מחמוד עבאס: "המטרה שלנו לגרום הנאה לקהל המדהים שלנו"

הוסיף לקבוצה. עבאס (במרכז) (וואסים מוואסי) הוסיף לקבוצה. עבאס (במרכז) (וואסים מוואסי)
הפועל באקה אל גרבייה ממשיכה להלהיט את הליגה. שחקנים בקבוצה שיבחו את ההנהלה ואת המאמן החדש חסן פדעוס

הפועל באקה אל גרבייה נפרדה לפני שבועיים מהמאמן אוהד בוזגלו ומי שחשב שזה יגרום לזעזוע במועדון, טעה. הנהלת הקבוצה והמאמן החדש חסן פדעוס ממשיכים להוביל את הקבוצה להישגים כאשר השיא היה בשבת בדמות תבוסה כואבת 1:6 על הפועל כאוכב.

לאחרונה קיבלה הקבוצה אישור תקציב לעונה הקרובה, מה שגרם לאווירה טובה יותר הן בקרב הנהלת המועדון והן בקרב השחקנים. "יש כאן הנהלה שעובדת ימים כלילות לדאוג לנו ואנחנו מחזירים להם על המגרש", אמר הבוקר שחקן בקבוצה.

במועדון סיפרו כי השילוב המצוין בין שחקני צמרת כמו אורי כהן, עוביידה אבו רביע, מחמוד עבאס, גיא כהן וכמובן החלוץ אוהד קדוסיף מביא להצלחה הגדולה.

עבאס שהצטרף לאחרונה לקבוצה אמר: "יש לנו קבוצה טובה שהייתה גם לפניי ואני הוספתי מהניסיון והידע שלי. אני מקווה שנמשיך ככה כי אנחנו באמת שילוב של שחקנים טובים. אנחנו רוצים לתת הצגות לקהל המדהים שלנו ומגיע להם שאפו ענק שמגיעים לתמוך בנו מדי משחק".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
קבוצת הפועל באקה
(אברהים: 19:07 12-11-2018)
נכחתי במשחק בשבת קבוצה שיחקה בצורה מאוד יפה וגרמו לי הנאה ותענוג שאפו חסן ורסלאן על ניהול משחק ולשחקנים על מגרש קדוסי מוכיח שהוא חלוץ גדול ומנהיג על המגרש
2
באקה אל גרבייה
(קעדאן זהיר: 21:26 12-11-2018)
אמת בשבת שעברה ראיתי משחק יפה ומאורגן. אחת התכונות שהשתנתה במשחק עם כאוכב שהיתה לטובה . שחקני באקה קודם היו מחכים לכדור לא תקפו כדור ובמיוחד קדוסי היה מחכה לכדור השבת הזואת המצב השתנה השחקנים תקפו חלצו כדורים וגם נלחמו הדומיננטי יוסף עודי.

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?