על שולחן הניתוחים: לקראת גמר המחוזות

אורי קרגולה (מימין, דליה שטייגמן) ואילן סויסה (עודד חסין) אורי קרגולה (מימין, דליה שטייגמן) ואילן סויסה (עודד חסין)
אורן יחזקאל וסוכנות השחקנים D&A בניתוח לקראת המפגש המסקרן בסיומו אחת מהקבוצות תפגוש את הנציגה מהלאומית לצמד משחקים

אורן יחזקאל:
באופן מקרי ונגד התחזית הגענו לגמר הפלייאוף עם משחק בין מכבי 'קביליו' יפו לטבריה, משחק שקול עם יתרון קל לקבוצה של אורי קרגולה. לראשונה, הקבוצה שתעלה למבחנים מול הפועל כפ"ס תהיה עם סיכוי אפסי לעלות ליגה, אני לא רואה מצב שאחת מהן תוכל לאיים בצמד משחקים, לא לשכוח ששתי הקבוצות סיימו בפער של 25 נקודות מהמקום הראשון ולא איימו על עליית ליגה ישירה בעונה הסדירה.

אורי קרגולה ואילן סויסה מיתגו את עצמם כמאמנים סופר בכירים במחוז שלהם בעקבות עונה פנטסטית. ביפו יתקנו את הטעות מהמשחק מול יבנה ויפתחו להערכתי עם שני קשרים אחורים, עומר כהן ומוחמד גאברין, מעליהם מתן בית יעקב ושלישיית מהירים למעלה. בטבריה יחסרו את אושרי טוויל שהיה פנטסטי במשחק מול הפועל הרצליה, וימשיכו להסתמך על הניסיון של עידן ויצמן ומהראן אבו ריא בהגנה כאשר המגן נירן רוטנשטיין יהווה איום גדול למכבי יפו ועושה רושם שמתפתח בטבריה שחקן מצוין.

במשחק הקודם קרגולה עשה ניסוי ואהבתי את התעוזה שלו בהרכב גם כשלא הצליח. לבן וולובסקי יש את כל המניות בניצחון מול יבנה ומגיע לילד הזה הרבה קרדיט. מצד אחד מכבי 'קביליו' יפו הוא מועדון מסודר עם מסורת, קהל ומוסר תשלומים (אמנם גרושים, אבל מקבלים), מהצד השני טבריה עם כל הבלאגן שכלל שביתות בגלל אי תשלום משכורות ושחקנים בכירים שעזבו. ליפו יש את הקהל, לטבריה יש 9 נשמות ואילן סויסה אחד. אני הולך עם יפו.

סוכנות השחקנים D&A:
קבוצתו של אילן סויסה בעונה רבת אירועים, משברים שתלתלו את הספינה הזו, בעיית תשלום שאחת לכמה חודשים באה לידי ביטוי בשביתה כזו או אחרת ואף גרמה לעזיבתם של שני שחקני המפתח, לירון אלימלך ושלום עקיבא, טרם משחקי הפלייאוף, אך עם כל זאת ידעו אילן סויסה וחניכיו להתעלות על כך ולהצליח להכנס לפלייאוף כשעל הדרך הדיחו שתיו קבוצות חזקות, אום אל פאחם והפועל הרצליה ועוד במגרש הביתי שלהם. שחקן משמעותי נוסף שיעדר מהמשחק הוא החלוץ המצטיין אושרי טוויל בשל צהובים. לאילן סויסה עבודה רבה והוא יצטרך להיות יצירתי על מנת למצוא פתרון לחלק ההתקפי. משימה לא פשוטה מצפה להם בגמר הפלייאוף בדמותה של 'קביליו' יפו.
 
היידה יפו נשמע ברחובות העיר. ותיקי יפו מחכים לקריאות מהסוג הזה כבר מספר שנים. העונה אורי קרגולה בנה קבוצה צעירה, ממושמעת, שעומדת טקטי מצוין, עם משחק הגנה משובח בניצוחם של אחד השוערים הטובים בליגה בן וולבוסקי והבלם פיליפ חאיכ המצוין. משחק קבוצתי ללא כוכב משמעותי ומשחקת עם המון התלהבות ונחישות. קרגולה ידע לשמור על הרמה של חניכיו לאורך כל העונה, וגם נגד קבוצות הצמרת בליגה, ולנצח את משחקי הפלייאוף במחוז. יפו היא ללא ספק אחת הקבוצות המפתיעות העונה ואם יעברו שלב זה יהיה הישג אדיר לקבוצה.

הראש אומר יפו, אבל טבריה הוכיחה העונה שהיא מסוגלת לעשות הכל. הולך עם הצפוניים.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
יפו ללאומית
(הלל: 09:30 18-05-2018)
הגיעה הזמן אחרי שנים רבות בליגה א' , להחזיר עטרה ליושנה. היידה יפו.
2
נמצא אבוקסיס של ליגה א
(יוסי אנקרי : 15:56 18-05-2018)
אורי קרגולה עם עוזרו הנאמן לקחו חלקים של חיפושית ועשו מרצדס יש ליפו צוות מיקצועי ברמה גבוהה והוא יוביל אותם לליגה לאומית יש לציין את עוזרו המסור יניב אמזל שהוא איש חכם ועוזר נאמן מה שלא יודעים שגקי דוז מפעיל כישופים להצלחתו של אורי ויפו וביחד זה אש
3
טבריה
(שמיל בר: 19:28 18-05-2018)
תוכלו את הכובע כל הפרשנים בגרוש.אין לכם מושג בכדורגל,אתם משוחדים.על אפכם וחמתכם טבריה תעלה ללאומית. רק טבריה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?