על האש: פינת התחזית השבועית

אלי שמואלי ואיתי אוחיון אלי שמואלי ואיתי אוחיון
קבוצות ליגה ב' יתחילו את עונת הכדורגל השבוע במשחקי גביע המדינה. אלי שמואלי ואביחי דלאל עם ניתוח מעמיק והתוצאות שלהם למשחקים המסקרנים של הסיבוב

אלי שמואלי חוזר אליכם לעונה חדשה ומצרף אליה את אביחי דלאל. השבוע פותחים בתחזית לגביע המדינה של ליגות ב , בחרנו לכם את המשחקים המעניינים ביותר ולקחנו נציגים ממחוזות שונים, בין אורחנו השבוע – מאמן רו"ח תל אביב מוטי יעיש, מאמן בני פרדיס שלומי דהן.

 מ.ס דימונה - בני אילת
דימונה שירדה מליגה א בקול ענות חלושה תתחיל את המסע שלה בליגה במשחק גביע ביתי מול בני אילת שגם היא תרצה להתאושש מעונה לא קלה בחלק התחתון של הטבלה.
שלומי דהן: 1
מוטי יעיש: 1
אלי שמואלי: 1
אביחי דלאל: 1

שמשון בני טייבה - הפועל הוד השרון
הקבוצה מטייבה שעברה קיץ הפכפך עם האיחוד החדש בעיר מסתמנת כמועמדת בכירה לעלייה לליגה א', מנגד תתייצב מולה היורדת הטרייה מהליגה השלישית הוד השרון שתרצה לשכוח מהר את העונה שעברה בה השיגה נקודה אחת בלבד.
שלומי דהן: 2
מוטי יעיש: 2
אלי שמואלי: 1
אביחי דלאל: 1. שמשון בני טייבה תעלה בדו קרב בעיטות עונשין

הפועל נחלת יהודה - עירוני אור יהודה
הקבוצה מבקעת אונו עשתה רכש גדול הקיץ ומסומנת כמעומדת להיאבק על המקום הראשון בליגה ב' דרום, מנגד נחלת יהודה תנסה להעביר עונה שקטה בליגה ועל הדרך לפתוח את העונה עם הפתעה גדולה בגביע.
שלומי: 1 אור יהודה בהארכה
מוטי: 1 נחלת יהודה בפנדלים
אלי: 2
אביחי: 2

עירוני קריית גת - עירוני כסייפה
שתי העולות החדשות מליגה ג דרום נפגשות כבר במשחק הגביע הראשון. קריית גת קבוצה טובה יותר אך כסייפה הוכיחה בעונה שעברה שהיא יכולה לנצח את קריית גת כשהביסה אותה בחוץ 0:6 בסיבוב הראשון.
שלומי: 1
מוטי: 1
אלי: 2. כסייפה ינצחו בפנדלים
אביחי: 2

מכבי אשדוד - בני יצאלאל רחובות
הצהובים מעיר הנמל עברו מתיחת פנים בקיץ כשהחתימו את שי מאור שואל קרבות ותיק למאמן במטרה לעלות לליגה א', בסיבוב הראשון של הגביע הדולפינים לא אמורים להקשות מול האיילים הסימפתיים מרחובות.
שלומי: 1
מוטי: 1
אלי: 1

בני יפו - בית"ר רמת גן
העולה החדשה מרמת גן תיאלץ להסתדר העונה ללא המאמן אורן דיין שלא מורשה לאמן על ידי איגוד המאמנים מנגד ביפו ינסו לפתוח את העונה ברגל ימין עם ניצחון בגביע ועלייה לשלב הבא.
שלומי: 1
מוטי: 2
אלי: 1
אביחי: 2

מ.ס. באר שבע - מכבי שדרות
שדרות מכוונת העונה גבוה בצמרת ולראייה החתימה את עופר טלקר לתפקיד המאמן, בסיבוב הראשון של הגביע היא יוצאת למשחק לא קל בוסרמיל מול מ.ס באר שבע שנכשלה במאבקי העלייה בעונה שעברה.
שלומי: 2
מוטי: 1
אלי: 2
אביחי: 1. מ.ס ב"ש תנצח בהארכה

איחוד בני כפר קרע - בני מוסמוס
מוסמוס יכולה העונה להיות אחת ההפתעות המרעננות של ליגה ב', העולה החדשה תחל את דרכה במשחק גביע מול כפר קרע שגם השנה תנסה להיאבק בצמרת הגבוהה.
שלומי: 2
מוטי: 2
אלי: 2
אביחי: 2

בני פרדיס - בני ריינה
בני פרדיס הייתה רחוקה בעונה שעברה משחק אחד מעלייה היסטורית לליגה א', אך נכנעה ללא תנאי להפועל מגדל העמק. מנגד, ריינה העבירה עונה סולידית במרכז הטבלה, אבל קשה להאמין שהיא תצליח לעלות שלב בגביע.
שלומי: 1
מוטי: 1
אלי: 1
אביחי: 1

עמישב פתח תקוה- שמשון תל אביב
עמישב בעונה בינונית סיימה באמצע הטבלה, מארחת את שמשון שהחליפה מאמן ותנסה העונה להעפיל לליגה א' לאחר שנכשלה במבחני הפלייאוף.
שלומי: 1
מוטי: 2
אלי: 2
אביחי: 1. דו קרב בעיטות עונשין

בית דגן - רוח תל אביב
בית דגן התחילה מצויין עונה חולפת וכמעט סיימה בפלייאוף העליון אך נחלשה לקראת סיום העונה וסיימה במרכז הטבלה, מארחת את רוח תל אביב שהחליפה מאמן בדמות מוטי יעיש שהגיעה לקדנציה שנייה במועדון מקווים לפתיחת עונה חדשה אם שינוי ותנסה לסיים לכוון הפלייאוף העליון.
שלומי: 1
מוטי: 2
אלי: 2. רוח תנצח בהארכה
אביחי: 1. בית דגן תנצח בהארכה

כפר ברא - בני גת
העולה החדשה לליגה ב' לאחר עונה יפה ומרתקת בליגה ג' שרון תרצה להתמקד יותר בליגה ולעשות עונה טובה ולא להיכנס למאבקי תחתית, תפגוש את בני גת שעשתה עונה טובה בליגה ב' וכמעט העפילה לפלייאוף העליון, זה מפגש כמו דרבי של המגזר שכל תוצאה אפשרית.
שלומי: 2
מוטי: 1
אלי: 1
אביחי: 1



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שמואלי, חזרת?
(יניב: 09:39 31-08-2018)
2
בהצלחה לדימונה בליגה
(שמש : 13:55 31-08-2018)
הלוואי ותעלה דימונה בן דוד שלי משחק שם משמש אוהד טבריה שלא הפסיד מישחק 15 שנה
3
מוטי אל תשלח טוטו בחיים
(דודו: 17:40 31-08-2018)
הייתי במשחק בין נחלת לאור יהודה נחלת לא עברה את החצי מגרש כולם עבדי עירייה עייפים אור יהודה ניצחה 3_0

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?