פאחם השיגה ניצחון דחוק, יבנה פתחה נהדר

סיכום המחזור הראשון בליגה א' (payperlens) סיכום המחזור הראשון בליגה א' (payperlens)
עידו קרן מנתח את המחזור הראשון בליגה א'. מי חייבת להתחזק? איזו קבוצה מכוונת גבוה מדי? והאם יש עוד זמן לתקן?

ליגה א' החלה. 32 קבוצות שעבדו קשה במהלך כל הקיץ התחילו את העונה לה כל כך התגעגענו. בסיכום השבועי הקבוע ניגע בשני המחוזות. מי הצליח? מי אכזב? מי משלם? מי לא? מי מתחזק? ומי נחלש? יחד עם זאת ננתח בקצרה את המחזור שהיה.

מחוז צפון
אום אל פאחם המועמדת לעלייה גירדה ניצחון דחוק על נשר נטולת התקציב הרבה אודות לשוער הטוב בליגה חיים זיסקינד שגם לקח פנדל בדקה השביעית. לא בטוח שהיכולת תספיק לפאחם בהמשך, אך אין כמו לקחת שלוש נקודות בפתיחה. נשר הצנועה בראשות עמית אמזלג הקפטן/מאמן/שחקן תהיה קבוצה לגיטימית בליגה. בבאקה השתוללו על שפרעם שנראית רע מאוד. אמנם איברהים אבורקייק ממזמן הוכתר כקוסם, אבל גם לקוסם הטוב ביותר, בשלב מסויים, נגמרים השפנים בכובע. בבאקה רוצים עלייה ועשו בשפה מקצועית "התאבדות", מה יהיה - יהיה. בנתיים זה התחיל טוב.

בטבריה יש את אילן סוויסה. זה לא יאומן הבן אדם הזה. זה נראה מהצד שלא משנה מה התקציב ואלו שחקנים משחקים, הקבוצה נראת נהדר וממשיכה את השנתיים האחרונות הנהדרות שלה. ב"רובי שפירא" אכזבו במשחק לא טוב. זלפה ידעו לנצל שני מצבים ולעמוד טקטי נכון. זה לא יספיק לפלייאוף, בוודאות.

בטירה התכוננו חזק לליגה ועשו ניצחון ענק על מגדל העמק שמבחינתם מאוד התאכזבו לפתוח את העונה בהפסד. עושה רושם שטירה השנה מסוגלת להיות פקטור חזק בליגה. באסי גלבוע זמירות ישנות. לא ברור מה השאיפות שלהם, אבל זה נראה לא טוב. מקום טוב נטול השגים.

בקריית אתא שוב מוכיח חיים לוי שהוא מאמן טוב. עם סגל דליל, אבל עם יוחאי כהן המצוין (גול ובישול ענק) צלחו את המשחק הראשון. בהפועל ירושלים משחקים ילדים. ליגה א' צפון זה לא משחק ילדים. המילה הישרדות תהיה עבורם מאוד משמעותית ולא רק על מרקע הטלוויזיה.

בכאוכב עשו היסטוריה ועלו השנה לראשונה לליגה א'. איימן חלאיילה המצוין הביא איתו חיילים טובים ומפקד פלוגה אחד. למי שלא הבין, מדובר באבי מלכה. הבן אדם מכונה. בישול ענק וגול הם הסיפתח לעונה, וכמה שליגה א' התגעגעה לחלוץ הטוב בליגה בכל הזמנים. לידו וואיל חרבאוי "הרוצח השקט". תרשמו - כאוכב מועמדים לעלייה השנה (דרוש חיזוק בהגנה דחוף בשביל זה). בצור שלום עלו בלי 5-6 שחקנים ובלי ניסן רביבו (מברוק על הולדת הבן) הפצוע. צור שלום זה משפחה קטנה וטובה ולהישאר בליגה זו המשימה.

