אין משחקים קלים

ממרומי המקום השלישי אירחה עירוני כפר יונה את נועלת הטבלה, מכבי קרית גת שעדיין לא טעמה ניצחון העונה. על הנייר היה זה אמור להיות טיול עבור המקומיים אך בפועל הם הפכו אותו קשה ולמרות שהוליכו פעמיים משערים של שי כחלון ספגו בכל פעם שוויון פעם מראשו של אבשלום ביטון ופעם מרגלו של אסף שריקי. בסיום 2:2 ושוב כפר יונה החמיצה הזדמנות ענקית להעפיל לראש הטבלה.

אין משחקים קלים העונה בליגה א' דרום. זאת נוכחה לדעת היום כפר יונה שכמו כמה קבוצות לפניה איבדה נקודות יקרות בבית מול קבוצת תחתית. ממרומי המקום השלישי ועם אופציה להעפיל לראש הטבלה אירחה הקבוצה של מאיר כהן את נועלת הטבלה, מכבי קרית גת, לא שיחקה טוב ושילמה על כך באובדן שתי נקודות יקרות.

   גילי חג'ג ושחקן קריית גת במרוץ לכדור.(צילום אביב תקשורת)

היה זה אחד המשחקים החלשים של כפר יונה העונה ולמרות זאת היא שלטה במגרש מכיוון שמולה התייצבה קבוצה חלשה אף יותר. בדקה ה-15 הגיעו המקומיים להזדמנות הראשונה שלהם. המגן, אלון לוי פרץ על קו ימין, הוציא רוחב לעברו של שלומי טולדו אך זה הגיע מהר מידי והכדור חלף על פניו.

 

    קובי ועקנין (בכחול)המסוכן בקרית גת , יזהר גרף בעקבותיו(צילום אביב תקשורת)

בדקה ה-21 הגביה גילי חג'ג' כדור קרן משמאל. בתוך הערבוביה שנוצרה הורחק הכדור מהקו היישר לעברו של חג'ג' שניצב 18 מטר מהשער וזה בעט שטוח כדור שחלף סנטימטרים מהקורה של שי גלזר. בדקה ה-30 עלתה כפר יונה ליתרון. יזהר גרף ששיחק כבלם במקומו של שי ג'ורנו פרץ מקו ה-16 של כפר יונה לקו ה-35 מטר של קרית גת. שם החליף דאבל פס עם גילי חג'ג', הגיע לקו רחבת ה-16 ובעט. שי גלזר הדף בקבוצות אצבעותיו לעברו של שי כחלון שבעט לפינה הנגדית, 0:1 לכפר יונה.

   חן חג'ג חולף על פני שריקי ואסף כהן(צילום אביב תקשורת)

קרית גת ניסתה לצאת להתקפות משלה ובדקה ה-40 באחת הבודדות כמעט וכבשה. קובי ועקנין הגביה כדור קרן, ברחבה נוצרה ערבוביה ובסופו של דבר היה זה שוער כפר יונה, רועי ניסן שמנע את הסכנה. 0:1 שביר במחצית למקומיים.

במחצית השנייה נוכחו לדעת המארחים עד כמה יתרון כזה הוא באמת שביר. המחצית נפתחה היטב מצד שני הצדדים ובדקה ה-62 הצליחו האורחים להשוות. שוב כדור קרן של קובי ועקנין יצר ערבוביה ברחבה שמתוכה נגח אבשלום ביטון משלוש מטר פנימה, 1:1.

 "קרטה קיד"  שי כחלון בקפיצה אקרובטית אחרי השער שכבש(צילום אביב תקשורת)

כפר יונה לא חיכתה הרבה והגיבה כמעט מייד. בדקה ה-65 שוב כדור קרן, הפעם של גילי חג'ג' מימין, שוב ערבוביה ושי כחלון נגח מקרוב פנימה בתעתיק מדויק של השוויון הקרית גתי.

