רז נחמיאס ודניאל גרץ ובמקומם האדומים יתנו לארבעה שחקני נוער את המקום בסגל. בחדרה יודעים שמדובר במשוכה הכי קשה שיכולה להיות בפלייאוף העליון וכי ניצחון שלהם יוכל לקרב אותם משמעותית לליגת העל.

בית"ר ת"א/רמלה - הפועל קטמון (פלייאוף עליון)
ליאור זאדה יודע שבמרדף אחרי הפועל חדרה אסור לו לאבד נקודות כמעט בכלל, הפער של חמש נקודות אומנם ניתן לסגירה אבל צמיחה שלו בשלב הזה של הפלייאוף עלול להיות קריטי ומשמעותי. מנגד בית"ר ת"א הוכיחה ספורטיביות במחזור שעבר שעצרה את חדרה עם תיקו 1-1, ותנסה להמשיך את היכולת הטובה של גם מול השלישית מירושליים.

הפועל נצרת עילית - הפועל ראשל"צ (פלייאוף עליון)
אומנם הפער בין ראשל"צ למקום השני הוא רק שש נקודות, אבל הקבוצה של ניר ברקוביץ נמצאת במדרון תלול, היא פתחה את משחקי הפלייאוף העליון עם תבוסה ביתית לעפולה 3-0, ובכלל בחודשיים האחרונים חוץ מניצחון על האחרונה בטבלה נשר, הכתומים לא הצליחו לקחת 3 נקודות. לעומת זאת היריבה מהצפון נראת יותר מרעננת, ניצחון של חניכיו של ירון הוכנבויים על ראשל"צ, בצרוף של מעידה חדרתית, וגם נצרת עילית עשויה להצטרף להרפתקה שיכולה להסתיים בליגת העל.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
זאדה מאמן פחדן בונקריסט
(אבי דר: 10:25 23-04-2018)
מי שמעיז מצליח. בונקריסט יכול לגנוב פה ושם אבל בדרך כלל מפסיד. זאדה בדיוק כזה פחדן ולא מעיז
2
רעננה
(ישראל פופלבסקי: 14:36 23-04-2018)
שמחתי לשמוע שעילתם לליגה על כול הכבוד בהצלחה והמון א נרגיות חיוביות ובריאות
3
הפועל תל אביב
(הקבלן: 18:44 23-04-2018)
בהצלה לחדרה מגיעה להם

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?