שלומי מראד על הכוונת של בני זלפה ואסי גלבוע

שלומי מראד (עודד חסין) שלומי מראד (עודד חסין)
הקשר המנוסה צפוי לעזוב את הפועל שפרעם וכבר מחזיק במספר הצעות מליגה א'. בסביבתו אומרים: "שלומי רוצה להוכיח את עצמו בליגה הלאומית"

העונה שעברה הייתה ללא ספק אחת העונות הסוערות והמורכבות שעברו על שלומי מראד. הקשר שיחגוג בקרוב יום הולדת 28 אומנם הספיק לעבור כבר מספר מועדונים אך בעונה שעברה זה היה השיא מבחינתו כאשר שיחק ב-3 קבוצות שונות בשנה אחת. מראד הגיע בקיץ שעבר לעירוני נשר בקול גדול וקיווה להשתלב במועדון ולהראות את היכולת שלו בליגה הלאומית, אולם מספר משקעים בין השחקן להנהלה יצרו סכסוך שנמצא עד כה בהליכים משפטיים. 

לאחר הפרידה מנשר החליט הקשר שקיבל מספר הצעות לחתום דווקא בהפועל בית שאן, לטענת מראד הוא העדיף להגיע למקום שהוא כבר מכיר ואוהב, הרומן בין השחקן למועדון נמשך עד חודש ינואר בו עזב מראד את בית שאן אל הפועל שפרעם. בשפרעם הצליח מראד לחזור לכושר וליכולת שליוותה אותו בעונות לפני ולכבוש שישה שערים יחד עם עוד שישה בישולים. 

כעת השחקן מחזיק במספר הצעות מליגה א' כאשר המרכזיות הן מהעולה החדשה, בני זלפה ואסי גלבוע. גם בקעת הירדן ומגדל העמק עוקבות אחרי השחקן ובודקות את האפשרות להחתימו. 

בסביבתו של מראד מספרים כי שלומי החליט עדיין לא לסגור עם קבוצה בליגה א' כיוון והוא מאמין ביכולת שלו למצוא מועדון בליגה הלאומית. "שלומי עדיין לא סגר את הדלת בפני שפרעם וקבוצות ליגה א' צפון האחרות שפנו אליו, כרגע הכיוון שלו הוא עדיין ללכת להוכיח את עצמו בליגה הלאומית", אמר מקורב לשחקן.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
לפי כל תחילת עונה אתה מוציא כתבה!!את מי אתה מעניין ומי אתה בכלל? וכמה גולים נתת? מעניין שהשנה רן בן שמעון לא רוצה אותך לנבחרת קפרסייןן טברייני שמכיר
2
שוווווו?????
(הנרי: 01:27 19-06-2018)
6 גולים????? אולי בשבע שניפ האחרונות
3
ברוך הבא
(ישראל : 18:05 20-06-2018)
בוא למגדל העמק מקום חם ואוהב עים מטרות רצניות ומוסר תשלומים גבוה
4
שחקן בלוף...
(אוהד נשר: 19:29 20-06-2018)
חרטה של שחקן . הוא חלש לא מתאים ללאומית . בנשר המאמן לא ספר אותו שם אותו ביציע כי היה חלש מאוד ולא מה שמספר. הוא גם בן אדם הזוי.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?