המלאכים ממלאכי

אחה"צ של חגיגה גדולה היום בקריית מלאכי. בנוכחותו של יו"ר ההתאחדות אבי לוזון וכ- 800 אוהדים נפתח האצטדיון החדש בעיר. הכתומים ציינו את החגיגות בתצוגת כדורגל נפלאה שהעניקה להם שי מיוחד – מקום ראשון בליגה א' דרום! ניצחון מרשים 1-3 על נחלת יהודה משערים של חנן אלקיים, קובי אבדיאב ופגז של יניב אופיר, עידו ישראלי צימק לנחלת.

 הרבה זמן חיכו בקריית מלאכי לאצטדיון חדש ואיכותי, היום (שישי) גזרו את סרט הפתיחה לאחר שנים של מאמץ בלתי פוסק. המתחם החדש כולל מגרש המכיל יציע אחד וכר דשא מטופח, בנוסף למתקן אימונים ומגרש סינטטי צמוד.

מנכ"ל מועצת ההימורים עופר פרי ויו"ר ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון כיבדו את אירוע פתיחת האצטדיון לצד ראש עיריית קריית מלאכי אבי מלכה, סגנו ועוד מכובדים מקומיים. שמחה רבה רחפה בנאומי הברכה שנשאו, וכן תודות רבות לכל מי שעזר בהקמת האצטדיון החדש.

טקס הפתיחה החגיגי לעיני מאות אוהדים היום (צילום:אנס אבודעבס)

גוזרים את הסרט בטקס פתיחת האיצטדיון ,יו"ר ההתאחדות,מנכל הטוטו וראש העיר (צילום:אנס אבודעבס)

מעל 700 אוהדים מקומיים כמעט ומילאו את היציע, עודדו ושרו לקבוצתם. הדור הבא של קריית מלאכי הציגו את כישוריהם לאחר שהעניקו זרי פרחים ולאחר שראש העיר הפריח בלונים לשמיים.

את החגיגה הזאת ניסו להרוס לא אחרים מאשר הפועל נחלת יהודה ראשון לציון, אותה קבוצה שהזמינה את מכבי קריית מלאכי להשתמש במגרשה לאירוח משחקי הבית ללא תמורה (ועל כך זכו בתודות מראש העיר – אבי מלכה).

על כר הדשא לא היה קשה להבחין בתחילת המשחק איזו קבוצה תופסת איזה קצה אחר של טבלת ליגה א' דרום. מכבי קריית מלאכי שהייתה ערב המחזור נקודה מהמקום הראשון פתחה את המשחק בצורה מצוינת וכבר מדקות הפתיחה סיכנה את שערה של נחלת יהודה שמוקמה נקודה מעל הקו האדום.

קובי אבדייב(בכתום) מצטיין המשחק של מלאכי היום מול האקסית (צילום:אנס אבודעבס)

שלוש דקות מהפתיחה חדר קובי אבדיאב לרחבה מצד שמאל ובעט כדור אותו קלט שוער נחל יהודה. כמה דקות לאחר מכן קריית מלאכי מוציאה מהר כדור חופשי, ושוב מי אם לא הוא קובי אבדיאב מנסה להרים ספק להגביה מעל השוער והכדור נוחת על המשקוף ומשם לעוד הזדמנות מוחמצת למקומיים.

בדקה התשיעית נחנך רשמית האצטדיון החדש בקריית מלאכי! התקפה מסודרת אותה הוביל שי סבג הגיעה שוב לאגף השמאלי לקובי אבדיאב שהפעם הרים מדויק לראשו של חנן אלקיים שמשבעה מטרים נגח לפינה הקרובה וכבש את השער הראשון במשחק והראשון באצטדיון החדש! 0-1 לקריית מלאכי.

חנן אלקיים נוגח את הראשון לרשת של נחלת (צילום:אנס אבודעבס)

ופותח את החגיגות האמיתיות שלו ושל מלאכי (צילום:אנס אבודעבס)

אלקיים לא הסתפק בשערו החמישי העונה בחמשת המחזורים האחרונים, וחמש דקות מאוחר יותר ניסה לטווח הפעם מרחוק, אך הבעיטה שלו נקלטה על ידי צחי שרון שכבר היה עסוק.

בדקה ה- 23 הצליחה הפועל נחלת יהודה סוף סוף להגיע לרחבת יניב בן ישי. הגבהת כדור מימין של יצחק בוחבוט מצאה את ראשו של ציון עזרא שנגח ושוער קריית מלאכי הרחיק לקרן שלא נוצלה. המשחק במחצית הראשונה היה ברובו חד צדדי לזכות המארחת. קריית מלאכי תקפה ללא הרף את הגנת נחלת יהודה שניסתה מספר טקטיקות שלא עבדו לה, והייתה פרוצה במיוחד מהאגפים.

