עצרו באזור המפורז

הריצה המטורפת של בית"ר כפר סבא שכללה 11 ניצחונות רצופים, ביניהם שבעה בליגה, נעצרה ביום שישי מול היריבה המושבעת, הפועל אזור. אלעד קייזר ואלירן מגול הבקיעו והעניקו למאמנם, חיים זיידנברג ניצחון שלישי בשלושה משחקים

עם מאזן מדהים של 11 ניצחונות מפתיחת העונה בכל המסגרות התייצבה בית"ר כפ"ס אצל היריבה המושבעת, הפועל אזור כשהמטרה להמשיך את המומנטום מצד אחד ולהרחיק את היריבה מצד שני. הכפר סבאים הגיעו במוטיבציית שיא ועם הרבה אנרגיות חיוביות על מנת להמשיך במסע ההצלחות, אך נתקלו ביריבה חזקה שניצלה את השליטה המוחלטת שלה במחצית הראשונה כדי לכבוש שני שערים ושידעה גם לשמור עליהם במחצית השנייה. המרוויחה הגדולה: הפועל מחנה יהודה שניצחה 0:1 את השרון נתניה והעפילה לראש הטבלה.
שתי הקבוצות עלו בהרכבים חסרים כשאצל המקומיים לא שותפו ציון רחמים, רפי בלו וליאור סוויסה ובצד השני תומר עיואן וגיא פסטרנק שהיו פצועים ולא נכללו אפילו בסגל.


אולג פריד מנסה לעצור את אלירן מגול. כפ"ס לא הציגה את היכולת הרגילה שלה (צילום: דני מלניצקי)

כבר מפתיחת המשחק היה נראה כי כפ"ס לא מצליחה להציג את היכולת שאפיינה אותה במשחקים הקודמים. בהתחלה  לא נרשמו מצבים מיוחדים עד הדקה ה-16. אז גילי מזרחי מצא את אלעד קייזר שגביה מהאגף הימני אל אלירן מגול שנגח ממטרים ספורים מעל המשקוף. בדקה ה-23 ניסה יניב קייקוב את מזלו בבעיטה מפתיעה מחוץ לרחבה, אבל שוער הפועל אזור, דין ססו היה עירני וקלט. כעבור 4 דקות הכניס אילייה זילברמן כדור אל קייקוב שניצב לבדו מול השער, אך בעט לגופו של השוער המזנק. בדקה ה-40 הגביה אור ממן כדור קרן שהורחק לא טוב ע"י אלעד שיק היישר אל קייזר שבבעיטה מדהימה מ-20 מטרים הדביק את הכדור למשקוף ולרשת כשלשוער כפ"ס, חיים קאופמן לא היה שום סיכוי לעצור, 0:1 מהמם למקומיים.

שחקני אזור חוגגים את הראשון. ניצלו את השליטה שלהם עד תום (צילום: דני מלניצקי)

בתוך תוספת הזמן של המחצית עלו כל שחקני כפר סבא להתקפה כדי לעשות את השוויון, אך שכחו את ההגנה ואפשרו לאזור לצאת להתקפה מתפרצת קטלנית. יחיאל זכריה הכניס כדור עומק לאלירן מגול שמול קאופמן בעט פנימה והכפיל את היתרון, 0:2 לאזור במחצית.


משה אסולין מרים ידיים כשיניב קייקוב שואל למה. אזור ידעה לשמור על התוצאה (צילום: דני מלניצקי)

למחצית השנייה עלתה כפ"ס נחושה כדי לחזור למשחק ובדקה ה-50 תפס רמי לוז בחולצתו של קובי דומר הרחבה והשופט עידן אלמלם שהיה קרוב למקום האירוע הורה על הנקודה הלבנה. את הפנדל לקח משה אסולין שבעט פנימה, אך אלמלם סימן על בעיטה חוזרת לאחר כניסתם של מספר שחקנים מכפ"ס לרחבה לפני ביצוע הבעיטה.

אסולין בעט בפעם השנייה לאותה הפינה, אך הכדור הלך החוצה. יש לציין שגם בבעיטה השנייה חדרו לא מעט שחקנים לרחבה, אך אלמלם הפעם לא הורה על בעיטה חוזרת.


