אורן גולן: "התרגשות גדולה, כמו עוד לידה של ילד"

החגיגות במגרש העירוני נמשכו עד אור הבוקר (שלומי גבאי) החגיגות במגרש העירוני נמשכו עד אור הבוקר (שלומי גבאי)
שעות ארוכות חגגו אוהדי חדרה באופן ספונטני במגרש הכדורגל העירוני. מנשה זלקה: "אני מתרגש". הצביעו בסקר מי שחקן העונה של העולה הטרייה לליגת העל?

39 שנים חכו בעיר חדרה להיסטוריה, והיא הגיעה אתמול (שני) כאשר הקבוצה חזרה לליגת העל. רק לפני שנתיים המועדון היה בליגה א', אך בזכות ניהול מדהים, צוות מקצועי מעולה ושחקנים מגובשים, חדרה רשמה את אחד ההישגים המרשימים בכדורגל הישראלי.

שחקני חדרה הגיעו לאחר המשחק למגרש העירוני בחדרה שם ביחד עם 2,000 אוהדים חגגו חגיגות ספונטניות לפני הנשף הגדול שייערך בשבועות הקרובים.

המאמן ניסו אביטן: "אני מרגיש מדהים. יש לי עכשיו אדרנלין ואני יכול להחליף את תחנת הכוח בחדרה ויהיה חשמל לכל המדינה. כאשר הגעתי רצינו רק להישאר בליגה ובהתחלה שיחקנו כדורגל אטרקטיבי, אבל אז הגיעו הפציעות והיינו חייבים לשנות פאזה והפכנו לקבוצה קשה שניצחה רק 0:1. כאשר הגעתי לחדרה היו רק 40 אוהדים ואתמול הגיעו כבר 2,000. זה אומר הכל".

אביטן על הכתפיים (שלומי גבאי)
האיש שאחראי על היסטוריה (שלומי גבאי)
אביטן לא שכח את המקום ממנו הגיע ואמר: "אני מחובר להפועל באר שבע כי זה המועדון שהוא הבית שלי, אבל כאשר ביקשתי לעזוב אז אלונה ואסי עזרו לאורך כל הדרך. זאת לא הייתה החלטה קלה, אבל הרגיש לי בבטן בשיחה עם היו"ר אורן גולן שזאת ההחלטה הנכונה. גולן עצמו אמר לי עוד לפני שדיברנו על כסף שאלך להיפרד משחקני נוער".

אחד הכוכבים, שצפוי להישאר, הוא מנשה זלקה שעבר עונה מרגשת במיוחד: "זאת הייתה שנה מדהימה. זה התחיל בעלייה לליגה הלאומית, המשיך עם חברים מדהימים, הדלקת משואה ביום העצמאות ועלייה לליגת העל. זאת הייתה התרגשות גדולה עבורי".

זלקה חוגג (שלומי גבאי)
היו"ר אורן גולן התרגש במיוחד: "אני מרגיש באגדות. זה חלום שהתגשם ואני לא יכול לדבר. אנחנו מאושרים כאילו זאת לידה". הבלם לני אהרון: "אני לא מעכל. התחלתי מלמטה שלא ידעתי מה קורה איתי, אבל פעם אתה למטה ופעם אתה למעלה ואני למעלה, אני בעננים".

אסי גומה היה הראשון לעלות ליציע ואמר: "עשינו זאת. זאת הייתה עונה מתישה עם סיום מתוק. אני מאושר עד הגג". אגב, אחרי המשחק נודע שלפני שריקת הפתיחה קיבל גומה קמע של גדול שחקני חדרה, שולם שוורץ ז"ל, אותו קיבל לפני 40 שנים מרבי מלובביץ'.

אסי גומה הכוכב של חדרה (שלומי גבאי)

הצביעו בסקר:

 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מגיע לנו
(הפועל חדרה: 13:06 22-05-2018)
אלופים
2
הקהל מגעיל וגזעני
(חחח: 08:13 23-05-2018)
קבוצה טיפוסית של פעם בחיים .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?