 

הכתומים המשיכו ללחוץ להשגת השני וכמעט היו קרובים משתי בעיטות של ליעד פרץ ועידן חג'ג' אך שתיהן הלכו גבוה מעל המסגרת. בדקה ה- 32 הזדמנות נוספת לקובי אבדיאב שבעט מקצה הרחבה והשוער צחי שרון הדף מצוין.

עשר דקות לאחר מכן והצדק נעשה. קובי אבדיאב נשלח שוב בכדור ארוך, הצליח להתגבר על אדם לוי, חדר לרבה ושיחרר בעיטה שטוחה חזקה לפינה הקרובה שלא השאירה סיכוי לשוער והכפיל בכך את התוצאה 0-2 לקריית מלאכי במחצית.

אוהדי קרית מלאכי חוגגים את השני של קבוצתם עוד במחצית הראשונה (צילום:אנס אבודעבס)

פתיחת המחצית השנייה נראתה כהמשך של קודמתה לפחות בחמש הדקות הראשונות. חניכיו של הראל מלכה תקפו להשגת השלישי. קובי אבדיאב המצטיין במשחק לא הפסיק לשגע את הגנת נחלת יהודה מצד ימין, הכניס כדור רוחב לרחבת החמש, אולם אדם לוי גלש והוציא לקרן לפני שחנן אלקיים סיים לרשת. אבדיאב כבר אמרנו? בדקה החמישים שוב ניסה הפעם לבד, הרים מעל השוער אך הכדור שלו הגיע לרשת החיצונית.

קובי אבדייב מדגים מספרת היום באיצטדיון החדש(צילום:אנס אבודעבס)

מכאן קרה שינוי במשחק, שחקני הפועל נחלת יהודה קיבלו מרץ והתלהבות בלתי מוסברת ושטפו את מחצית מגרש קריית מלאכי והגיעו למספר הזדמנויות. ראשון היה זה אייל בן עמי שהמאמן משה טליאס שינה את תפקודו מבלם לקשר קדמי במחצית השנייה. בן עמי ניסה בעיטה מרחוק שלא צלחה, ולאחר מכן קיבל כדור עומק אותו ניסה לתרגם לשער בגלישה שהלכה לחוץ.

איציק בוחבוט(מימין)ודודו אזולאי במאבק על הגובה (צילום:אנס אבודעבס)

בדקה ה 58 הוכשל יצחק בוחבוט והגביה את הבעיטה החופשית בעצמו, שחקן ההגנה עידו ישראלי נגח מקו החמש לפינה השמאלית וצימק ל 1-2.

עידו ישראלי כובש את השער הראשון והיחיד של נחלת (צילום:אנס אבודעבס)

הכדורים המשיכו ללכת לכיוון התקפת נחלת יהודה אך יצחק בוחבוט וציון עזרא לא הצליחו להשיג את השוויון. מהצד השני היה זה חנן אלקיים שבעט לחיבורים אך השוער האורח התעופף מצוין והדף לקרן.

שש דקות לסיום הגיע הפינאל'ה המתוק של המשחק. התקפה של קריית מלאכי הגיעה לקשר יניב אופיר שהיה פעיל מאוד במאבקים במרכז השדה, אופיר התקדם לעבר השער ומ- 25 מטרים הניף את הרגל ושיחרר את טיל אל בין חיבורי הקורות שלא היה סיכוי לשוער אף לגעת בכדור. שער אדיר שקבע את תוצאת המשחק 1-3 לקריית מלאכי.

יניב אופיר חוגג עם בן לוי את השלישי של מלאכי (צילום:אנס אבודעבס)

עד לסיום ניסו הכחולים מנחלת יהודה להפריע לחגיגות המקומיות אך החילופים ההתקפיים של המאמן משה טליאס לא הצליחו לחדור לשערו של יניב בן ישי שקלט כל כדור גובה ברחבתו.

מאמן מלאכי דקל מלכה מעודד את חניכיו במשחק.כבש את הפסגה (צילום:אנס אבודעבס)

בסיום ניצחון גדול ומתוק למלאכי שניצלה את מעידת קבוצות הצמרת והשתלטה על המקום הראשון בליגה א' דרום. מנגד הפועל נחלת יהודה ירדה מתחת לקו האדום לאחר ניצחונה של בני טייבה

חגיגות שחקני קרית מלאכי היום.אף אחד לא יכול לעצור אותם (צילום:אנס אבודעבס)

 

