הקרב על ליגה א': מי תפגוש את מגדל העמק?

שחקני פרדיס שחקני פרדיס
בני כאבול ובני פרדיס ייאבקו על משחק המבחן נגד הקבוצה מליגה א' צפון בגמר המחוז הצפוני של פלייאוף ליגה ב'

היום (שישי) בשעה 15:00 באצטדיון עילוט שבנצרת ייערך גמר המחוז הצפוני של פלייאוף ליגה ב'. בני כאבול מליגה ב' צפון א' תפגוש את בני פרדיס מליגה ב' צפון ב'.

כאבול סיימה את העונה במקום הרביעי. במשחקי המבחן היא התארחה אצל הפועל בועיינה ואותה ניצחה 2:1, בגמר המחוז כאבול פגשה את צעירי כפר קנא אותה ניצחה 0:2. האיש החם של כאבול במשחקי המבחן הוא אסף פחימה שכבש 3 שערים בשני המשחקים של כאבול במשחקי המבחן, צמד בבועיינה ושער מהנקודה הלבנה נגד צעירי כפר קנא.

חבר הנהלה בבני כאבול שולי סלים אמר על ההכנות והיריבה: "מתכוננים על הצד הטוב ביותר למשחק כמובן שזה לא משחק רגיל אנחנו התכוננו היטב למשחק הזה, כן התחלנו לעקוב אחרי פרדיס במבחנים כמו שעקבנו אחרי כל הקבוצות שעלו לפלייאוף, בני פרדיס קבוצה מאוד טובה והיא לא הגיעה סתם לגמר המחוזי. אנחנו התכוננו טוב טוב למשחק לא משנה נגד מי נבוא ונשחק את הכדורגל הרגיל שלנו ומקווים לטוב".

על האפשרות לעלות ליגה: "בטח כשמגיעים למעמד הזה חושבים אך ורק על עלייה אבל קודם כל בוא נעבור את המשחק הזה". על השחקן החם של הקבוצה אסף פחימה שכאמור כבש שלושה שערים במשחקי המבחן אמר: "אסף פחימה שחקן מאוד חשוב לנו והוא עזר לנו מאוד להגיע למה שהגענו עד עכשיו הוא נמצא בכושר טוב ומצוין מקווה שימשיך את זה גם מחר אבל לא נשכח יש לנו קבוצה חזקה שלא מתבססת על שחקן אחד ולא לשכוח את העבודה הטובה שעושה המאמן ג'רי בן חמו הוא עושה עבודת קודש גם לו מגיע מחמאות".

עוד הוסיף סלים: "בהצלחה לכולם ואני מקווה שיהיה משחק ספורטיבי ומשחק שיענה לציפיות והוגן ומצפה להמון קהל למשחק החשוב."

פרדיס סיימה את העונה במקום הרביעי. במשחקי המבחן היא השפילה באופן מפתיע את בני כפר קרע 3:1 בהארכה לאחר שכפר קרע לאורך רב העונה הייתה במאבקי העלייה מהמקום הראשון יחד עם דבוריה וזלפה, בשישי האחרון פרדיס ניצחה 2:0 את אחי איכסאל. השחקן הכי חם במשחקי המבחן הוא רוברט ארחיב עם 3 שערים (שניים מהנקודה הלבנה) בצמד משחקי המבחן.

יו"ר בני פרדיס נעים חוואשי אמר לקראת המשחק: "נערכים כמו לכל משחק, אנחנו קבוצה טובה. אני מוכן למשחק, היום בערב יש אימון מסכם וכל השחקנים מוכנים". על כאבול אמר: "אנחנו לא מכירים את הקבוצה, אנחנו בדקנו קצת. אנחנו לא קבוצה מליגה לאומית או ליגת העל. מבדיקה בטבלאות, הם לא יותר טובים מאיתנו. לדעתי גם המחוז שלנו יותר קשה".
שנשאל האם הקבוצה מוכנה לעלות ליגה ענה: "מתחילת העונה בנינו על העלייה, בניתי את הקבוצה בתחילת השנה לחמישייה הראשונה ואני מוכן לעלייה"..

על רוברט ארחיל, כאמור השחקן החם במבחנים, אמר: "ארחיל משחק עם עוד עשרה שחקנים, כולם טובים, הוא יודע לתת את הכדורים הנכונים ולכבוש".

 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?