מחמוד עבאס: "כל עוד אני נהנה גם הקבוצה תמשיך ליהנות ממני"

משחק לוהט (PayPerLens) משחק לוהט (PayPerLens)
העולה החדשה רשמה ניצחון נוסף, שוב זה קרה מפנדל של שחקן הרכש הנוצץ. אוהדי שעריים קיללו את שחקני כפר קאסם במחצית

שמחה גדולה נרשמה בקרב אנשי שמשון כפר קאסם שממשיכים את המסע המופלא בליגה א' עם ניצחון שני מרשים במשחק חוץ מול מכבי שעריים בתוצאה 0:1.

לאחר הניצחון על כפר סבא בשבוע שעבר במחזור הפתיחה, ניסה מאמן כפר קאסם, אדהם האדיה, לשמור את שחקניו בדריכות מלאה ואילו במכבי שעריים התעסקו בעיקר במכתב שנשלח מאיגוד המאמנים כנגד מאמן הקבוצה מוסא בן חיים שצפוי לעמוד לדין לאחר שישב בשבוע שעבר על ספסל הקבוצה בניגוד לתקנון.

קהל גדול של שעריים הגיע לצפות בקבוצתו במשחק הביתי הראשון, אבל האוהדים נחלו אכזבה וזאת לאור הציפיות הגדולות במהלך הקיץ האחרון. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה לבטח במחצית הראשונה כאשר כפר קאסם ניסו לשלוט על הנעשה בכר הדשא, אבל לא הגיעו למצבים קורצים. שעריים מנגד ניסו לצאת למתפרצות.

שחקני שתי הקבוצות (PayPerLens)
במהלך המחצית התחמם המשחק כאשר שחקני כפר קאסם טענו שספגו קללות מאוהדי הקבוצה המקומית ורק בהתערבות אנשי שעריים השחקנים ירדו בנחת למחצית.

במחצית השנייה כפר קאסם העלתה קצב ורבע שעה בתוך החלק השני של המשחק זכתה בפנדל אותו כבש הקשר מחמוד עבאס שלו זה שער שני בשני משחקים. רבע שעה לסיום הציגו האורחים את הרכש החדש והנוצץ סיראז' נסאר שערך את הופעת הבכורה שלו.

שעריים ניסו להשוות, אבל ללא הצלחה וכפר קאסם חגגה שש נקודות בשני משחקים. כוכב המשחק, מחמוד עבאס, אמר לאחר המשחק: "אנחנו שמחים לפתוח את העונה בשתי ניצחונות וזה ייתן לנו הרבה ביטחון ופוש קדימה. יש לנו עוד הרבה מה לתת ואנחנו גם מתחזקים ממשחק למשחק".

על הרמה האישית אמר הקשר: "אני לא מסתכל על עצמי ומסתכל רק למשחק הבא. אני באתי להינות בשמשון כפר קאסם ובינתיים אני נהנה וכל עוד אני נהנה גם הקבוצה תמשיך ליהנות ממני".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אנחנו לא הגענו לרחבת ה 16 של שמשון 90 דקות אנחנו ממש חלשים
2
מוסא תתפטר
(בני סיני: 18:58 21-09-2018)
רק ההנהלה הישנה הטובה
3
להחזיר את עדני כיועץ
(א.ב יהושוע: 23:50 21-09-2018)
4
איך נפלנו
(שערוקי : 14:19 22-09-2018)
מי שהביא את מוסא לשעריים הוא האשם בהתרסקות 8 שחקני התקפה בסגל 6 שיחקו אתמול ולא מסוגלים להבקיע אם לא תיתעררו שעריים תיהיה דימונה של עונה שעברה חבל על האוהדים שיש לשעריים
5
רק משה כהן וקובי עשור
(שערוקי אמיתי: 00:15 22-09-2018)
רק ניהול של שני אלה יציל את שעריים העונה אחד הוא פקיד בכיר בעיריה שמלקק בולים בשעות הפנאי השני מנהל נדלן בכיר שמלקק מכוניות של הבוס
6
כל משחק פנדל
(יעקוב: 17:02 22-09-2018)
כל משחק פנדל בדיחה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?