לגלריית תמונות המשחק 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
כל הכבוד
(אזוריה בדם: 22:27 19-11-2010)
כל הכבוד קריית מלאכי רק שחרטה יפו הבכיינים והשחצנים לא יעלו
2
יאללה מלאכי לליגה לאומית
(אלון: 22:34 19-11-2010)
קבוצות לא סופרות אותנו חייבים להפתיע השנה
3
הגיע הזמן !טליאס הביתה נמאסת
(אוהד נחלת: 22:35 19-11-2010)
4
קרית מלאכי..ברוכים הבאים או בעצם החוזרים
(אוהד טייבה אדום!: 00:13 20-11-2010)
מחכים לכם בקוצר רוח..קחו זמן השבוע להנות מהמקום הראשון.
5
באירופה כל עיר בסדר גודל של קרית מלאכי יש לה כבר איצטדיון כמו בבלומפליד..ישראל עכשיו מעצמת גז ונפט .. וצריך לנצל את זה לטובת העם והאזרח,, ולא רק לזרוק לנו את הפירורים כמו שעושה הממשלה המחורבנת שלנו...!!!
6
יאללה מלאאכיי מקום ראשוןן
(אלמוג פטיטו: 00:45 20-11-2010)
איזה משחק שבוע הבא מזינים את טיבה ועוד חודש מלחמת עולם מול יפו בבית
7
היה 1100 1200 איש במשחק
(אלמוג פטיטו: 00:49 20-11-2010)
שתי הטריבונות שבכול אחת יש 50 היו מלאות ועוד מלא עמדו
8
טליאס איפה הכבוד לך כבר נימאסתא
(אוהד נחלת: 10:20 20-11-2010)
בושה
9
טליאס תתפטר אי אפשר להחלף22 שחקנים
(אחד שהיה וראה: 10:21 20-11-2010)
10
טליאס שחרר שחקנים ומה במקום עגלות
(שחקן נחלת שעזב: 10:22 20-11-2010)
13
ליצנים.או יפו או השיקמה או י'ם
14
מתבייש לא מבין אני השקמה השקענו מלא כסף יפו השקיעו ומי עושה לנו בית ספר קבוצת כדורגל לא מלומדת אלפא ביתה לא יודעים האם זאת סינדרלה? מאמין שהליגה עוד תתייצב והשקמה ויפו יעלו
15
למגיבים 13 ו- 14
(מלאכי בלב !!: 11:56 20-11-2010)
למה מי אלה יפו או השקמה ?? כולה 2 קבוצות מסכנות , מלאכי זאת חבורה שלח גברים אחד אחד , לא סופרים אף אחד ממטר , עוד מעט גם אתם תקבלו בראש ...
16
15 היינו בסרט הזה לא תעלו ליגה אתם לא בנויים לעלות גם כפר יונה כלומניקים מלאכי אוליי אתם חבורת גברים מה יעזור לכם תאיימו על השופטים? הרי אבי לוזון המושחת לא יעזור לכם.ניפגש במחזור האחרון
17
לכל המלעינים והמלעיזים
(אוהד מלאכי: 13:32 20-11-2010)
לא יודע מה אתם רוצים מקרית מלאכי..סה''כ עושים עבודה טובה עד עכשיו וממש ממש ממש לא רוצים לעלות ליגה העונה המטרה היתה ונשארה מקום 4-7 בלי מאבקי תחתית וכל מהשקורה עכשיו זה בונוס וצבירת נקודות לימים קשים כמו קרית שמונה ועכו,המאבק האמיתי יהיה בין יפו ו ים
18
טליאס נו ?
(אין שם: 15:10 20-11-2010)
טליאס לא אשם !!!, השחקנים אשמים תנו לו צאנס והוא יוביל אתכם בבטחה לליגה ב'...רגע יש לי שיחת טלפון... עכשיו מישהו הסביר לי שבעצם הוא מוריד אתכם ליגה....וואו איזה מאמן תותח ח ח ח חחח.
19
מס.6..תשמור על הפה שלך ונראה מי יז**ן את
(אוהד אדום טייבה: 16:45 20-11-2010)
את מי ..חבל שלא יכולים לארח בטייבה אחרת היינו מפרקים אותכם.
20
קרית מאלכי לא קבוצה!
(אוהד : 17:38 20-11-2010)
אין להם כשרון ולא טכניקה סתם דופים את בכדור חיים עד היום מפוקסים עוד מעט יחזירו למקום הטבעי שלהם תחתית מקסימום מרכז טבל לא יותר
21
ו ה משלם
22
גיא אתה מלך...
23
הרגתה אותנו לך כבר
25
תבואו לחתונה של צחי נדבר
(גיא מזרחי: 11:08 21-11-2010)
אני מגיע לחתונה של צחי ...
26
10
(מאור טל: 12:09 02-04-2011)
אבדיאב משפחה שלי :)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?