אסי גומה עשה היסטוריה

אסי גומה (שלומי גבאי) אסי גומה (שלומי גבאי)
שער הניצחון של החלוץ אמש הפך להישג היסטורי. מלבד העובדה שגרם לניצחון הראשון של הפועל חדרה בקדנציה הנוכחית בליגת העל, גומה הוא השחקן השני אי פעם שכבש בכל הליגות בישראל (מליגה ג' עד לליגת העל)

אמש (מוצ"ש) נרשמה היסטוריה כפולה באצטדיון בנתניה. הפועל חדרה פתחה את הקנדציה הנוכחית שלה בליגת העל עם ניצחון היסטורי 1:2 על הפועל תל אביב במאבק בין העולות לליגת העל. מי שכבש את שער הניצחון היה אסי גומה שהצטרף לשלומי אביסדריס ברשימה ההיסטורית של שחקנים שכבשו בכל הליגות בישראל.

אביסדריס (29) גדל במחלקת הנוער של קריית שמונה ומשם עלה לקבוצה הבוגרת בעונת 08/09 שם כבש את השער הראשון שלו בליגת העל במשחק נגד מ.ס אשדוד ובסוף העונה קריית שמונה ירדה לליגה הלאומית. עונה לאחר מכן, אבסדריס כבש נגד הפועל מרמורק את שערו הראשון בליגה הלאומית. לאחר מכן הפסיק לעלות לליגת העל עם קריית שמונה, לרדת לליגה הלאומית שם שיחק עם בני יהודה וירד לליגה א' צפון שם שיחק באסי גלבוע ולא כבש שער אחד. את עונת 13/14 אביסדריס פתח במכבי אום אל פאחם ששיחקה בליגה הלאומית ומשם עבר למ.ס כרמיאל/ צפת מליגה א' צפון שם גם כבש את שערו הראשון אי פעם בליגה א' באותו משחק שכבש את הגול עזב את הקבוצה וירד לליגה ג' שם שיחק בהפועל עירוני צפת ובאותה עונה כבש שערים גם בליגה ג', אביסדריס עלה עם הפועל עירוני צפת לליגה ב' בתום אותה עונה. ב-07/11/14 במשחק בו הפועל עירוני צפת אירחה את אלנהדה נצרת במסגרת המחזור השביעי של ליגה ב' צפון א' בדקה הראשונה של המשחק, שלומי אביסדריס היה הבן אדם הראשון אי פעם שכבש בכל הליגות המשוחקות בישראל מליגת העל עד לליגה ג' כשהוא בן 25 בלבד.

אם נחזור להווה נחזור לאסי גומה, כוכב ליגות נמוכות בשנים האחרונות. גומה (29) גדל במחלקת הנוער של הפועל חדרה, בעונת 08/09 עלה לקבוצה הבוגרת ששיחקה בליגה א' צפון. באמצע 09/10 כשהוא ללא שערים כשחקן בוגר ועולה בעיקר כמחליף, עבר למ.ס גבעת אולגה מליגה ג' שומרון ושם גם כבש את שעריו הראשונים, בסוף העונה גבעת אולגה עלתה לליגה ב'. גומה המשיך עם הקבוצה ובליגה ב' כבש גם כן שערים ועלה עם הקבוצה לליגה א'. כבר במחזור הראשון של עונת 11/12 במדי מ.ס גבעת אולגה גומה עלה כמחליף וכבש את שערו הראשון אי פעם בליגה א'. גומה נשאר במשך שנים בליגה א' וכיכב במ.ס אולגה ובהפועל חדרה עד שבעונת 16/17 זה קרה ובעונה חלומית בה כבש 17 שערים עלה יחד עם הפועל חדרה לליגה הלאומית. אשתקד, אסי גומה כבש 11 שערים בליגה הלאומית והיה הכוכב של הפועל חדרה שהדהימה את כולם ועלתה באורח פלא לליגת העל. אמש, הפועל חדרה שיחקה את משחקה הראשון בליגת העל נגד העולה השנייה לליגה הפועל תל אביב, בדקה ה-73 כשלוח התוצאות בנתניה הראה 1:1, ניסו אביטן העלה מהספסל את מספר 10 האגדי של הפועל חדרה, אסי גומה. בדקה ה-88 הקסם קרה, גומה כבש את שער הניצחון לזכותה של הפועל חדרה ולמעשה הופך לשחקן השני שעושה את זה אי פעם.

שחקן נוסף ששווה להזכיר הוא אילן טל שזכה באליפות עם הפועל חיפה בעונת 98/99, היה חלק מסנסציית הגביע של מעלות תרשיחא לפני מספר שנים וכיום, חתום בגיל 40 במכבי אלדר נווה שאנן מליגה ג' שומרון. טל הוא אחד השחקנים שכבשו במרבית הליגות בישראל.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עוד פעם חדרה?
(יוסי: 20:14 26-08-2018)
2
גומה גומה ....
(עמי: 23:07 26-08-2018)
חדרה קבוצה חלשה שתרד ליגה בסוף העונה עם גומה בלי גומה ....
3
גי'מי וורדי הישראלי
(דני: 14:21 28-08-2018)
4
אוהד חדרה
(שי: 10:45 02-09-2018)
רק חדרה וכמובן אסי 10 לב אדום
5
מה עם ליאור אסולין?
(דני: 00:59 22-10-2018)
שכחתם אותו.. חודש וחצי אחרי גומה גם הוא נכנס לרשימה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?