בעיטת חושבין

במה שהיה אמור להיות משחק העונה אירחה מ.כ. פרדס חנה /כרכור את מכבי פרדיס. על הנייר היה זה קרב בין קבוצות עם סגל שחקנים שלא נופל מקבוצות ליגה ב' רבות. המארחת שלטה במשחק אך השכילה לכבוש שער אחד בלבד במהלך כדורגל שכולו מחשבה. פרדס חנה/כרכור שמרה על מאזן מושלם ומנגד, פרדיס שהשקיעה במטרה לעלות יכולה להתחיל לשחרר שחקנים..

הרבה דובר בפגרה על מכבי פרדיס. ע"פ סגל השחקנים שלה היא סומנה כקבוצה צמרת וודאית אם לא ככזו שתיאבק על העלייה לליגה ב'. עם סגל הכולל את השוער, ניר לופו, שמוליק לוי, גיא בן שבת, אימאם מרעי, שרון סעדה ומוחמד אבו ערישה אף אחד לא ציפה שאחרי 5 מחזורים היא תדורג רק במקום השמיני עם ניצחון אחד בלבד.

   אודי כהן מפרדס חנה ועימאם מרעי (בירוק)מפרדיס דרוכים(צילום אביב תקשורת)

בפרדס חנה/כרכור עשה המאמן, הרצל שושן עבודה יסודית כשבנה סגל מאוזן והתוצאות בהתאם. רק על תרגילים בבעיטות חופשיות הוא טרם הספיק לתרגל. ,לא הגעתי לחומר הזה", אמר. רק באימון המסכם בחמישי האחרון תרגל בפעם הראשונה בעיטות חופשיות וקרנות. הוא לא ידע כמה שזה יועיל לו.למשחק עלתה פרדס חנה/כרכור עם המון חששות בעיקר בשל היעדרו של השוער הראשון, גל שושן (חולה). חששות אלה התפוגגו חיש כשהשוער המחליף, יקיר מלכה הפגין ביטחון בין הקורות. בנוסף הציב מאמן פרדס חנה/כרכור את כפיר בנון כשומרו האישי של עושה המשחק של פרדיס, מוחמד אבו ערישה.

 כפיר רביבו  עם הכדור הטריד את הגנת פרדיס (צילום אביב תקשורת)
דקה 2 חלוץ פרדיס סעיד ג'ואברה הגיע למצב מצויין מול שוער  פרדס חנה אך בעט החוצה ,אחרי ההחמצה המשחק היה בשליטה של המארחים אך אלה לא הצליחו לתרגם אותם לשערים. בדקה ה-28 הגיע סוף סוף השער המיוחל. איתן יואש הוכשל 25 מטר מהשער. על הכדור החופשי ניצבו שלושה: אלעד אריה, כפיר רביבו ואושרי רוטברט. רביבו רץ לכדור, דילג עליו, אלעד אריה חיקה אותו ורץ לכיוון הנגדי. רוטברט, השלישי שלח פס לרביבו שכבר הגיע לקו החומה שהציבה פרדיס ובמהלך גאוני שלח רוחב לאלעד אריה שמ-7 מטר נעץ את הכדור ברשתו של לופו, 0:1 לפרדס חנה.

  אלעד אריה כובש השער לפרדס חנה עם הכדור בלם פרדיס בקפיצה אמיצה.

עד למחצית לא נרשמו אירועים מיוחדים. המחצית השנייה נפתחה היטב עבורה של פרדס חנה/כרכור. בדקה ה 46 שלח רביבו רוחב לאיתן יואש ששממטר ראה את הכדור מוסט ובעט החוצה. חמש דקות מאוחר יותר הגיע גם רביבו לעימות של אחד על אחד מול שעור פרדיס אך בעט ברשלנות החוצה.בדקה ה-55 חדר אלעד אריה לרחבה, הסתובב על השומר שלו והוכשל. בשל חסרונו של הבועט הקבוע של פרדס חנה/כרכור, אושרי רוטברג שהוחלף בשל פציעה במחצית לקח אריה את הפנדל בעצמו אך שיגר את הכדור למשקוף.

  כפיר בנון בלם פ"ח במאבק אוירי עם אבוערישה חלוץ פרדיס  שקיבל שמירה הדוקה.

בדקה ה-60 הכשיל בלם פרדיס, מוחמד חסדייה את אריה. השופט שידע כי הבלם כבר סוחב כרטיס צהוב, הושיט ידו לכיס מכנסיו במטרה להוציא את האדום אולם אנשי פרדיס ניסו למנוע זאת ממנו. במהומה נראה אריה נופל על הדשא אולם בסופו של דבר החליט השופט להרחיק את חסדייה וגם את אריה בעוון התחזות.המשחק העט התאזן ובדקה ה-80 יכלה לסגור עניינים. איתן יואש עבר 4 שחקנים אך כשהגיע אל השער פשוט בעץ החוצה. בסיום 0:1 לפרדס חנה  ששמרה על מאזן מושלם בראשות הטבלה.

   הגנת פרדיס מרחיקה עוד מצב מסוכן.

   אלעד אריה ושחקני פרדס חנה צוהלים אחרי השער 
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
פרדס חנה תזהרו רק מברקאי
(טולי: 00:27 03-11-2010)
הם מסוכנים

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?