תחתית החבית

במשחק תחתית מובהק אירחה הפועל ערד את בני טייבה והרמה בהתאם וזאת אפילו בלשון המעטה. שער של אלירן גבאי ממש בסמוך לשריקה למחצית העניקה 3 נקודות חשובות להפועל ערד שקטעה גם רצף של שלושה הפסדים רצופים. טייבה מגרשת את תחתית הטבלה כשרק קרית גת מדורגת מתחתיה.

הפועל ערד הגיעה למשחק הבית מול שמשון בני טייבה כשבליבה שאיפה לעצור את רצף שלושת ההפסדים ולהתרחק ולו במעט מהתחתית. טייבה, עם מאזן לא מרשים משל עצמה (ארבעה הפסדים וניצחון), הייתה זקוקה לניצחון לא פחות. המשחק היה חלש במיוחד, וקשה להצביע אפילו על שחקן אחד שהפגין יכולת ראויה לליגה א'. המחצית הראשונה, שהייתה חלשה להחריד, הסתיימה לאחר הבקעת שער הניצחון המקומי. עומר אבו-הדובה המקומי הכניס כדור מצוין לאלירן גבאי, שעמד עם הגב לשער, ובעט את הכדור מהאוויר אל הרשת.


אלעזר לביא (מימין) מנסה לבלום את עלא רביע. משחק חלש להחריד במחצית (צילום: הילאל חאג' יחיא. sport6)

המחצית השנייה נפתחה כמו הראשונה, אך התלהטה בדקה ה-51 כאשר משה בן-חיים מטייבה הורחק בעקבות עבירה קשה. אחד מכ-30 אוהדי טייבה במגרש ניגש אל אזור בו ישבו אוהדים מקומיים וזרק בקבוק אל עבר השופט. המשטרה מיהרה לאתר את הזורק והשופט הבליג והחליט לתת למשחק להימשך. מרגע זה החלו בטייבה בסדרת חילופים שנועדו למזער את הנזק, ולפרקים אף הצליחו לייצר מהלכים שראויים להיקרא "התקפות". ערד, לעומת זאת, נעלמה כמעט לחלוטין.

מומה מסארווה הופך על גלעד תנעמי. ערד כמעט שילמה את מחיר הרפיסות (צילום: הילאל חאג' יחיא. sport6)
בדקה ה-74 כמעט שילמה ערד את מחיר הרפיסות, כאשר גיא חיון בקושי הצליח להדוף בעיטה של מחמוד אשכר. שלוש דקות אחר-כך בעט גד עובדיה המקומי כדור חזק שחילץ מהשוער האורח גל מסיקה הצלה נאה. עד הסיום לא נראה כדורגל מרשים משתי הקבוצות, שברמתן הנוכחית צפויות לאכלס את תחתית הטבלה עד לסיום העונה.

אלעד שרף עולה מעל רועי ישראלי. ברמתן הנוכחית של הקבוצות יאיישו את התחתית (צילום: הילאל חאג' יחיא)

ערד: גיא חיון, אלעד שרף, ערן סוויסה, אלירן אמזלג, גלעד תנעמי, נדב מויאל, אלעזר לביא, עומר אבו-הדובה (87, דני עמר), שמעון סיבוני (76, גד עובדיה), אלירן גבאי, ניר חזות (80, אלעד אלקרט).
טייבה: גל מסיקה, עלא עווידה, אדיר שמעון (מחמוד אשקר, 71), אימן פדילי, מוחמד טלאל , סמיר עבד אלחי , רועי ישראלי, משה חליוה (הורחק), עלא רביע, יוסף עאודי (מומה מסארווה, 56) ומוחמד ראיק (אריאל פלח 68).


נערך לעיני כ-150 צופים בערד.



תגובות

+ הוסף תגובה
2
ערדייה
(מוטי: 12:31 06-11-2010)
שבוע הבא הפסד ראשון ליפו אחרי שנתיים רשמו לכם
3
גבאי אתה תותח
(איציק: 03:02 07-11-2010)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?