רז שטיין: "המטרה שלנו היא קודם כל להישאר בליגה"

רז שטיין במדי נס ציונה רז שטיין במדי נס ציונה
חלוץ נס ציונה בראיון מיוחד מתייחס לפתיחת העונה המצוינת של הקבוצה: "אין ספק שפתחנו טוב אך שם המשחק הוא יציבות". וגם על הקשר המיוחד עם המאמן עופר טלספפה והאכזבה מהעונה שעברה במכבי הרצליה

סקציה נס ציונה היא ללא ספק אחת ההפתעות עד כה בליגה הלאומית. הקבוצה שעלתה מליגה א', מחזיקה בתקציב קטן יחסית אך הכתומים הצליחו לבנות סגל מאוזן בראשותו של המאמן עופר טלספפה.

החלוץ רז שטיין הגיע למועדון הקיץ ונמצא בתקופה מצוינת לאחר שכבש שער חשוב בניצחון של הקבוצה במחזור הקודם מול עירוני רמת השרון. שטיין (24) הגיעה אל הכתומים לאחר ירידת ליגה מאכזבת עם מכבי הרצליה וכעת הוא מקווה לעזור לנס ציונה ולהתפתח גם מבחינה אישית.

שוחחנו עם השחקן רגע לפני אימון של הקבוצה לקראת המשחק הקרוב. 

איך אתה מסכם את פתיחת העונה שלכם עד כה?
"השחקנים והצוות נותנים מעצמם את ה-200 אחוז בכל אימון ומשחק ונוצר חיבור מדהים בין השחקנים, אין ספק שפתחנו טוב אבל זה עדין מוקדם ושם המשחק הוא יציבות זאת ליגה משוגעת שכולנו מכירים".

מה הסוד מאחורי הגיבוש החזק שנוצר בחדר ההלבשה?
"אני חושב שמגיע הקרדיט לעופר והצוות שבנו פה לפני השחקנים המוכשרים חומר אנושי נדיר. אין אגו, כולם עובדים בשביל כולם ורוצים בהצלחת הקבוצה".

היו התלבטויות אם לחתום בנס ציונה?
"התחלתי להתאמן ברעננה אבל פחות הסתדר וידעתי שאם אני אשחק בלאומית זה יהיה בנס ציונה. הקשר שלי עם עופר הוא מצויין, הוא העלה אותי לבוגרים ושיפר אותי ולא היתה התלבטות בכלל".

במה לדעתך הקבוצה צריכה להשתפר?
"הקבוצה צריכה להשתפר בכל ההיבטים אני חושב שיש לנו עוד הרבה מה לשפר. ברור שלא הכל מושלם אבל אני סומך על הצוות והחברים שמשחקים יחד איתי".

מהן המטרות האישיות והקבוצתיות שלך?
"המטרות האישיות שלי הן כמובן להשתפר משנה שעברה ולתת את המספרים והיכולת שלי כדי לעזור לקבוצה להישאר בליגה שזה קודם כל המטרה של הקבוצה העונה, עם כל הכבוד לפתיחה היפה אנחנו עולה חדשה וכל משחק נצטרך לבוא להוכיח בעבודה קשה וצניעות שאנחנו ראויים לנצחון".

עד כמה אתה מאוכזב מהעונה הקודמת?
"מאוד מאוכזב, אני חושב שהיו הרבה דברים מעבר לכדורגל שפגעו בנו אבל אני שכחתי כבר ממה שהיה באתי נקי כל כולי בשיא המוטיבציה בשביל המטרות של נס ציונה כדי לשמח את המועדון והאוהדים".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
רז יתותח עושה עבודה מצוינת כולל הגנה
(המאמן מהיציע: 22:57 11-10-2018)
תמשיך ככה ותגיע רחוק
2
אתה אחד משלנו
(הלב הכתום: 01:59 12-10-2018)
האוהדים אוהבים אותך. אנחנו תומכים בך גם במשחקים פחות טובים. יש לך כישרון אדיר הלוואי וניזכה לראת עוד הרבה ממנו
3
רז אוהבים אותך
(שי: 08:15 12-10-2018)
יאלללה סקציה מלחמה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?