מכבי טמרה והפועל בועיינה בורחות לליגה, מעלות בורחת מהתחתית

סוף שבוע סוער בליגה ב' צפון א' סוף שבוע סוער בליגה ב' צפון א'
סיכום המחזור העשירי בליגה ב' צפון א'. בצמרת מכבי עירוני טמרה והפועל בועיינה בורחות לליגה אך שומרות על סטטוס קוו בינהן, בתחתית מעלות עם ניצחון על בני ממב"ע והיא פותחת פער מהקו האדום

מחזור 10 בליגה ב' צפון א' שוחק באוירה חורפית, כאשר המשחק בין אחווה כפר מנדא לאחווה עראבה נדחה דווקא מסיבות אחרות.

מכבי עירוני טמרה - מכבי בני נחף 0:2
בדקה ה-25 קיבל אחמד חג'יר כדור עומק מרמי דאהר, עבר את השוער והעלה את המארחת ליתרון. חצי שעה בתוך המחצית השניה כדור קרן של מכבי טמרה הגיע לאדהם פלאח שבעט מהאויר, הכדור פגע בשחקן הגנה ונכנס. בסיום 0:2 לחניכיו של המאמן פאהד חסון ששומרים על הפער בפסגה.

הפועל בועיינה - צעירי טמרה 0:1
המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, אך כבר לאחר 10 דקות במחצית השניה בועיינה יצאה למתפרצת קטלנית שהתחילה אצל מידן שטיינברג ובסופה שאדי חמודה הרים לחאלד סלימאן, השחקן הצעיר בן ה-19 שהגיע מאחי נצרת וסלימאן לא התבלבל וכבש את שער הניצחון.

מכבי סקציה מעלות - בני ממב"ע הגולן והגליל 1:2
כבר אחרי 7 דקות איתן אדרי הכניס את הכדור לרשת אך השער נפסל בטענת נבדל, 4 דקות לאחר מכן עוד התקפה של מעלות כאשר כדור גובה שהוכנס לתוך הרחבה ננגח חזק על ידי איתן אדרי שהפעם השערו אושר, 0:1 למעלות אחרי 11 דקות. כמה דקות חולפות וסאמר חמוד מנצל כדור שהורחק על ידי ההגנה כדי ובעט מ-25 מטרים לחיבורים וקבע 0:2 למארחת אותה מאמן עבאס סואן שאמר על הגול "לדעתי שער העונה".
כמה דקות לסיום אמיר ג'והרי רק צימק, לאחר שנגח בעוצמה כדור קרן שהגיע אליו והרעיד את הרשת אך זה לא הספיק לקבוצתו, בני ממב"ע שמשאירה את הנקודות במעלות.

איחוד בני מג'דל כרום - אלנהדה נצרת 0:2
7 דקות מתחילת המשחק ירה עומר סבע כדור חזק מחוץ לרחבה והרעיד את הרשת, 10 דקות במחצית השניה פואד עדנאן ניסה לבעוט לשער אך הוכשל ברחבה. אמיר כנעאן לקח את בעיטת הפנדל ודייק, ובכך קבע את תוצאת המשחק. 0:2 למג'דל כרום בסיום המשחק שהתקיים גם הוא במגרש בטמרה בעקבות השזרוע במגרש בנחף.

בית"ר נהריה - מכבי אחווה ירכא 0:2
בית"ר נהריה הממוקמת במקום הרביעי בליגה לא התחשבה במצב של השכנה מירכא וניצחה 0:2 משערים של מריק שמחייב ואליאס חורי. נהריה התקרבה עד לכדי נקודה אחת מהמקום השלישי שם נמצאת בני ממב"ע.

מכבי צעירי שפרעם - צעירי כפר כנא 6:0
צעירי שפרעם אמנם חזרו לשחק אך קצב צבירת הנקודות של הקבוצה ועם מאזן שערים כמו שיש להם כרגע נראה שגורלם בתחתית נחרץ. מוהנא ראדי מצעירי כפר כנא להט עם שלושער (והשלים חמישה שערים בשלושה משחקים), מוחמד עוואודה הוסיף צמד ואדהם טאהא כבש שער אחד. צעירי כפר כנא ממשיכה את הבריחה המוצלחת שלה עד כה מהתחתית.

אחי עכו - בני כאבול 2:0
כאבול רוצה להצמד לחבורת הצמרת הכריעה את המשחק שהתקיים בנהריה די מהר. בדקה התשיעית שאדי חמדאן העלה אותה ליתרון 0:1, ובדקה ה-22 כבש אחמד חטיב וחתם ניצחון חוץ 0:2 לכאבול.

המשחק בין אחווה כפר מנדא לאחווה עראבה נדחה בשבוע אחד ויושלם בשבוע הבא כשיתר הקבוצות בליגה יוצאות לפגרת השזרוע.


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עירוני טמרה
(מנדאווי: 00:10 19-11-2018)
טמרה לא תעלה .אלא תיאבק בפליאוף .חכו עד סוף העונה ותראו
2
של מי?
(המגרש: 12:23 19-11-2018)
מי יודע של מי המגרש בתמונה? לא מזהה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?