יבנה גברה על קריית גת, פאחם איבדה נקודות

כפ כפ"ס וכפר קאסם נפרדו בחלוקת נקודות (payperlens)
מ.ס. כפר קאסם סיימה רק בתיקו מול כפר סבא, עידן בראון חגג בבכורה על הקווים בהרצליה. צור שלום ממשיכה לדהור והתקרבה לצמרת הטבלה

מחוז דרום
הפועל מחנה יהודה - בית"ר נורדיה ירושלים 0:2
מזל טוב למחנה יהודה. הקבוצה הצליחה להשיג את ניצחון הבכורה שלה בליגה יחד עם מאמן חדש על הקווים. לאחר מחצית מאופסת, תאמר אטרש (49) כבש את השער הראשון. תשע דקות לסיום הצליח סולי צמח להכפיל בזכות פנדל מדויק.

מכבי הרצליה - הפועל אזור 0:1
מאמן נוסף שפתח ברגל ימין הוא עידן בראון שמונה לפני יומיים למאמנה של מכבי הרצליה. נור ביסאן כבש את השער היחידי במשחק בדקה ה-53 והעניק לקבוצתו שלוש נקודות יקרות בתקווה לצאת לדרך חדשה תחת המאמן החדש.

ניצחון יקר למכבי הרצליה (payperlens)
מכבי יבנה - עירוני קריית גת 0:2
הקבוצה של אורי קרגולה ממשיכה לנצח, הפעם מול חניכיו של שלומי משה. בדקה ה-24 נתנאל ארז'ואן כבש את השער הראשון. במחצית השנייה היה זה רז אמיר (69) שהכפיל וקבע את תוצאת המשחק בסיום.

צפו בשער השני של רז אמיר (באדיבות: resporter):



"ירמיהו" חולון - אדומים אשדוד 1:0
גילי לנדאו ממשיך לעשות פלאים עם הגעתו לאדומים אשדוד. הפעם זה היה לא פשוט מול חולון, אך בדקה ה-64 יוני רביבו הצליח למצוא את הרשת בזכות כדור חופשי אדיר, והשיג ניצחון חוץ יקר.

מכבי 'קביליו' יפו - מכבי שעריים 2:0
האם רוני אוואט בדרך החוצה? מאמן הבולגרים רשם הפסד ביתי לשעריים. רביד אשר כבש צמדק בדקות ה-73 ו-90 והצליח להוביל את קבוצתו לאחד מהניצחונות הגדולים של העונה.

בית"ר כפר סבא - מ.ס. כפר קאסם 1:1
לאחר ההתבזות של כפ"ס במחזור הקודם, חניכיו של חיים סירוטקין הצליחו לתקן במעט מול שחקני כפר קאסם. בדקה ה-24 אוהד אדלשטיין כבש לזכות האורחים, ליאור יהודה הצליח לאזן בדקה ה-54. 12 דקת לסיום המשחק כמאל אבו בילאל הורחק בכרטיס אדום והשאיר את כפר קאסם בעשרה שחקנים, אך שחקני כפר סבא לא הצליחו לנצל זאת והשתיים נפרדו בחלוקת נקודות.

במשחק נוסף: הפועל בקעת הירדן - הפועל כפר שלם 0:0.

אדלשטיין חוגג. לצערו זה הספיק רק לתיקו (payperlens)
מחוז צפון
הפועל ירושלים - מכבי צור שלום 4:0
מה תגידו על הלהיט החם של הליגה? צור שלום רחוקה שתי נקודות בלבד מהמקום הראשון וזאת לאחר ניצחון ענק על הפועל ירושלים. כבר בדקה הראשונה הצליח ניסן רביבו לכבוש את השער הראשון, תומר שריקי הכפיל (48), אוהד אלביליה כבש את השלישי (65) ועידן צור היה אחראי על הפינאלה בדקה ה-84. ליאור עדיקא החמיץ פנדל בדקה ה-79.

הפועל מגדל העמק - עירוני טבריה 0:1
ניצחון שני ברציפות בליגה לקבוצה של אלי מזרחי. רם סופר הצליח לכבוש לאחר כדור ארוך של מג'די חלאיילה ולהעניק לקבוצתו שלוש נקודות סופר חשובות.

