דבוריה ניצחה את משחק העונה הראשון, בית שאן וכפר קרע נפרדו בתיקו

שחקני דבוריה (דאפר מחאמיד) שחקני דבוריה (דאפר מחאמיד)
ליגה ב' צפון ב' סיכום המחזור השמיני. ערערה ומוסמוס הביסו

תבוסות, משחק עונה, ומשחק צמוד ורב שערים, מה לא היה לנו במחזור השמיני של ליגה ב' צפון ב'. דבוריה נשארה מושלמת וריינה תצטרך לרדוף אחריה. בית שאן שומטת נקודות בבית ושלושה משחקים רבי שערים.

מועדון ספורט דבוריה - מכבי בני ריינה 0:1
במשחק העונה בין שתי המושלמות ערב המחזור יש רק מנצחת אחת, בדקה הראשונה של המחצית השניה אסעד עמאשה כבש את שער הניצחון והשער היחיד במשחק והשאיר את דבוריה המושלמת היחידה בליגה, ריינה שמאבדת נקודות לראשונה העונה תצטרך מעתה לרדוף אחרי המוליכה.

מועדון כדורגל סנדלה גלבוע - אחי איכסל 2:0
כבר לאחר 22 דקות של כדורגל בתענכים העניק מוחמד עזאייזה צמד אישי ו-2-0 לחבורה מאכסאל שעדיין רחוקה מהצמרת.

הפועל בית שאן - איחוד בני כפר קרע 0:1
הילדים של מאיר כהן עלו ל-1:0 כבר אחרי 20 דקות משער של עידן לוי, זו גם הייתה תוצאת המחצית, אך המארחת מבית שאן לא הצליחה לשמור על התוצאה עד הסיום, ספגה ושמטה 2 נקודות יקרות.

הפועל רמות מנשה מגידו - מכבי נוג'ידאת אחמד 4:3
נוג'ידאת, השלישית בליגה, התקשתה מאוד במשחק החוץ נגד רמות מנשה, וניצחה בסופו של דבר ניצחון דחוק, דרמתי ובמשחק רב שערים, בעיקר תודות לצמד של טאהא זובידאת, שרושם כבר 5 שערים בכל המסגרות.

הפועל בני מוסמוס - הפועל דלית אל כרמל 0:6
שניים מתוך ארבעת הכובשים המצטיינים בליגה הם שחקני בני מוסמוס, וגם השבוע שניהם כבשו, צמד של מלך שערי הליגה מוחמד כבהה, ושער של אמין מחאג'נה היו חלק מהחגיגה של בני מוסמוס על הפועל דלית אל כרמל, לה ההגנה החלשה בליגה שספגה 34 שערים ב-7 משחקים.

במשחק נוסף: הפועל בני ערערה עארה - הפועל טירת הכרמל 0:5


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
אין סכוי
(אוהד מגדל: 17:40 12-11-2018)
בית שאן לו תעלו בחיים ליגה הזבלה של המדינה
2
14 קבוצות
(אסלאם ארשיד: 19:11 12-11-2018)
חבל שבצפון ב מספר הקבוצות ירד ל 14 כך שבתחתית רק קבוצה תיאבק נגד ירידה בהליכה למבחנים במבנה כזה אין מתח ואין מאבק נגד ירידה .דבר שיפתח את הסחר מכר בין קבוצות שנאבקות על עלייה.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?