מחכים בסיבוב למעלות

שלוש שנים הפועל סכנין מנסה לעלות ליגה ולא מצליחה. למרות זאת, לא מוותרים שם וגם השנה הולכים בכל הכוח. בפגרה החזירו את חוסאם שלעאטה המנוסה וצרפו את סאלח נמארנה. בינתיים רק השמטת נקודות במקומות בהם הייתה חייבת לנצח כמו מול הפועל נהריה משאירה את מעלות במרחק בטוח ממנה גם אחרי ה-1:2 על שפרעם ביום שישי

בשנים האחרונות הפועל סכנין היא דיירת קבע בצמרת הטבלה. חשוב לציין כי היא עושה זאת בהרכב הבנוי כמעט כולו על טהרת שחקני הבית או יותר נכון, יוצאי מחלקת הנוער של בני סכנין. המגמה ממשיכה גם העונה כשערב המחזור דורגה הקבוצה במקום השני. לולא אובדן נקודות מיותר נגד נהריה וכאוכב מהתחתית היה מאזנה שווה לזה של מעלות.
לקראת המשחק הביתי עם הפועל שפרעם עשה מאמן הקבוצה, סאמר חלאיילה שיעורי בית. הוא ידע שהאורחים פותחים חזק את המשחקים שלהם ולכן עלה במערך זהיר,שנתן להם לבזבז את הכוחות וההתלהבות וגם ידע לעקוץ בדיוק בזמן, חמש דקות למחצית.


 עומר סואן (בכחול) נסגר ע"י היית'אם סעדי וסמיר סלפיתי. סכנין נתנה לשפרעם לשלוט

הדקות הראשונות כאמור, היו בשליטה של שפרעם שלחצה את סכנין לשערה. זו מצידה התבססה על מתפרצות מסוכנות. לאחר חצי שעה שככה מעט ההתלהבות של האורחים וסכנין ניצלה זאת כדי להשתלט על מרכז המגרש. בדקה ה-39 גם באה על שכרה. מחמוד עכאווי פרץ מימין, שלח כדור רוחב ופארס אבו ג'ליל בניסיון להרחיק דחק לשערו הוא, 0:1 לסכנין במחצית.

במחצית השנייה נמשכה מגמת השליטה של סכנין ובדקה ה-62 היא גם הצליחה לבסס את היתרון. עכאווי קיבל כדור באגף שלו, התקדם ובעט מ-18 מטר לפינה הנגדית של אמג'ד סירחאן השוער השפרעמי, 0:2.

 אמג'ד סירחאן נכנע לבעיטה של מחמוד עכאווי. סכנין ניצלה את יתרונה במגרש


שחקני סכנין חוגגים את השער.

השליטה של סכנין המשיכה ועד לדקה ה-70 רשמו ראשיד טרבייה, עימאד בדארנה ומוחמד אבו ריא הגיעו למצבי כיבוש כשהאחרון בעט מתוך הרחבה כדור ששפשף את המשקוף.
ברבע השעה האחרונה נסוגה סכנין לאחור במטרה לשמור על היתרון. גם הרחקה של נאדר סעד בעוון פגיעה מאחור בעכאווי לא שינתה את המגמה ושפרעם חיפשה לחזור למשחק.


הכדור מפרפר ברשת של סכנין. למרות ההרחקה שפרעם חיפשה לחזור למשחק.

רק 4 דקות לסיום היא הצליחה בכך. עבד סיף קיבל קרן קצרה ומזווית חדרה ירה את הכדור אל בין חיבורי הקורות של שאדי מיעארי. בדקה ה-90 ספגה שפרעם מכה נוספת כשמחמוד עורבי הורחק לאחר שפגע ללא כדור בשחקן של סכנין מול עיניו של השופט.

מחמוד עורבי יורד מהמגרש לאחר ההרחקה.

שלוש דקות בתוך תוספת הזמן יכלה סכנין לכבוש את השלישי כשמוחמד בדארנה מצא את עצמו לבד מול סירחאן אך במקום לבעוט חזק, בעט חלש היישר לידיו של השוער. בסיום 1:2 לסכנין שתפגוש כבר ביום שישי הקרוב את אחווה כפר מנדא, המדורגת מתחתיה.
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
אחלא מאמן - סאמר
(וסאם: 12:13 17-11-2010)
2
סאמר מאמן גדול
(ופיק כאוכב: 15:03 18-11-2010)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?