ליגה ב' דרום א': סיכום המחזור השביעי

בני שרקט (אורי רחביה) בני שרקט (אורי רחביה)
שמשון תל אביב עדיין בלתי מנוצחת, אור יהודה חזרה למסלול הניצחונות, רו"ח תל אביב עדיין ללא נקודות בליגה והוד השרון עלתה לפסגה

המחזור השביעי של ליגה ב' דרום א' יצא לדרך. הוד השרון עלתה לפסגה, שמשון תל אביב עדיין בלתי מנוצחת ואור יהודה חזרה למסלול הניצחון, הפסגה בוערת. בתחתית, רו"ח תל אביב ממשיכים במסלול ההפסדים והקבוצה עדיין ללא נקודה.

צעירי טייבה - רו"ח תל אביב 0:3
במשחק תחתית לוהט צעירי טייבה השיגה את הניצחון הראשון שלה על רו"ח תל אביב החלשים. משה בלביליה העלה את המארחים ליתרון לאחר 22 דקות מבעיטה מדוייקת מהנקודה הלבנה, 0:1 לטייבה בירידה להפסקה. במחצית השנייה, עפר סער כיכב עם צמד בדקות 48 ו-66 וצעירי טייבה ניצחה 0:3 בסיום את רו"ח תל אביב. שתי הקבוצות עדיין בצרות, רו"ח תל אביב חייבים להתעורר מתחילת העונה הקבוצה עדיין ללא נקודה וצפויה לרדת לליגה ג' בסוף העונה.

בית"ר פ"ת - הפועל כפר קאסם שועאע 1:1
הפועל כפר קאסם יצאה לפ"ת למשחק חוץ קשה נגד בית"ר המקומית. אחרי מחצית נטולת שערים שהסתיימה בתוצאה 0:0, במחצית השנייה המשחק הפך ליותר מעניין. בדקה ה-55, רגב וולק העלה את כפר קאסם שועאע ליתרון וקבע 1:0 התוצאה נשמרה עד לדקות הסיום כשליאב פרנקו איזן את התוצאה וקבע 1:1 בסיום.

מ.כ אור יהודה - עירוני בית דגן 1:2
אחרי שבועיים שאור יהודה לא הצליחה לנצח, הקבוצה החזקה של המאמן יעקב טל חזרה למסלול הניצחונות. קרלוס צ'קאנה האגדי העלה את אור יהודה ליתרון בדקה ה-36 וקבע 0:1 לאור יהודה. דוד קראינסקי איזן את התוצאה שלוש דקות לאחר מכן וקבע את תוצאת המחצית 1:1. במחצית השנייה, אור יהודה הציגה אופי ובדקה ה-80, בני שרקט כבש את שער הניצחון וקבע 1:2 ענק לאור יהודה.

צפו בתקציר המשחק:


בית"ר רמת גן - שמשון תל אביב 1:1
שמשון תל אביב חזרה לליגה לאחר קמפיין גביע נהדר שהסתיים השבוע והתל אביבים עדיין בלתי מנוצחים. אחרי מחצית ראשונה שהסתיימה ללא שערים, בדקה ה-60 יחיאל זכריה העלה את העולה החדשה ליתרון והדהים את השמשונאים. בדקה ה-81, רועי עובדיה איזן והציל את שמשון תל אביב מהפסד.

שמשון בני טייבה - עירוני הוד השרון 3:1
משחק צמרת בליגה ב' דרום א', שמשון בני טייבה מהמקום הרביעי אירחה את עירוני הוד השרון מהמקום השני. שמשון בני טייבה אמנם עלתה ליתרון ואז הגיע כוכב המשחק מגנה השמאלי של הוד השרון שמעון לוגסי שכבש צמד, תמיר חלף קינח עם אחד משלו והוד השרון עלתה לפסגת הליגה לאחר ניצחון ענק. 3:1 להוד השרון בסיום.

תוצאות נוספות:
הפועל כפר ברא - בני ג'ת 1:1, הפועל קריית אונו - הפועל נחלת יהודה 2:0, בני יפו אורתודוכסים - מכבי עמישב פתח תקווה 3:3.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ניצחו בעוונטה
(משה קינדיל: 23:16 18-01-2019)
כובש הפנדל נכנס לרחבה הרבה לפני הבעיטה,ככה יבעטו אתכם בהליגה , חוץ מזה מספר עשר של בית דגן עשה לכם בית ספר ,הלוואי שיבוא לשחק בשמשון, פרץ פחדן מוג לב מתחיל את כל הבלגאן ובורח כמו שפן

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?