צפו בשער של רם סופר (באדיבות דף הפייסבוק הרשמי מגדל העמק):


הפועל שפרעם - הפועל אסי גלבוע 1:0
לאן עוד יכולה להדרדר אסי גלבוע? הפסד שמיני לקבוצה של רז משולם, הפעם מול הפועל שפרעם שנאבקת איתה בתחתית. כבר בדקה הראשונה נשארה גלבוע בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של אדיר דיין. בדקה ה-62 אחמד שימה כבש את השער החשוב לזכות שפרעם.

מ.ס. טירה - הפועל הרצליה 0:3
ניצחון ענק לקבוצה של מוחמד סמארה. מתנאל טדסה (צמד) ושלום אדרי חגגו מול חניכיו של מומו ניסטל שמאבדים גובה. עושה רושם שהרצליה בדרך להעביר עוד עונה בליגה א' כשגם הפלייאוף הולך ומתרחק.

שחקני טירה חוגגים מול הרצליה (נזיה סולטאן)
מכבי קריית אתא - הפועל "רובי שפירא" חיפה 3:0
האדומים מחיפה חזרו למסלול הניצחונות בזכות ניצחון חוץ גדול מול קבוצתו של חיים לוי. שתי דקות לסיום המחצית הראשונה הצליח דודו אדרי לכבוש את השער הראשון. איתי מורנו הכפיל בדקה ה-75 ומשה דבורה חתם את התוצאה שתי דקות לסיום.

 
 

הפועל כפר כנא - הפועל אום אל פאחם 1:1
פאחם שוב איבדה נקודות, הפעם מול כפר כנא שהציגה את אחמד סבע על הקווים. ספואן זועבי כבש שתי דקות מהפתיחה, מוחמד ג'ינג'י הצליח להשוות בדקה ה-33. התוצאה נשמרה עד לסיום המשחק.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אני מת על קבוצת רובי שפירא ושונא את הפןעל אום אל פאחם
2
נור ביסאן
(הרצליה בנשמה: 18:18 09-11-2018)
נור ביסאן, החגיגה ממשיכה, פשוט הברקה להביא אותו למועדון שלנו. יאוווו איזה משחק .
3
היידההה הרצליה
(יאללה הרצליההה: 22:54 09-11-2018)
עוד משחק ועוד משחק ויאללה בלאגן!!!?
4
תחזית
(גלזר אבי: 07:34 10-11-2018)
כמו בכל עונה , מומחי השווארמה , כותבים בתחזית השנתית כי צור שלום תרד ליגה . לצערם גם העונה יצטרכו לבחור בצור שלום כהפתעת העונה . הפתעה רק למי שלא מבין בכדורגל .
5
נשבר הקרח.
(נקדימון: 07:48 10-11-2018)
מהדורת הוד השרון לא תחזור . בשעה טובה הגיע הניצחון הראשון של הפועל מחנה יהודה , מקווה שהקבוצה עולה על דרך המלך ויגיעו עוד ניצחונות , שאפו גדול למאמן דורון ממן שפעל בצד המנטלי להרים את השחקנים תוך מספר ימים .
6
עבור קובי פורטל
(אוהד מגדל: 09:05 10-11-2018)
כל הזמן אתה מדבר על המגרש במגדל העמק מגרש גרוע אני מסכים איתך במקום לחזור כל פעם אבא שלך מחזיק תיק הספורט בעיר תשאל אותו מה קורה עים האצטדיון שהובטח על ראש העיר ותעלי את ראש העיר לשידור ונשמע ממנו איפו ההבטחה עומדת הוא שזה לו על הפרק כי הוא נבחר
7
שמח בלב
(אוהד מגדל: 09:10 10-11-2018)
חיכנו לרגע הזה שאסי גלבוע סוף סוף ירדו ליגה אנחנו במגדל נשים לכם את החותמת בסיבוב שני אצלכם בבית יזבלה כמו בית שאן וטבריה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?