הספסל של כפ"ס. אם לא יתחזקו הפתיחה לא תהיה שווה כלום (צילום: דני מלניצקי)

כפ,ס המשיכה ללחוץ ובדקה ה-57 העביר אסולין רוחב משמאל אל המחליף עידן מדר שגלגל חלש לידיו של ססו. בדקה ה-67 יצאה אזור להתקפה מתפרצת בסיומה חדר יחיאל זכריה לרחבה ובעט לפינה הימנית, אבל קאופמן זינק והציל שער בטוח. עד לסיום המשחק הצליחה הגנת אזור בראשותו של כפיר שנסי להתמודד בקלות מול שחקני ההתקפה של כפ"ס והתוצאה נותרה בעינה.


 שחקני אזור חוגגים את הניצחון בסיום. נדבקו חזק לצמרת (צילום: דני מלניצקי)

כפר סבא שאיבדה בפעם הראשונה העונה את מקומה בפסגה זקוקה לחיזוק במספר עמדות מפתח בעקבות חסרונם של מספר שחקנים, אחרת כל הפתיחה הטובה לא תהיה שווה שום דבר. אזור מנגד, ממשיכה לצבור ביטחון ממשחק למשחק וחגגה ניצחון שלישי ברציפות בעידן חיים זיידנברג.
 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
זה מגיע לכם ביית''ר כפ''ס .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 21:30 20-11-2010)
2
לכל אלה
(אזוריה בדם: 22:37 20-11-2010)
תשובה לכל אלה שפיקפקו אמרתי לכם שכ"ס יבואו ויחטפו כמה חתיכות .יאללה אזוריה מלחמה .איפה אוהדי חרטה יפו איפה
3
לכל החכמים
(אזוריה בדם: 22:50 20-11-2010)
איפה "אדם מיפו" "יאללה בית"ר" "אוהד מחנה" ובית"ר או מוות"איפה אתם חכמים שלי שכל השבוע דיברתם מתחבאים בחורים שבו בשקט ימניאק ותוכלו את הבכובע בית"ר קבוצה מקסמום ליגה ג
4
למופתע מקרית גת
(איציק הגדול: 22:56 20-11-2010)
יצאת מהחור חבר שלי? מה קרה? אני קונה הפסד אחד כל 7 נצחונות רצופים ואגב מהמקום האחרון קשה לפרוץ אבל מהשני או השלישי הרבה יותר קצר להגיע למעלה שבוע טוב - הארוחה בדרך אני מבין ?
5
אתם לא מענינים אותנו
(יפו: 23:23 20-11-2010)
כבר 22 שנה בליגה ב', עוד שנה אזוריה לא תזיק לכם. אין לכם מה לחפש בליגה א'
6
לאיציק .
(אחד שמופתע. קרייתי גתי .: 23:52 20-11-2010)
אל תדאג אני עוד זוכר את הארוחה בינניו . וסוף סוף יש לנו שוער נרמלי (גלזר) וצריך רק חלוץ מעולה ומכבי תחזור לתחייה .
7
תגובה ל-5
(אזוריה בדם: 06:15 21-11-2010)
22 שנה 30 שנה העיקר לא קבןצה מגעילה ושנואה כמו שלכם אתם שנה ראשונה בליגה א וכבר יש לכם שונאים כאילו אתם 20 שנה בליגה הזאת יזבלות
8
דין ססו שוער מצויין
(מנחם אזורי בדם: 12:45 21-11-2010)
בזכות כמה יציאות טובות שלו ניצחנו
9
אזור, כל הכבוד!
(יפואיקו: 14:19 21-11-2010)
כשמגיע כל הכבוד, מגיע! החזרתם את הג'ינג'י שפתח פה השבוע על כפ"ס, בדיוק כמו עלינו, וזו גם דרך לדרבן. האיש יודע את עבודתו, גם אתם יודעים. מאחל לכם בהצלחה. לא כל אוהדי יפו חושבים שאינכם ראויים
10
העונה ארוכה
(אזורניק ותיק: 18:52 21-11-2010)
אזור תגיע לבאר ולא תישתה ותמשיך עוד עונה בליגה ב.
11
תגובה ל-9
(אזוריה בדם: 19:54 21-11-2010)
סבבה גבר סוף סוף משהו נורמלי מיפו כייף לשמוע
12
הפסד ראשון מוצאי שבת אתם תנצחו תרימו את הראש והכל היה בסדר אין מה לעשות הפסד ראשון מול קבוצה טובה אבל אתם יותר טובים כמה הפסדים יש להם וכמה לכפר סבא ?? היה בסדר בעזרת השם
14
תיתעררו
(ביתרי: 23:09 21-11-2010)
צריך חיזוק דחוף נירא שיש שחקניים שבעיים בלם וחלוץ חיים תעשה משהו עכשו שלא תיצטער אחרכך

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?