טופ 10: המבוקשים של הליגה הלאומית

חסן, אוסטווינד, שבתאי ושמש חסן, אוסטווינד, שבתאי ושמש
ליגת המשנה מחממת מנועים לקראת העונה שבפתח ועשרה שחקנים בכירים עדיין מחפשים את האתגר הבא

הליגה הלאומית עדיין בפגרה אך משחקי גביע הטוטו כבר בפתח (חמישי) והקבוצות מתחילות לסגור את הסגלים לקראת עוד עונה מרתקת ופתוחה יותר מתמיד.

שוק ההעברות נמצא כרגע בשיאו ולא מעט קבוצות מתחרות על היצע דל למדי, במיוחד בחלק ההתקפי כשעונה פיננסית צפוייה למספר די רחב של מועדונים.

החתמות רבות בימים האחרונים כגון פדידה בכפר סבא, חוגי ואבידור ברמת גן ודניאל גרץ שסיכם ברמת השרון רוקנו עוד יותר את רשימת המבוקשים אך למרות זאת, עשרה שחקנים בכירים עדיין תרים אחרי האתגר הבא ועשויים להוות שדרוג אמיתי לכל אחת שתהמר עליהם.

1.עידן שמש
ללא ספק, שמש הוא השחקן הבכיר ברשימה. החלוץ בן ה-28 עבר עונה לא פשוטה בסכנין עם 3 שערים בלבד, פציעות וסכסוך עם טל בנין שמנע ממנו לשחק בחודש האחרון של הליגה. שמש נסע למחנה האימון עם נס ציונה אך כרגע דרישותיו הכספיות מונעות חתימה כשגם הפועל קטמון ירושלים, הפועל רמת גן וקבוצות נוספות התעניינו בו אך ויתרו במהרה לאור תג המחיר הנוכחי.

2.ירין חסן
הבלם בן ה-24 עשה עונה טובה למדי בהפועל פתח תקווה ולמרות כשלון הקבוצה, הוא היה מנקודות האור הבודדות שלה. כרגע השחקן מתאמן בהפועל חדרה, העולה החדשה לליגת העל כשהנטייה בקבוצה היא להחתימו, במידה וזה לא יקרה, הפועל נצרת עלית תקלוט כנראה את חסן ובכך תמלא את החלל שנותר עם עזיבתם של אזולאי וברקמן.

3.יובל שבתאי
עוד שם שעשוי לרדת לליגה השנייה הוא הקשר המוכשר שלא זוכה לאמון מצידו של אלישע לוי במכבי פתח תקווה ומוצף בפניות מהליגה הלאומית. כרגע השחקן עוד מחפש קבוצה בליגת העל אך אם תוך שבוע הוא לא ימצא כזו, ישמש שבתאי כשובר שוויון לכל דבר עבור אחת מהקבוצות ששואפות להעפיל לליגת העל.

4.אור אוסטווינד
הקשר בן ה-30 מגיע לאחר עונה לא פשוטה בהפועל תל אביב כשבשליש האחרון של העונה הוא סופסל באופן קבוע והשנה אוסטויינד מחפש בית חדש שייתן לו את הבמה כדי לחזור לכושרו מלפני שנתיים. ראשון לציון התעניינה, גם רמת השרון בה שיחק בעבר אך כרגע השחקן נותר בבית כשגביע הטוטו נפתח בחמישי הקרוב.

5.טל בנש
עוד שחקן שנפלט מהפועל תל אביב הוא המגן בן ה-28. בנש שמתופקד כמגן ימני אך יכול לשחק למעשה את כל התפקידים בהגנה, היה במו"מ מתקדם עם הפועל עפולה אך כעת דומה שהוא יעשה את דרכו להפועל רמת גן שבשקט בשקט בונה (לפחות על הנייר אם כי לא בטוח בכלל שבפועל) קבוצה שתתמודד בצמרת הגבוהה עם החתמות יקרות מאוד בדמותם של אבידור, חוגי, ראש ויובאנוביץ'.

6.עומר צלישר
הקשר בן ה-25 עומד בפני צומת דרכים משמעותית בקריירה שלו. לאחר שנשר מליגת העל ועשה עונה טובה בעפולה, השחקן חייב לקבל החלטה נכונה להמשך הדרך. לא מעט קבוצות מתעניינות בצלישר שקיבל הצעה יפה מאוד במימדי הליגה הלאומית מהפועל רמת גן אך ממשיך כנראה לחפש את דרכו ולמצוא את המועדון שהכי מתאים לו מבחינה מקצועית.

7.מושיקו לוגסי
כבר מספר שנים מנסות קבוצות הליגה הלאומית להחתים את הקשר בן ה-27 אך תמיד ברגע האחרון הוא מוצא קבוצה בליגת העל. השנה זה סוף סוף עשוי לקרות לאור הבחירה של השחקן באשקלון עמה ירד ליגה. לוגסי מבוקש במספר קבוצות בליגה הלאומית, ביניהן הפועל קטמון ירושלים אך כרגע הוא מנסה למצות את האופציות האחרונות שנותרו בליגה הבכירה ואם זה לא יתרחש, הוא יוכל לשמש נכס של ממש לליגה השנייה.

8. דובב גבאי
עוד שחקן שכנראה ינשור לליגה השנייה הוא דובב גבאי בן ה-31 שעבר עונת סיוט עם ספסול מתמשך בבני יהודה ומעבר באמצע העונה לאשקלון עימה ירד לליגה הלאומית. הפועל עפולה הייתה קרובה להחתימו אך דרישותיו כספיות גרמו לה להחתים על אותה משבצת את תומר סוויסה והשחקן יחפש את מזלו בקבוצה אחרת.

9.שמוליק מלול
לא ברור איך המגן השמאלי הטוב ביותר בליגה הלאומית אשתקד, טרם מצא קבוצה חדשה לעונה שבפתח. מספר קבוצות התעניינו אך הדרישות הכספיות של מלול הכריעו לרעה את הכף. כעת מסתמנות לשחקן שתי אופציות מרכזיות, הפועל עכו או קאמבק אפשרי להפועל רמת גן שאם תצליח להחתים אותו ואת בנש, תחזיק ללא ספק ובפער את חוליית ההגנה הטובה בליגה.

10.דיוויד מנגה
החלוץ הכל כך מוכשר רוצה להמשיך בישראל ואף זכה להתעניינות מהפועל רמת גן קבוצתו לשעבר והפועל קטמון ירושלים אך הסכומים שמנגה דרש והעובדה שיש צורך לממן לו גם דירה, גם רכב ובעיקר בתי ספר אמריקאים לילדיו, היו לו לרועץ. אין ספק שמנגה הוא שובר שוויון לליגה הזו אך אם לא יתפשר מעט בתנאיו, הוא עשוי לחפש את מזלו במדינה אחרת.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מגן שמאלי
( אברהם: 12:43 30-07-2018)
שמוליק מלול בוא להפועל חיפה
2
שכחתם את ברנקו מיכלוביץ
(הענק הירוק: 14:07 30-07-2018)
מה עם ברנקו ורן יצחק התותחים ??
3
הפועל רמת גן 3-5
(יאניס: 15:08 30-07-2018)
העולות אשקלון וכפר סבא
4
עוד מעט עוד 20 שחקנים יפלטו מאלונה השחצנית

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?