מהומה על לא מאומה

המשחק בין הפועל בית שאן/מסילות לבני בקה סיפק לנו הרבה עניין בעיקר בשל הבלאגן הגדול. כדורגל לא ממש ראינו והנקודות התחלקו בסיום. המחזה המהנה: 400 צופים. צפו בוידאו במהומה, בפנדל ובראיון עם מאמן בקה

במזג אוויר מושלם לכדורגל אירחה ביום שישי הפועל בית שאן/מסילות את בני בקה. שתי הקבוצות הגיעו למשחק כשהן צמודות בחלק העליון טבלה.
כבר מן הפתיחה היה נראה ברור לא יתפתח המשחק כשבית שאן לקחה את היוזמה וניסתה לתקוף ואילו בקה העדיפה לעמוד טקטית נכון ולנסות לעקוץ במתפרצות.
המשחק לא התעלה לרמה גבוהה והתנהל ברובו במרכז השדה כשהקבוצה המקומית שולטת יותר במשחק אך לא מצליחה להגיע למצבים מסוכנים ליד השער ומסתמכת על כדורים ארוכים לעבר החלוצים, איתם לא הייתה בעיה להגנת האורחים החזקה להסתדר.

ההזדמנות הממשית הראשונה הגיעה בדקה ה-22 כשאליאור אוחיון קיבל את הכדור 20 מ' מהשער מול רשת חשופה אך במקום להרשית בעט חלש והשוער איברהים אבו מוך הגיע ברגע האחרון והציל את קבוצתו מספיגה.
בית שאן המשיכה להחזיק יותר בכדור אך לא היית מסוכנת ואם הקישור של מוריס אוזן לא יתמוך יותר בהתקפה במהלך העונה, יהיה לקבוצה קשה לייצר מצבי הבקעה טובים. באותן דקות נראה היה כי בקה באה לגנוב נקודה ולברוח. שחקניה הירבו לבזבז זמן ושוערה דאג כל הזמן להשתהות עם הכדור עד אשר שחקן מגיע אליו. המחצית הראשונה הייתה כל כך משעממת שאפילו המצלמה לא יצאה מהנרתיק. 0-0 במחצית.
בניסיון להעיר את חניכיו ביצע המאמן המקומי מוריס אוזן חילוף כפול כשאמיתי דהן ועופר סתוי החליפו את בן אסולין ומירן אלטיט, אך תחילת המחצית השנייה לא בישרה על שינוי במגמה והמשחק המשיך להיות משעמם כשבקה דואגת להרדים אותו פעם אחר פעם.
בדקה ה-57 השיגו האורחים את שלהם ועקצו כשהרמה מהאגף הימני מצאה את ראשו של עבדאללה עווד שנגח באין מפריע לחיבורים, 1:0 מפתיע.
לאחר השער התעוררו מעט המקומיים והחלו לשלוח יותר ויותר כלים למעלה, בעיקר דרך האגף הימני שם עבד המגן פיני יהודה שעות נוספות. המקומיים התבססו בעיקר על כדורים נייחים שהוגבהו לרחבה אותם הגנת בקה הרחיקה בקלות.
עשרים דקות לסיום בעט אליאור אוחיון המקומי כדור חופשי אך אבו מוך בזינוק אקרובטי שמר על היתרון.
עשרים דקות לסיום התעורר המשחק סוף סוף. שחקן בקה שכב פצוע על הדשא, שחקני בית שאן לא הוציאו את הכדור עד אשר השופט עצר את המגרש. הדבר גרם להתלהטות יצרים כששחקני בקה תוקפים ומאשימים את אלו של בית שאן שלא נשארו חייבים ובמגרש התפתחה תקרית שהזעיקה את כוחות האבטחה לכר הדשא. לאחר 5 דקות של הפסקה חודש המשחק כשהשופט בוחר לסיים את התקרית עם צהוב לדביר תורג'מן המקומי ולעווד עבדאללה כובש השער.
עשרים דקות לסיום השיגה בית שאן את השוויון. טעות גדולה בהגנה המקומית שבמקום להרחיק מסרה לחלוץ המקומי סטף, זה השאיר לאליאור אוחיון שעבר את השוער וגילגל בקלילות פנימה, 1:1 מוצדק.
האוהדים המקומיים התעוררו והחלו לעודד במרץ את קבוצתם שניסתה להשיג את השני. שתי דקות לסיום המשחק אירע האירוע המעניין במשחק (ראו וידאו). סטף חדר לרחבה, ספק הוכשל ספק נפל והשופט ניסים לוי היה החלטי והורה על הנקודה הלבנה. לאורחים היה קשה לקבל את רוע הגזרה ובמגרש פרצה מהומה נוספת. השחקנים הקיפו את השופט והקוון בניסיון להשפיע על ההחלטה, הקהל המקומי ירד לגדרות על מנת להביע את דעתו על התקרית. ירידת הקהל לגדרות כללה בין היתר זריקת פחית וחפץ נוסף לתחומי המגרש. לאחר 6 דקות של מהומה חודש המשחק כשהכדור מונח על נקודת הפנדל. אליאור אוחיון ניגש לבעוט אך בעיטתו פגעה במשקוף והשאירה את התוצאה בעינה.
השופט בחר לא להוסיף זמן מיותר ושרק לסיום לקול צהלותיהם של שחקני בקה. בסיום 1:1 מאכזב בעיקר עבור המקומיים.

ציונים:
בית שאן/מסילות:ויינר 5.5, פאר 5.5, אברהם 5, יהודה 5.5, אלטיט 5, לוי 6, בוחבוט 4.5, אסולין 4, אוחיון 6, תורג'מן 4.5, סטף 4.5.
בני בקה: איברהים.אבו מוך 5, מ.אבו מוך 6, עוויסאת 5.5, א.מואסי 6, מקאלדה 4.5, מסארווה 5.5, אמג'ד אבו מוך 5, מוחמד 4.5, א. אבו מוך 5, אבו עביד5.5 , עווד 6.



תגובות

+ הוסף תגובה
1
סתם שאלה
(תם: 09:51 04-11-2010)
להבהרה..מי אילו הצהובים ומי הלבנים ? למה אתם לא מציינים
2
אסף קקון
(אוהדי בית שאן : 21:02 04-11-2010)
אסף קקון הוא סמל כל הקהל בא ליראות רק את המלך של העיר הוא נתן כל כך הרבה שנים וכולם יודעים שמנסים להכשיל את הסמל בכוונה רק מקנאות ושהוא לוקח את כל הכותרות והפירגונים בעיר אין עליך אסף קקון יותר אנחנו לא באים למישחק עד שיעפו את המאמן השכונתי הזה שמנסה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?