1:1 בין כפ"ס לנ. עילית. תיקו דרמטי לעכו

נפרדו בחלוקת נקודות נפרדו בחלוקת נקודות
משחק 3 ללא ניצחון לבנודיס. אקיגו קבע 2:2 מול בית"ר ת"א. צפו בתקצירים

 המחזור התשיעי בליגה הלאומית הושלם הערב (שני), כאשר הפועל כפר סבא ונצרת עילית נפרדו ב-1:1 במאבק בין שתיים מהמועמדות להעפיל לליגת העל. במשחקים נוספים, הפועל פ"ת נעזרה בשני פנדלים כדי לסיים ב-2:2 עם הפועל ראשל"צ והפועל עכו חזרה מפיגור כפול כדי לסיים בתוצאה זהה מול בית"ר ת"א/רמלה.

הפועל נצרת עילית - הפועל כפר סבא 1:1
אחרי פתיחת העונה הנהדרת, משהו רע עובר על הירוקים לאחרונה. משחק שלישי ברציפות לארז בנודיס, שנשאר במקום השני, מרחק נקודה מהיריבה שלו ושתי נקודות מהפועל אשקלון. מלך השערים של הקבוצה, קוקו בנג'מין הבקיע את שערו השביעי העונה בדקה ה-37, אבל 12 דקות לסיום קבע פדרו פטראצי את תוצאת המשחק עם בעיטה נהדרת מ-18 מטרים.

הפועל ראשל"צ - הפועל פ"ת 2:2
תיקו שני ברציפות לקבוצה של מסאי דגו, שלא מצליחה להתקרב אל המקום הלפני אחרון ועולה לשתי נקודות. אמאדו סוקונה הבקיע צמד פנדלים לזכות המלאבסים (12, 65), כאשר הוא נהנה משריקה מפוקפקת לפחות בבעיטת העונשין השנייה. אקס הפועל פ"ת, אורי פסו (18) וגיל יצחק (45) הבקיעו לזכות הקבוצה הביתית, שעולה ל-10 נקודות.

בית"ר ת"א/רמלה - הפועל עכו 2:2
דרמה באצטדיון ברמלה. הקבוצה הביתית כבר חשבה שהניצחון ביד שלה כאשר הוליכה 0:2 משערים של אופיר טקיאר (31) ואילון אלמוג (40). אליאור סיידר (68) התחיל את הקאמבק של האורחת עם פנדל מדוייק בדקה ה-68 ובתוספת הזמן אייסון אקיגו הציל נקודה עבור הצפוניים.

צפו בתקצירים:

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
מגן ימני בעיה
(הענק הירוק : 12:26 23-10-2018)
להחתים דחוף את אייל משומר המנוסה לתפקיד זה .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?