ליגה ב' דרום ב': סיכום משחקי המחזור

שחקני ירוחם (דף הפייסבוק הרשמי) שחקני ירוחם (דף הפייסבוק הרשמי)
מ.ס דימונה מככבת, הפועל לוד מאכזבת. גבעת זאב ושיכון המזרח ניצחו במשחקי הדרבי האזוריים. ירוחם הפתיעה את מודיעין

משחקי המחזור השני יצאו לדרך ורשמו איתם מספר הפתעות. דימונה התארחה אצל הפועל לוד בטירה (משחק רדיוס), הדרומיים הביסו את העולה החדשה לליגה ב', למרות זאת הנהלת המועדון הוציאה הודעה מפתיעה. קריית מלאכי ניצחה את שדרות ומאמן שדרות, עופר טלקר, עדיין לא ראה את קבוצתו מנצחת.

בית"ר גבעת זאב - בית"ר מעלה אדומים 0:2
הדרבי של פרברי ירושלים יצא לדרך, שתי הקבוצות הגיעו לעונה הנוכחית כשמצבן לא נודע, השמועות בתחילת הקיץ דיווחו כי יש רצון לאיחוד בין הקבוצות, משה סלמי מאמנה של בית"ר מעלה אדומים לשעבר הוביל אותה להצלחה מסויימת ולקח חופש מאימון בתחילת העונה, שני השחקנים הכי טובים של מעלה אדומים נאור אסרף ודניאל דרעי עזבו את הקבוצה, אסרף בשעריים ודרעי במודיעין. במשחק עצמו בית"ר גבעת זאב ניצחה 0:2, יהונתן כהן כבש את הראשון בדקה ה-38, מיכאל רנדי הכפיל את היתרון בדקה ה-45 שנשמר עד לסיום. בשבוע הבא, גבעת זאב תתארח בשדרות אצל עופר טלקר וחניכיו, מעלה אדומים תנסה להשיג נקודות ראשונות כשתארח את האקס דניאל דרעי וחבריו ממודיעין.

הפועל ירוחם - עירוני מודיעין 0:3
אחת התוצאות המפתיעות ביותר של המחזור הגיעה מירוחם. הפועל ירוחם התבזתה בשבוע שעבר כשהפסידה 2:8 למ.ס דימונה, מודיעין הגיעה לאחר תיקו בגבעת זאב והפסד בגמר המחוזי של הגביע נגד דימונה. האורחים הגיעו ללא מספר שחקנים משמעותיים, סגל חסר, לטופס המשחק נרשמו שישה עשר שחקנים בלבד. בדקה ה-12, דודו פלס הרכש הנוצץ ביותר של הפועל ירוחם העלה אותה ליתרון 0:1. בדקה ה-37, אלירן אפריאט הכפיל את היתרון והוריד את הדרומיים למחצית ביתרון 0:2. לקראת סיום המשחק, בדקה ה-88, היה זה מתן אפריאט שקינח וקבע 0:3 בסיום. ביום שלישי, עירוני מודיעין תתארח אצל בית"ר נורדיה ירושלים בסיבוב ו' של גביע המדינה, ירוחם תארח בשישי את הפועל לוד.

הפועל לוד - מ.ס דימונה 5:0
לזה לא ציפינו. הפועל לוד אירחה במשחק רדיוס בטירה את מ.ס דימונה למשחק שאמור להיות משחק צמרת, אופיר רגב מאמנה של הפועל לוד הצהיר לא פעם כי הוא יעלה לליגה א' בסוף העונה מהמקום הראשון. היורדת מליגה א' דרום הייתה גדולה בכמה רמות על העולה הטרייה מליגה ג' מרכז. פיראס עוואד, ליאל זגורי, דודו כהן, שי בוזנח ומשה אסולין הם הכובשים לזכות דימונה. דימונה נראית נהדר העונה ונדמה כי היא אחת הקבוצות הפייבוריטיות לעלייה, שתי תוצאות מרשימות והצלחה בקמפיין הגביע בנוסף לסגל עמוק ואיכותי. למרות ההצלחה יצאה הודעה מפתיעה מהמועדון: "לכל קבוצת כדורגל יש את השחקן ה-12, השחקן הכי חשוב שיש, האוהדים, הקהל. כחלק מתהליך ארוך ומקצועי שכולו טובת הקבוצה, שמנו לנגד עינינו את האוהדים כחלק בלתי נפרד מהמועדון. למ.ס דימונה יש אוהדים מדהימים, מכל הגילאים, כאלה שהולכים אחרי לכל מקום גם פיזית וגם בלב. לצערנו הרב, ישנו קומץ אוהדים קטן (ומזערי) שרואה רק את טובת עצמו גם אם זה על חשבון הקבוצה האהובה שלנו, בימים האחרונים חשופים ראשי הקבוצה לאיומים, קללות והתנהגות שמביישת אוהדי כדורגל. הנהלת מ.ס דימונה קיבלה על עצמה להפוך את המועדון למקצועי, איכותי ואף אחד לא יעצור את זה ולכן ינקטו כל הצעדים הנחוצים על מנת שהשקט שהשחקנים שלנו זקוקים לו ישמר. גאים בשחקנים שלנו, אוהבים את האוהדים שלנו ותמיד כאן למען דימונה שלנו". דימונה יוצאת למספר משחקים קשים, ביום שלישי הקרוב דימונה תארח את הכח רמת גן במסגרת סיבוב ו' של גביע המדינה. הפועל לוד תצטרך לעשות בדק בית, היא תנסה להשיג את הניצחון הראשון שלה בירוחם.

