הגמר הגדול- מעלות נגד רמת גן

רגע האמת של העונה. משחק הגמר רגע האמת של העונה. משחק הגמר
ותיקי הפועל רמת גן וותיקי מעלות מגיעים לרגע האמת של העונה כאשר יפגשו במשחק הגמר של אליפות המדינה. נציגי שתי הקבוצות מתרגשים בהתאם

 ליגת הותיקים של ישראל תגיע מחר לשיאה כאשר ייערך משחק האליפות ע״ש לוניה דבורין. 72 קבוצות השתתפו העונה בליגה וללא ספק קיבלנו גמר מרתק בין שתי הקבוצות שהיו הטובות ביותר: מכבי מעלות מצד אחד והפועל ר״ג מהגוש הדרומי. הקבוצה מרמת גן הוקמה לפני 11 שנים כדי שלשחקני הבית תהיה מסגרת שקשורה למועדון גם אחרי שהם פורשים ממשחק מקצועני ובמבט לאחור מדובר בהצלחה גדולה. 

מאמן רמת גן, ירון בר לב אמר לקראת המשחק: "בכל עונה אנחנו מרגישים שאנחנו מגיעים לשיא חדש והעונה עלינו מדרגה ובפעם השלישית בשש שנים הגענו שוב לשני הגמרים(אליפות וגביע). זה סיפוק אדיר שמעיד שאנחנו עושים משהו נכון והלוואי וזה יימשך. מעלות עשו השנה את אותו מסלול וגם ישחקו מולנו בשני משחקי הגמר. ראינו אותם בחצי הגמר, מצפה לנו משחק קשה מאד, הם מאד טקטיים, ממושמעים ויעילים. מאחל לנו משחק מהנה, ושהקהל שיגיע יראה שליגת הותיקים היא מפעל יפה שמכבד שחקני עבר וראוי שתהיה לו במה גדולה יותר".

מהצד השני מעלות בנויה על שחקנים ששיחקו בשנים האחרונות בליגות א' וב'. בין השאר אפשר למצוא שחקנים ממכבי מעלות  כמו איציק בן חמו, אלירן בניזרי, יאיר אבוטבול ואודי בן נעים. האחרון משמש גם כמאמן הקבוצה ונשמע נרגש לקראת המשחק: "השחקנים בהתרגשות שיא, זו הפעם הראשונה שזכינו למעמד של שני הגמרים, גם אליפות וגם גביע. לאורך השנים הקבוצה עלתה למספר גמרים אך מעולם לא לדאבל. העובדה ששתי הקבוצות, האחת מהמרכז והשנייה מהצפון עלו לשני הגמרים מעידה על החוזק של שתיהן. הקבוצה במעלות, מעבר לספורטיביות שמאפיינת אותה, מתנהלת כמשפחה אחת גדולה. אני רוצה להודות לעירייה שתומכת בקבוצה שנים רבות, לתורמים מהגופים העסקיים שעזרו לנו בתרומות לאורך השנים, לשחקנים שמגישים את נשמתם על המגרש, ליורם דדון שהעביר אלי את שרביט היו"ר לפני שנתיים אחרי 9 שנים שכיהן כיו"ר הקבוצה ואחרונה חביבה למנהלת הקבוצה מזה שני עשורים איבט אפרת".



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
משפחה טובה
(קוואנטו: 21:52 24-06-2018)
רגב בן דוד המלך והנשמה של הקבוצה
2
הפסדנו אליפות
(סרבל: 21:54 24-06-2018)
הפסדנו אליפות אבל נביא גביע בע״ה יתברך תברך....
3
רונאלדו
(ירון אדרי: 22:05 24-06-2018)
ררררררררונאלדו ררררררררונאלדו ררררררררונאלדוווווטט מספר 1 בעולם
4
מתרגשת
(רבקה דבורין: 22:49 24-06-2018)
תמיד מתרגשת מחדש על כך שחולקים כבוד לזיכרו של אבי היקר,לוניה דבורין ז"ל.תודה למארגנים היקרים והמדהימים,וכמובן מוסיפה להתרגשותי העובדה ,שאחי האהוב דני דבורין מנחה את הארוע
5
47
(קוואנטו: 05:55 25-06-2018)
רגב בן דוד שחקן הנשמה של הקבוצה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?