אליחי צברי: "זאת עונת הפריצה שלי"

כישרון גדול. צברי כישרון גדול. צברי
החלוץ המוכשר הגיע לשיאו בבקעה ומתכוון להתקדם בשנה הבאה, אך בינתיים בקיץ ימשיך לככב בכדורגל חופים

הפועל בקעת הירדן אומנם לא עלתה ליגה אבל הייתה אחת הקבוצות המרעננות העונה וזה קרה הרבה בזכותו של החלוץ אליחי צברי. הבקעה סיימה במקום השישי והייתה רחוקה שתי נקודות מהפלייאוף העליון, כאשר קרדיט רב לכך כאמור הרבה בזכות עונה מצוינת של צברי שכבש 13 שערים. כעת החלוץ מסכם את העונה וכבר החל את ההכנות לקראת עונה נוספת בליגת החופים.

איך אתה מסכם את העונה מבחינה קבוצתית?
"ללא ספק הבקעה הייתה אחת הקבוצות הטובות בליגה, הצגנו כדורגל טוב לאורך רוב העונה והיינו במרחק נגיעה מהפלייאוף. נהנתי מאוד ברמה האישית והדבר בא לידי ביטוי בכיבוש שערים. אין ספק שזאת בהחלט עונת הפריצה שלי! אני מסוגל להרבה יותר ומקווה שזו רק ההתחלה.".

פתחתם לא טוב. מה היה רגע השינוי?
"לא יכול לציין נקודה או אירוע כזה או אחר , בהתחלה אני חושב שלקח לנו קצת זמן להתחבר אחד לשני למאמן ועם הזמן בהחלט ראו את השינוי והתוצאות".

האם יכולתם להגיע יותר רחוק לדעתך?
"אני חושב שעוד מאמץ קטן וערנות שלנו והיינו יכולים לתפוס מקום בפלייאוף העליון".

איך היה הקשר עם המאמן חנן אזולאי?
"בסהכ חנן נתן לי את הבמה ואת המפתחות מה שנקרא ואני חושב שהחזרתי לו ולקבוצה. מערכת היחסים הייתה טובה, חנן מאמן מנוסה מאוד".

איך הייתה העונה האישית שלך?
"בתחילת העונה ישבתי עם נציגיי סוכנות השחקנים D&A והחלטנו שהבקעה היא המקום שלי לעונה זו, לאחר מכן הצבנו 2 מטרות מרכזיות, מטרה ראשונה לשחק כמות משחקים רצופה וסדירה והשנייה להבקיע מעל 10 שערים.  אני שמח שעמדנו במטרות הללו".

מה המטרות לעונה הבאה?
"המטרה היא להתקדם כל עונה מבחינה מיקצועית ואין לי ספק שהסוכנים שלי ואני נחשב את המסלול הנכון ונמשיך להתקדם".

מילה על ליגת החופים והציפייה לקיץ הקרוב?
"אני מרגיש טוב ונהנה מאוד בחופים , מקווה שגם השנה אצליח לעשות דברים יפים ולעזור לקבוצה שלי להשיג את מטרותיה.נפגש בחופים ובקרוב בחזרה במגרשים".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ע
(אליחי בוא לדימונה : 19:29 20-05-2018)
כוכב כדורגל

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?