רז משולם: "השחקנים הגיעו ללא תשוקה". צפו בתקציר

המצטיין במשחק. סלליך המצטיין במשחק. סלליך
בקעת הירדן חטפה 0:4 מיפו ונדמה שעתיד הקבוצה לא ברור. מנגד, במועדון הבולגרי מרוצים מהניצחון הראשון. סלליך: "יכולים לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה"

"אני ממשיך בקבוצה וכלל לא עוסק במעמדי. נועם שוהם הוא חבר של הבעלים שלנו וגם חבר שלי ולכן הוא היה במשחק", כך אמר מאמן הפועל בקעת הירדן רז משולם לאחר תבוסה נוספת של הקבוצה והפעם 0:4 מול מכבי 'קביליו' יפו.

משולם הוסיף: "השחקנים הגיעו ללא תשוקה אבל הקבוצה שלנו מאוד צעירה ונעבוד קשה בכדי להשתפר כבר במשחק הבא".

המשחק נפתח עם לחץ של יפו על שערה של הבקעה וכבר בדקה ה17 נוריאל בוזגלו בעט מ-16 מטר והעלה את יפו ליתרון 0:1. יפו המשיכה לשלוט במשחק ועד למחצית היו אלה סאן טוריאל ויוסי סלליך שהגיעו להזדמנויות מצוינות, אבל החמיצו מקרוב.

המחצית השנייה הייתה המשך ישיר של הראשונה כאשר סלליך המצטיין במשחק הביך פעם אחר פעם את הגנת הבקעה. בדקה ה-59 עלה המחליף עומר גינתי וכבר בנגיעה הראשונה שלו בכדור בעט מצוין מרחבת ה-16 וקבע 0:2. רבע שעה לסיום שוב זה היה גינתי שמצא את הרשת ובדקה ה-90 סלליך זכה לבעוט פנדל לזכות יפו וקבע את תוצאת המשחק, 0:4.

יפו סיימה את המשחק עם ניצחון משכנע ואילו בקעה ניראת רע ובעיקר שחקניה נראים ללא חשק. סלליך אמר לאחר המשחק: "אני שמח על הניצחון שהיה חשוב לנו בהמשך לשבוע שעבר שגם שם לא הגיע לנו להפסיד. אני שמח לעבוד קשה ולעזור לקבוצה לנצח. אנחנו יכולים לשחזר את ההישגים מהעונה שעברה אבל הפנים למשחק הקרוב".

צפו בתקציר המשחק (באדיבות ספורט וידיאו אנלסיס):


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
בוזגלו
(יפואי: 12:47 22-09-2018)
בעט מה 16?.... עבר את השוער וגילגל פנימה...גדול !!!
2
יוסי נסיך אוהבים אותך
(יפו: 13:43 22-09-2018)
כול הכבוד לנערים על המגרש משחק הקרבה להמשיך ככה בכול הכוח . היידה יפו

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?