"התאהבתי מהר מאוד באיכסל"

ציון צמח במעמד החתימה ציון צמח במעמד החתימה
ציון צמח בראיון מיוחד לקראת פתיחת העונה: "נוצר פה תלכיד מגובש ומחובר, מצפים בקוצר רוח לתחילת הליגה", על העונה שעברה: "חושב שהגיעו לי יותר דקות בבית"ר" ועל הציפיות מעצמו

אחת ההחתמות המפתיעות ומהסקרנות של הקיץ, הייתה ללא ספק ההצטרפות של ציון צמח להפועל איכסל. הקשר (28) שגדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א, רק לפני שנה חתם בבית"ר ירושלים והיה אמור  לרשום בה את עונת הפריצה שלו.

אולם, צמח שבהפועל עכו הצליח להיות פקטור משמעותי, לא הצליח לקבל את הקרדיט מבית"ר ירושלים וכבר בחלון העברות עזב להפועל אשקלון במטרה לעזור לה להישאר בליגה העל. לצערו של השחקן, הקבוצה ירדה ליגה והוא היה צריך למצוא יעד חדש בו יישחק. 

לצמח היו מספר הצעות, רובן מהליגה הלאומית ולבסוף החליט השחקן לחתום בהפועל איכסל, אותה מאמן גיל לבנדה שאימן את צמח בתקופתו בבית"ר ירושלים. 

עד כה נראה שהשחקן הצליח להשתלב בצורה מהירה במועדון וזאת לאחר שכבש ארבעה שערים בשלושה משחקים בגביע הטוטו, כאשר הציפיות ממנו שגם בליגה יצליח לרשום נתונים טובים במטרה להוביל את הקבוצה קדימה.

מתחילים להגביר את ההכנות לפתיחת העונה?
"כן אין ספק, עד כה עשינו הכנה טובה מאוד. יש כאן חומר שחקנים מצוין ותלכיד מגובש שמתחבר מיום ליום בצורה משמעותית, כולנו מחכים בקוצר רוח לפתיחת הליגה".

 למה החלטת לחתום דווקא באכסאל? 
"היו לי מספר הצעות גם מליגת העל וגם מהליגה הלאומית, אך ברגע שישבתי עם אנשי איכסל והבנתי מה המטרות ומה הם מסוגלים לתת לי בכל המובנים, ישר הבנתי שזה מקום שאני יכול להצליח בו. אפשר לומר שכבר הספקתי להתאהב באיכסל, האנשים כאן מיוחדים, חברי ההנהלה נתנו לי חום ואהבה בצורה מדהימה וכמובן סיבה נוספת שחתמתי כאן זה הקשר הטוב עם המאמן גילי לבנדה שאימן אותי בבית"ר".

איכזב אותך שלא המשכת בליגת העל?
"לא ממש לא, כרגע יש לי אתגר גדול יחד עם איכסל לעשות כאן דברים יפים ומוצלחים ואני מקווה מאוד לעזור לקבוצה להגיע הכי רחוק שאפשר, כשעל הדרך נשמח את האוהדים וההנהלה".

מה לא עבד מבחינתך בבית"ר ירושלים כסיימת שם כבר אחרי חצי עונה?
"אני חושב שבבית"ר כשיחקתי כן הוכחתי שמגיע לי הצאנס והמקום, תמיד נתתי מעצמי מעל ומעבר ואני בטוח שיכולתי ליותר, כך שכן הגיע לי קרדיט גדול יותר. אני מכבד את ההחלטה שלהם ותמיד אני אמשיך לעבוד קשה כדי קודם כל להוכיח לעצמי שאני מסוגל להגיע רחוק".

אתה רואה את עצמך חוזר למועדון גדול?
"אני מאמין שבשביל לחזור למקומות הגדולים ביותר, עליי להוכיח את עצמי ולהראות שמגיע לי. אם אכן יגיע לי אני אשמח מאוד להתקדם ולהגיע לקדמת הכדורגל הישראלי". 


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אוהבים אותך
(אוהד איכסל: 16:08 13-08-2018)
השחקן הכי טוב בקבוצה קדימה ציון יא ענק
2
שחקן ובחור מדהים מדהים
(ע .בקר: 21:48 13-08-2018)
בהצלחה ציון בטוח שתצליח והם יהנו ממך השנה
3
שחקן מוכשר
(דראושה: 02:16 14-08-2018)
ציון שחקן מוכשר מאוד , מקווה שנצליח יחד להוביל את המועדון להישגים גדולים .. בהצלחה לציון צמח ולשאר השחקנים .. וקדימה הפועל איכסאל מחכים לפתיחת העונה
4
שחקן מוכשר
(דראושה: 02:16 14-08-2018)
ציון שחקן מוכשר מאוד , מקווה שנצליח יחד להוביל את המועדון להישגים גדולים .. בהצלחה לציון צמח ולשאר השחקנים .. וקדימה הפועל איכסאל מחכים לפתיחת העונה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?