הפועל הרצליה יצאו למשחק חוץ קשה מול כפר כנא. לנצח 1:4 זו פתיחת עונה חלומית. כל שנה רוצים בהרצליה לעלות, כל שנה נכשלים. מה יהיה השנה? בכפר כנא מאוכזבים מהתוצאה הקשה שממשיכה את משחקי האימון הלא טובים. מקום טוב זה הפועל כפר כנא, מקום חשוב לליגה. אני סומך על אבו זידאן, יוסף טאהא והחברים שיתקנו מה שצריך.

ליגה א' צפון כבר ממזמן ידועה כליגה המעניינת ביותר, והשנה עושה רושם שהולכת להיות ליגה עם המון עניין וצבע. נחכה למחזור הבא שיצא לדרך כבר מחר (חמישי). לא בטוח שאני אהיה כל כך נחמד.

מחוז דרום
ליגה א' דרום מבטיחה לנו השנה הרבה וגם תקיים. לדעתי זו תהיה השנה המעניינת והמותחת ביותר. חמש קבוצות לפחות רוצות לעלות ליגה. כסף גדול, משחקי דרבי לוהטים והמון עניין.

מ.ס. כפר קאסם עם סגל מצויין רוצה השנה סוף סוף לעלות ליגה. טארק סרסור וחבורתו משקיעים ונותנים הכל להצלחת הקבוצה. במחזור הפתיחה השיגה תיקו בחוץ מול מכבי הרצליה, זו תוצאה לא רעה בכלל. מנגד, מכבי הרצליה לא מבינה בכלל איך הגיעה למצב הזה ולליגה הזאת. אריאל שיימן יבין שהדרך לליגה הלאומית, לשם הקבוצה ראויה, תהיה קשה מאוד ובלי 2-3 שחקני רכש בכירים נוספים המשימה תהיה ממש, אבל ממש קשה.

שמשון כפר קאסם, הנציגה השנייה, פתחה את העונה בניצחון דחוק על כפר סבא הסימפטית. בשמשון רוצים לעלות ליגה. לדעתי אם יגיעו לפלייאוף הם יגידו תודה רבה. הסגל לא מספיק טוב לעלייה ומי שחושב אחרת, טועה. באזור ואשדוד נפרדו בתיקו רבוי עניינים. באזור רוצים להעביר עונה רגועה ובאשדוד רוצים לעלות ליגה. הקהל של אשדוד מוסיף המון תפאורה וצבע. יהיה קשה להם לעלות, אולי בלתי אפשרי, אבל טוב שיש בליגה את אדומים אשדוד. זו שנה ראשונה בליגה והכיוון טוב מאוד.

שעריים וכפר שלם נפרדו בתיקו שמשקף את המשחק. אמנם שעריים שואפים גבוה והשקיעו הרבה, אבל קל לא יהיה להם. יבנה פתחו את העונה כמו גדולים. רביעייה בחוץ בבקעה זו הצהרת כוונות רצינית והמילה ליגה לאומית כבר ממאי מתנגנת בחדרי חדרים אצל היבנאים. הבקעה? התחלה רעה מאוד למקום הכל כך סימפטי בליגה א' דרום. מילים טובות גם להכח על ניצחון חשוב ויוקרתי על יפו ולקריית גת וחולון שפתחו נהדר את העונה עם שלוש נקודות חשובות ועוד בחוץ.

נתראה בסיכום הבא.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קשקוש
(המוכתר של השכונה,סחה: 01:21 20-09-2018)
אך אתם רושמים שעריים השקיעו הרבה כל התקציב שלהם הכללי העונה ,700 אלף
2
מכבי יבנה
(יורם : 17:48 20-09-2018)
יבנה השנה עם קרגולה לא יכולים עלנו שחקנים מעולים מבטיח השנה מקום ראשון כל העונה לא אשדוד ולא כסם השנה זה שלנו ממקום רשאון

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?