משחק חוזר או ניצחון טכני? מג'דל כרום ועראבה ממתינות

בית הדין בית הדין
כבר כמה שנים שמג'דל כרום לא מארחת במגרש הביתי שלה ונאלצת לנדוד. השנה הקבוצה מארחת בנחף, אך בתקופת השזרוע נשארה ללא מגרש ביתי והמשחק נגד עראבה שהיה אמור להתקיים בסוף השבוע האחרון לא נערך

עד לפני כמה שנים הפועל מג'דל כרום שיחקה בין היתר גם בליגה א' אך היא שיחקה במגרש הביתי, עם הקהל הביתי שהגיע במספרים יפים. מאז, כבר כמה שנים שהקבוצה נאלצת לנדוד והמגרש הביתי לא מאושר אפילו למשחקי ילדים ונשים למרות נסיונות הקבוצה והמועצה המקומית מדי שנה.

יו"ר הקבוצה, סמיר מנאע, מפנה את הטענות למועצה המקומית וטוען שהמועצה מעבירה להם 300 אלף שקלים בשנה שהולכים לאבטחה, הסעות ושכירות של מגרשים בלבד.

יו"ר מועצת מג'דל כרום, סלים סליבי, הסביר את המצב: "המגרש קרוב מטר אחד בלבד מבתים של תושבים, ועל כך הוא לא מאושר, ניסינו להביא מהנדסים שיעשו תוכניות להכשרת המגרש אבל אם נקטין אותו הוא לא יוכשר מטעמי גודל. סיכמתי עם נחף שהקבוצה תארח שם השנה והמועצה תומכת בקבוצה בנוסף לכך בכ-450 אלף ש"ח השנה".

לגבי האירוח בתקופת השזרוע, משחק אחד כבר לא נערך ובמועדון ביקשו את חוות דעתו של אחראי על אגף הליגות הנמוכות בהתאחדות לכדורגל, גיא גולדפרב, כדי שהמשחק לא יוכרע בבית הדין.

יו"ר הקבוצה, סמיר מנאע, אמר בנושא: "סיכמתי על אירוח בשפרעם והמשטרה פסלה את המגרש ערב המשחק, אז העברנו לטמרה וגם את המגרש הזה המשטרה פסלה מטעמי עומס על המגרשים, חיפשתי מגרש פנוי מטובא זנגרייה ועד גבעת אולגה, ואת כולם לא הצלחתי לאשר, ולכן יהיה זה הוגן מצד בית הדין לאפשר לנו משחק חוזר נגד עראבה. נכון לשלב זה עדיין אין לי מגרש לתקופת השזרוע".


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?