נבחרי העונה 2017/18: ליגה ב' צפון ב'

נבחרי העונה ליגה ב' צפון ב' נבחרי העונה ליגה ב' צפון ב'
העונה הגיעה לסיומה בליגות ב' והחלטנו לבחור לכם את 11 המצטיינים. מי המאמן הכי טוב? התגלית? המצטיין?

ליגה ב' צפון ב' הגיעה לסיומה. לאחר מאבק עיקש בין כפר קרע, דבוריה ובני זלפה. בני זלפה עלו לליגה א' בסוף העונה בגלל מספר ניצחונות גבוה יותר מדבוריה, דבוריה הושפלה בפלייאוף ואילו בני פרדיס עלו למשחק המבחן על העלייה ושם הובסו על ידי הפועל מגדל העמק.

בתחתית, העולה החדשה בית"ר פרדס חנה ירדה לליגה ג' לאחר שהחלה את העונה בקשיים, צעירי טורעאן התפרקו. הפועל דליית אל כרמל ניצלה ממבחנים. טירת הכרמל ועין מאהל ג'מאל נפגשו במבחנים נגד הירידה, באותו המשחק עין מאהל הובסה 7:1. במשחק ההישארות ניצחה 2:1 את איחוד בני בקה מליגה ג'. העונה הסתיימה ו"דאבל פס" החליט לבחור את ה-11 של עונת 17/18 בליגה ב' צפון ב', מי היה התגלית של העונה? מי הצטיין? ומי מאמן העונה?

נבחרת העונה:
מוחמד חמזה (בני זלפה) שוער בעל יכולת אישית גבוהה במשך כל השנה. הצטיין בהרבה משחקים ועזר לקבוצה לזכות בלא מעט נקודות חשובות ובסוף השנה קבוצתו עלתה לליגה א'.

איימן חמזה
קרלוס לואיסה (מ.ס דבוריה) שחקן שהגיע ממכבי נתניה ואיתה עלה לליגת העל. בעל יכולת אישית וקבוצתית מצויינת. עזר לקבוצה מבחינה התקפית ומבחינה הגנתית. היה לו חלק גדול בתחרות של קבוצתו בצמרת העליונה בעל נסיון אדיר. הוא הוכיח שהוא לא ברמה של הליגה הזו.

וואסים אגבאריה (בני זלפה) שחקן מצויין בעל נסיון של כמה שנים בליגות הנמוכות. הפגין מנהיגות ויכולת אשר עשתה שקט במרכז ההגנה ונתנה ביטחון לחלק ההתקפי לצאת קדימה. היה לו חלק מאוד חשוב בעליית הקבוצה לליגה א'.

אגבריה
אבו יונס (בני עארה ערערה) בלם יציב עם יכולת הגנתית מצויינת. עזר לקבוצתו להישאר בליגה בכבוד ואף להגיע כמעט לפלייאוף. הנהיג את הקבוצה מהקו האחורי והיה אחד המצטיינים באותו תפקיד.

מואמן אגבאריה (בני זלפה) שחקן ששיחק אשתקד בבני סכנין ושם לא זכה לדקות משחק. בעל יכולת אישית וקבוצתית מצויינת, מהיר וטכני, אחד השחקנים החשובים במערך של קבוצתו אשר עזר לה לעלות לליגה א'.

עלי זאמל (בני זלפה) קשר מרכז שדה טכני. עזר לייצב ולסדר את המשחק המאורגן של קבוצתו. עשה עבודה נהדרת במשך כל העונה והצטיין בהרבה משחקים. בישל וכבש גולים ועזר לקבוצה בעלייה ההיסטורית לליגה א'.

עומר גרה (בני זלפה) אחד השחקנים החשובים בקבוצתו. שחקן גרזן, מרכז שדה שהצטיין בתפקידו ועזר לקבוצתו עם היכולת המצויינת בעלייה לליגה א'. תמיד היה במקום הנכון, בזמן הנכון כדי לעזור לקבוצה. אחד השחקנים החשובים בעלייה.

