ניצחון בכורה חשוב לקריית גת מול נורדיה

שמחה אחרי השער הראשון של העונה. שחקני קריית גת (לב הצהוב mkg) שמחה אחרי השער הראשון של העונה. שחקני קריית גת (לב הצהוב mkg)
הקבוצה של שלומי משה הגיעה לאחד ממשחקי החוץ הקשים בליגה וחזרה הביתה בצדק עם מלוא הנקודות. זו של עמר חייבת בדק בית

הקבוצה הצעירה של שלומי משה יצאה לעיר הבירה למשחק פתיחת העונה נגד בית"ר נורדיה ירושלים תחת הדרכתם של המאמן שלומי עמר ועוזרו ציון זקן. 89 דקות של כדורגל נטול שערים הגיעו לקיצם כשקריית גת זכתה לכדור קרן, איתי בן הרוש הגביה לרחבה ומצא את עמית ביטון, בלם קריית גת שכבש את השער היחיד במשחק וקבע 1:0 לקריית גת במחזור הפתיחה.

המטרות של נורדיה השתנו מהעונה החולפת ובקבוצה מקווים לשרוד עונה נוספת בליגה א' ולהתברג במרכז הטבלה. ציון זקן עמד לראשונה על הקווים לאחר שפרש הקיץ ומונה לתפקיד עוזר המאמן. במהלך המחצית נערך טקס הוקרה לשוער העבר של בית"ר ירושלים, יוסי מזרחי.

קפטן הקבוצה, יונתן זדה, אמר ל"דאבל פס" לאחר המשחק: "מאכזב להפסיד משחק ראשון. ברוב שלבי המשחק הרגשנו טוב ושלטנו במשחק. הגענו לכמה מצבים טובים שלא ניצלנו ושילמנו על זה בגול והפסד כואב".

על הבנייה של נורדיה הוסיף: "יש קבוצה צעירה ורעבה לצד כמה ותיקים עם ניסיון זה לא הזמן להציב מטרות לעונה, אנחנו עם הפנים לאשדוד וזה מה שמעניין אותנו כרגע".

קריית גת לעומת זאת מתאוששת מעונה קשה שכללה לא מעט משברים. לצוות המקצועי של שלומי משה וליאור בן שמחון הצטרף או יותר נכון שב, גילי מסיקה. הקבוצה אמנם איבדה שחקנים משמעותיים, אך גם התחזקה בנקודות החלשות.

כובש השער היחיד במשחק, עמית ביטון, אמר ל"דאבל פס": "תמיד כיף לפתוח עונה בניצחון ושער נקי הגול הוא בונוס. אני שמח שעזרתי לקבוצה לנצח, ידענו שזה יהיה לא פשוט במגרש קשה ושיחקנו נגד קבוצה מאומנת שעמדה טוב על המגרש .
שלומי משה וליאור בן שמחון הכינו אותנו בצורה הכי טובה שיכולה להיות לפתיחת העונה".

ביטון סיפר על הבנייה של הקבוצה: "השנה נבנתה קבוצה צעירה ומגובשת, יש שקט ניהולי. אנחנו תמיד שואפים להיות כמה שיותר גבוה בטבלה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אחרי 89 דקות??
(נועם ציון אריאל: 11:56 17-09-2018)
הגול של קריית גת הגיע אחרי 74 דקות
2
שער שבכלל לא היה מקרן. אחרי הקרן הכדור נהדרף, הגיע לבן הרוש לאגף שהוציא כדור רוחב לעמית ביטון שבעט חלש, אבל מדוייק. להגיד שלקרית גת הגיע לנצח זה בדיחה מצחיקה. משחק של תיקו, עם עדיפות קלה של נורדיה, אבל ויכל להיגמר גם ב-1:0 בצד השני.
3
יפה כמו גול בדקה ה90
(אילית מזי: 22:52 17-09-2018)
ד"ש מעירוני

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?