מכבי קריית מלאכי - מכבי עירוני שדרות 0:1
עוד משחק שנתפס כמשחק צמרת הוא המשחק בו אירחה קריית מלאכי את שדרות, קריית מלאכי שמרה על הגרעין הקבוצתי מעונה שעברה וחיזקה במספר נקודות ושדרות לעומת זאת השקיעה המון, מאמן חדש בעל רזומה בליגה הלאומית עופר טלקר ושחקנים איכותיים בליגה. אחרי לחץ מסיבי של המקומיים על השער של שדרות, בתוספת הזמן של המחצית הראשונה זה קרה, אליעזר איילין כבש את השער היחידי במשחק וקבע ניצחון ענק ושני ברציפות לקריית מלאכי. בנוסף, קריית מלאכי עם חיזוק נוסף הפעם בצוות המקצועי, גילי מסיקה מונה להיות מאמן הכושר של הקבוצה. בשבוע הבא, קריית מלאכי תתארח אצל בני אילת.

מ.ס שיכון המזרח - בני יצ'לאל 0:2
הדרבי של השפלה יצא לדרך. שיכון המזרח אחת הקבוצות היותר מפתיעות לפחות על פי משחקי הגביע אירחה את בני יצ'לאל. בדקה ה-27, איתם שמאי כבש את הראשון לזכות המקומיים והוריד את שיכון המזרח להפסקה ביתרון 0:1. אביחי סולומון הכפיל את היתרון בדקה ה-88 וקבע ניצחון ראשון העונה למ.ס שיכון המזרח. בני יצ'לאל ינסו להשיג את הנקודות הראשונות שלהם בשבוע הבא כשיארחו את בית"ר קריית גת, שיכון המזרח תתארח אצל העולה החדשה עירוני כסייפה.

מכבי עירוני נתיבות - מ.ס באר שבע 1:0
אחרי שבעונה האחרונה מ.ס באר שבע הייתה מהקבוצות המרעננות בליגה, העונה הקבוצה מבירת הנגב מנסה לחזק את מעמדה לאחר שעשתה כמה רכישות מעניינות כשהבולטת היא ההחתמה של ינון ברדה. 90 דקות נטולות שערים הגיעו לקיצן עם שער של רפי עמוס שקבע ניצחון מתוק מדבש. הדרומיים יארחו בשבוע השבוע הבא את מכבי עירוני אשדוד במשחק המרכזי של המחזור, נתיבות יוצאת למפגש קצוות נגד מ.ס דימונה הדורסנית ותנסה שם להשיג את השער הראשון ואולי גם את הנקודות הראשונות שלה.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אזולאי
(רוני: 21:58 30-09-2018)
יש לדימונה אוהדים ניפלאים ואת אאוהדים אאינטרסנטים צריך לעקור מיאשורש ילה דימונה בהצלחה לליגה א
2
הולכת להיות אחלה עונה
(איש: 10:54 01-10-2018)
אשדוד, דימונה, מלאכי, מודיעין, שדרות כולם חזקים בליגה הזאת הכול יכול להיות ויש גם ירוחם ושיכון קיצר שמח פה
3
הפ לוד לא אמרה את המילה האחרונה
(יורם פאפיו : 15:14 01-10-2018)
יש כסף ויש ויש מהפכה בסגל ישוחררו שחקני רכש שלא פגעו ויוחתמו שחקנים חדשים והקבוצה תהיה שם דבר בליגה חכו תראו
4
הפועל לוד
(לודאי : 22:33 01-10-2018)
רק הפועל לוד תעלה ליגה לא יעזור לכם במיוחד לאשדוד הטפטים למרות ההפסד לדימונה רק אנחנו נעלה מחכים לכם אשדוד
5
ליגה מעניינת
(אפי: 00:25 02-10-2018)
אני חושב שאשדוד יעלו מלאכי באר שבע דימונה לוד פליאוף עליון
6
מודיעין בעמדה הכי חשובה נכשלו וזה בעמדת המאמן. מי שומר שם במודיעין על המאמן ??
7
אשדוד או דמונה. כל השאר גרוטאות.
(אוהד כדורגל: 14:22 02-10-2018)
8
מאמן גדול
(שרון: 17:37 02-10-2018)
יש לי בדיחה שרון חיטמן מאמן גדול חחחחחחחחחחחחחחחחחחח
9
קדימה שיכון המזרח
(יעקב ב: 17:04 05-10-2018)
כל הכבוד

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?