עומר גרה
אשרף עתאמנה (בני ריינה) שחקן שלקח את הקבוצה על הגב שלו, כבש ובישל הרבה גולים הצטיין ביכולת ובהבקעת השערים והיה מבין המצטיינים בליגה. הוא שחקן חד מול השער, תכליתי במשחק שלו ומנהיג בתוך המגרש.

אימאם מרעי (בני פרדיס) שחקן מהיר מאוד, בעל יכולת אישית נהדרת. היה מבין המצטיינים בקבוצתו אשר עלתה רק השנה לליגה ב' והגיע איתה עד למשחק המבחן האחרון בפלייאוף העליון שם הפסידה למגדל העמק. הפגין יכולת מצויינת במשך העונה וכבש כמה גולים חשובים לקבוצתו.

רוברט ארחיל (בני פרדיס) שחקן מאוד חשוב לקבוצתו. נתן גולים מכריעים ועזר לקבוצתו להתברג בין קבוצות הצמרת של הליגה. בעל יכולת אישית מדהימה, מהירות עם ובלי הכדור, חד מול השער וסקורר.

אבי מלכה (מ.ס דבוריה) אבי מלכה הוא חלוץ נהדר. סיים מלך השערים של הליגה. למרות שקבוצתו לא עלתה, הוא היה בין מצטייני העונה בהבקעת השערים ובישול לחברים. בעל חוש להבקעת שערים מכל מצב, עזר לקבוצתו להיות בין קבוצות הצמרת ולסיים בפלייאוף העליון.

אבי מלכה
שחקן העונה: מואמן אגבאריה (בני זלפה)
בעל יכולת אישית מאוד גבוהה, הצטיין בהרבה משחקים אשר עזרו לעליית קבוצתו לליגה א'. דחף תמיד את הקבוצה מבחינה התקפית, בישל, כבש והיה תמיד במקום הנכון בזמן הנכון. היה לו חלק חשוב בעליית קבוצתו לליגה א'.

מואמן אגבריה
תגלית העונה: אדיר ללקי (הפועל טירת הכרמל)
שחקן צעיר בעל יכולת מצויינת, הפגין יכולות אישיות וקבוצתיות נהדרות. היה אחד השחקנים הצעירים הבולטים בליגה.

מאמן העונה: נביל אמארה (בני זלפה)
בעל הבית של הקבוצה. כבר כמה שנים הוא מאמן את הקבוצה ואחרי שנתיים שהוא מנסה לעלות ולא מצליח, לא התייאש. אמארה אסף כוחות, בנה קבוצה מצויינת אשר שיחקה כדורגל יפה והצליח להוביל אותה לצמרת כבר מתחילת השנה. הוא חיבר את הקבוצה בצורה מצויינת והצליח להרים אותה ברגעים פחות טובים, בזמן שלא הלך ובסוף לזכות בעלייה הסטורית לליגה א'. אמארה ימשיך לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה והוא ללא ספק הדי אן איי של בני זלפה בשנים האחרונות.

נביל אמארה


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
זלפה
(חאלד: 15:08 14-06-2018)
אמארה שנתים שהו מנסה לעלות ולו מצליח בזבז 4 מליון שקל בשלוש שנים בירוקרטיה איך מאמן העונה בפועל אותו מספר נקודות עם דבוריה
2
זלפה
(ראמי: 15:13 14-06-2018)
אם היה אמארה מאמן בכפר אחר היו זורקים אותו אחרי השנה הרושונה בפועל זלפה צרכנית שחקני הרכש אחי גדולה בשלוש שנים אחרונות
3
מאמן
(ראמי: 15:18 14-06-2018)
אם אמארה מאמן העונה אז אתם לו מבינים מה זה קדור רגל.שלוש שנים שהו מנסה לעלות עם מליוני שקלים זה בושה
4
שאדי חטיב מגן בלם הכי טוב בליגה ראדי חמאיסי אחד החלוצים הכי טובים בליגה מוחמד שחברי הקשר האחורי
5
איך רושמים בישל וכבש בישל אולי כן אבל כבש אין לו שער אחד אפילו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?