צ'יצ'יאן: "ליגה א' שכונתית מדי אז החלטתי לפרוש"

פרישה מפתיעה. צ'יציאן פרישה מפתיעה. צ'יציאן
בגילאי הנוער היה אחד הכשרונות הגדולים של הפועל כפר סבא ואף עלה לבוגרים, אך השנים האחרונות בליגה השלישית גרמו לו להיפרד ממשחק פעיל ולעבור לקריירת אימון

נאור צ'יצ'יאן רק בן 27 אבל רגע לפני השנה החדשה החליט להודיע על פרישה מכדורגל פעיל. צ'ציאן גדל במחלקת הנוער של הפועל כפר סבא ואף שיחק שנתיים בקבוצה הבוגרת בליגה הלאומית ולאחר מכן עונה נוספת בסקציה נס ציונה בליגה השנייה. בשנים האחרונות עבר השחקן לליגות הנמוכות וכעת החליט לתלות את נעליו. צ'יצ'יאן: "אנשים שואלים אותי למה פרשתי? בעיניי קריירה של שבע שנים בליגה הלאומית היא לא קריירה עבורי כי ליגה א' היא חובבנית".

ובכל זאת מה קרה שהחלטת להפסיק?
"הייתי 7 עונות בליגה א׳ אפילו הייתי קפטן של עמישב פ״ת בזמנו אבל הגעתי לנקודה שאני כבר לא נהנה מהכדורגל ושאיכשהו 'נגררתי' לתוך השכונה של הליגה הזו. לא השקעתי מספיק בשנתיים האחרונות והרגשתי שזה בזבוז זמן במיוחד שהייתי באמצע תואר".

למה החלטת ללכת דווקא על קריירת האימון?
"הכל קרה בטעות בשנה שעברה. פגשתי את המנהל של הבית ספר לכדןרגל בכפר סבא שהציע לי לעבוד פעם בשבוע והחלטתי ללכת על זה עם הזמן עידן שום ששיחקתי איתו יחד בעבר. אז הודיעו לי שחסר להם עוזר מאמן בקבוצת נערים א' ולא אומרים 'לא' לעידן שום. במהלך השנה עידן שום גם הציע לי ללכת לקורס מאמנים ועשיתי זאת. חודשיים לסיום העונה המאמן הראשי עזב ועידן החליט לתת לי את המושכות הייתי מאמן ראשי בליגת העל לנערים א בשנה הראשונה שלי משהו שאנשים חולמים עליו שנים כנראה שעשיתי עבודה טובה כך שהשנה קיבלתי לאמן את קבוצת הנוער יחד עם גיא רוזנצוויג הוותיק. עבורי זה רגע מרגש".

יש מטרות לקבוצה? הרי בעברך היית קפטן של הנוער של כפר סבא וגם עלית ליגה איתם.
"זאת סגירת מעגל עבורי. אני שימשתי כקפטן של הנוער בהפועל כפר סבא וגם בשנה הראשונה שלי (שלא הרבתי לשחק) עלינו ליגה. אני תמיד אומר לשחקנים שלי שעליתי לנוער בקושי ראיתי דקה במשך שנה ואחרי עם עבודה קשה כבר הייתי קפטן. הקבוצה הציבה לעצמה מטרה לעלות ליגה ואני לא טיפש ואצא בהצהרות עכשיו כי עוד לא החלה הליגה. אני יכול להגיד לך שכל מה שהצוות ביקש קיבלנו ממשפחת שום כדאי להגשים את המטרות. היינו במחנה בבולגריה כך שנכונות של ההנלה היא גדולה".

לסיום מה עדיף קריירת משחק או קריירת אימון?
"אם חשבתי שלהיות שחקן זה לחצים והמאמן יושב רק על כסא אז טעיתי בגדול כשחקן לפחות אתה רק במגרש. בתור מאמן אתה 24/7 חושב איך לשפר מה לעשות את הקבוצה אז שתהיה לכולנו שנה טובה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
כשלון חרוץ יאללה לך לים
(עוד סוס מת עלק מבין גדול: 10:57 10-09-2018)
כל אחד הפך למבין גדול עבר ים קבוצות ועכשיו מנתח לי יאללה תקפל
2
צ'יצ'יאן
(שבתאי ישראל: 14:49 10-09-2018)
מי שחושב ככה עדיף באמת ללכת לים..
3
היה מנהיג במגרש בהחלט יכול להצליח בקריירת האימון.בן אדם גבר
4
ליצן
(אחד שיודע: 11:06 11-09-2018)
היה קפטן בגלל קשרים ועכשיו מאמן בנוער בגלל קשרים. ליצן היית וליצן תישאר
5
אחלה נאור!
(שוקי: 17:37 10-09-2018)
בכל קבוצה ששיחק נתן את הלב ואת הדם! הפועל כפר סבא זכתה בדמות לחיקוי והנערים יזכו ללמוד ממנו הרבה ולהתקדם.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?