"הגול הזה מוקדש לאמא שלי, אני שמח שנפל בחלקי לכבוש את השער שהביא את חדרה לליגת העל"

אסי גומה (שלומי גבאי) אסי גומה (שלומי גבאי)
אסי גומה בראיון מיוחד לאחר ההעפלה ההיסטורית של חדרה לליגה הבכירה: "רוצה להוכיח את עצמי גם בשנה הבאה"

אסי גומה (28), הילד מגבעת אולגה, שם אמש את חדרה על מפת הכדורגל הארצית. כזכור, בשנת 2016, ביוזמת ראש העיר צביקה גנדלמן, נחתם איחוד היסטורי בין הפועל חדרה לגבעת אולגה שפורקה ותרמה לאיחוד שני שחקנים בכירים, אחד מהם הוא אסי גומה, כמה סימבולי שדווקא הוא זה שכבש את שער האליפות, ומילא את ליבם של כל תושבי חדרה בגאווה גדולה.

קודם כל מזל טוב, עשיתם את הבלתי יאומן.
"אני עדיין נרגש וצריך לעכל את מה שקרה, זה מגיע לנו,  עברנו עונה מדהימה שהכל התחבר בה. עד לפני חודש הרגשנו לא נעים לדבר על זה אפילו, העדפנו לדבר על המגרש וזה השתלם".

מבחינה אישית 12 שערי ליגה ומקום של קבע בהרכב הראשון, האמנת שכך תראה העונה הראשונה שלך בליגה הלאומית ?
"אני תמיד האמנתי ביכולת שלי, מגיל צעיר היו ממני ציפיות, לא תמיד הכל הסתדר אבל עכשיו דברים מסתדרים מצויין ואני מאושר על כך.ובקשר לכמות השערים אני טיפה מאוכזב מעצמי, כי הגעתי למספר דו ספרתי כבר באמצע העונה, לפחות הגול האחרון היה שווה את כל התקופה שהכדור לא נכנס".

אתה בן 28, כעשרון לא קטן, איפה היה אסי גומה עד היום?
"כמו שאמרתי קודם, לא תמיד דברים הסתדרו כמו שאתה רוצה, שעליתי לבוגרים הפועל חדרה הייתה בליגה א'.
אני עברתי משבר אישי, איבדתי את אמא שלי, בדיוק אוהדי גבעת אולגה השכונה שגדלתי בה ביקשו ממני להגיע, לעזור לקבוצה לעלות ליגה וכמובן הסכמתי לרדת עד ליגה ג'. בדיעבד הכל קורה לטובה ועליתי עם מ.ס אולגה תוך שנתיים לליגה א'. מהר מאוד אולגה הפכה לקבוצה שלא נופלת מהפועל חדרה, ואז הגיע ראש העיר החליט שיש מקום רק לקבוצה אחת ואיחד כוחות, היום כולם רואים שהוא צדק במה שעשה".

למרות שישנם חלק מאוהדי גבעת אולגה שמתקשים עדיין לעכל את הפירוק של קבוצתם האהובה, ובוחרים לא להגיע למשחקי הקבוצה המאוחדת?
"זה נכון, אבל אוהדי אולגה חשובים לנו מאוד הם חלק מאיתנו כמו שאני חלק מהם, אני יודע שיש קצת אי הבנה בכמה פרטים של האיחוד אבל הם חייבים להבין יש כמה מגבלות שלא תלויים בהנהלה, ואני קורא להם לשים את הכל מאחור ולהגיע למשחקים בליגת העל.  מגיע גם להם להנות, זאת שכונה שחיה ונושמת כדורגל".

התחלתם את העונה לא כל כך טוב, עברתם גם פיטורים של מומו ניסטל המאמן שהעלה את הקבוצה ללאומית, מה גרם לשינוי הגדול?
"גם למומו ניסטל יש חלק בעלייה הזאת, מבחינה אישית הוא האמין בי והפך אותי לחלוץ יותר טוב, קרה מה שקרה והוא החליט לא להמשיך. ואז הגיע ניסו ומהרגע הראשון נתן לי הרגשה שהוא בונה עליי, למרות שהגיעו שני חלוצים מצויינים כמו קדוסי ועמשה, זה לא פגע בי, ניסו הוא אדם מדהים ומאמן מצוין, אין אצלו שמות כולם שווים וכל אחד תורם את חלקו, וכולם מרוצים. אין לי ספק שהוא יגיע הכי רחוק שאפשר בכדורגל הישראלי".

עונה הבאה אתה בליגה של הגדולים, מה הציפיות שלך מעצמך בעונה הראשונה בליגת העל?
"קודם כל זה הזמן שלנו לחגוג, אני יודע שליגת העל בפתח ואין הרבה זמן לנח. מצפה לנו עבודה קשה, המטרה האישית שלי להוכיח לעצמי שאני שווה גולים גם בליגת העל".

הצביעו בסקר:

 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
התוצאות יגיעו גם בליגת העל. אסי ניחן במשחק ראש מעולה, שמירה מעולה על הכדור גם עם הגב לשער ומיקום מצויין. רק סבלנות, רוגעת עבודה קשה והמשך אמונה בבורא עולם - והתוצאות יגיעו בע"ה גם בליגת העל.
2
אוהד חדרה
(שי: 13:36 23-05-2018)
אוהב אותך 10 לב אדום
3
יאללה חדרה מלחמה
(חדרתי: 13:55 23-05-2018)
הוכחנו לכל הליגה הזאת מזה חדרה כמה אנחנו תותחים
4
מחיקת אולגה
(חיים חכם ...אולגה : 08:30 24-05-2018)
לא נשכח ולא נסלח אולגה עוד תחזור
5
כאולגאי אני מאחל לך בהצלחה בכל מקום שתשחק. אבל איחוד לא היה פה יותר נכון מחיקה !!!!!!. אם לא שמת לב אחרי שנה השם של הקבוצה הוא הפועל חדרה או הפועל שולם שוורץ חדרה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?