מי שחשב כי כאן תתפרק האורחת - טעה. בדקה ה-71 ספק טעות של השופטת רחל כהן שטענה כי אבי פרנקו הכשיל את ועקנין והורתה על כדור חופשי. אסף שריקי סובב את הכדור באלגנטיות ולא הותיר סיכוי לניסן, 2:2.

 

   אדם לם(בצהוב)במאבק על הכדור עם סטיבן אלון נגמר בשיוויון.(צילום אביב תקשורת)

כפר יונה המשיכה לתקוף אך דווקא קרית גת הייתה יכולה להכריע את המשחק בדקות הסיום. בדקה ה-90 שלח ועקנין כדור שטוח שחלף מילימטרים מהקורה של ניסן ובתוספת הזמן היה זה אבשלום ביטון שבעט וניסן היה במקום והציל את כפר יונה מהפסד מפתיע. 2:2 מאכזב בסיום עבור שתי הקבוצות שראו את יריבותיהן בורחות.

   השופטת רחל כהן חזרה למגרשים אחרי חופשה (צילום אביב תקשורת)

  מאמן קריית גת אלקבץ " ירד עצבני בסיום המשחק"(צילום אביב תקשורת)


 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
איפה אתה אחד שמופתע יעלוב נפש
(מושיקו : 02:02 20-11-2010)
2
לאן נעלם יעקב ???
(הסלעים: 02:42 20-11-2010)
לאן נעלם יעקב האוהד מספר 1 של כפר יונה???
3
למושיקו
(דורון אוהד מכבי: 03:45 20-11-2010)
אומנם אחד שמופתע מגיב לפעמים יותר מידי אבל מי אתה בכלל שאתה פותח את הפה? לכל השונאים שלנו ואתה ביניהם אני אומר אנחנו נמשיך להיות תקועים כמו עצם בגרון שלכם ואנחנו נישאר בליגה על אפכם וחמתכם!! נ.ב כל הכבוד לשחקנים על הנקודה מקווה שיוצאים לדרך חדשה
4
קרית גת אמן תירדו ליגה יא זבלים
5
כפר יונה זה בישראל?
(אוהד כדורגל: 09:42 20-11-2010)
איך אפשר להגיד בנשימה אחת כפר יונה ומכבי קרית גת? קבוצה שהייתה בליגת העל מול קבוצה שמזדנבת אחרי קבוצות בירכתי הליגות הנמוכות כבר שנים....וחוץ מזה, ראובן אלקבץ חייב להתפטר ומהר !
6
ל1 .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 13:27 20-11-2010)
הנה אני . טסתי לארה''ב לצורך פגישת עסקים חשובה מאוד . אכן לא הייתי עימכם שבוע שעבר . ואני יודע שמצבה של מכבי הוא קשה מאוד ואכך אני לא יוצא בהצהרות ידביל .
7
ל4 .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 13:28 20-11-2010)
תסתם את הפה יאפס .
8
אחד שמופתע זה הזמן שלך לרדת בגללך אף אחד לא אוהב אותך כאן
9
אותם התירוצים .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 16:22 20-11-2010)
בגללי שונאים את מכבי . נו כל הזמן שנאו עוד מלפני שהאתר דאבל פס הוקם . איך טובקיסט מפורסם כמוני יכול להשפיע על משהו . איך לכם תירוצים נורמליים אז מאשימים אותי . אתם שונאים מכבי מאז ועד עולם . תפסיקו להאשים אותי בכל דבר יאפסים .
10
בגלל אחד ויחיד המופתע הוא עושה לכם מזל רעעע כי הוא בנדם רע ושפללל אתם בדרך לליגה ב או שתתפרקו אין לכם מה לעשות בליגה הזו סימו לב אףףף אחד לא אוהב את האחד שמופתע אז מי עושה לכם עין הרע ... האחדד שמופתע

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?