דבוריה איבדה נקודות, המשחק בין ריינה לבית שאן נדחה

פרהוד. דבוריה שיחקו בתנאי מגרש בלתי אפשריים ואיבדו נקודות פרהוד. דבוריה שיחקו בתנאי מגרש בלתי אפשריים ואיבדו נקודות
סיכום המחזור העשירי בליגה ב' צפון ב'. מוליכת הטבלה סיימה בתיקו בתנאי מגרש לא ראויים, סנדלה גלבוע ובני באקה חלקו ביניהן את הנקודות

רגע לפני שיוצאים לפגרת השזרוע, קבוצות ליגה ב' צפון ב' עלו על הדשא למשחקי המחזור העשירי בליגה כאשר חלקם שיחקו בתנאי מזג אויר של תחילת החורף וחלקם בתנאי מגרש לא ראויים. גם בכמות השערים יש ירידה חדה אך הנסיבות מקלות, בכל הנוגע לטבלה המרוויחה הגדולה של המחזור כרגע היא ריינה שתוכל לצמצם את הפער מהפסגה במשחק ההשלמה נגד בית שאן.

הפועל בית שאן - מכבי בני ריינה
המשחק נדחה בשבוע בהסכמת הקבוצות.

מועדון ספורט דבוריה - מכבי נוג'ידאת אחמד 0:0
בתנאי מגרש קשים ויש שיאמרו מסוכנים, הסתיים המשחק של דבוריה נגד נוג'ידאת ללא שערים, אך עם כמה פצועים. לדבריו של מאמן דבוריה, חנא פרהוד, לא ניתן היה להעביר פס והכדור נעצר בשלוליות, אך בשורה התחתונה במקום לפתוח פעם בצמרת, הקבוצה איבדה 2 נקודות ושני שחקנים שלה נפצעו.

סנדלה גלבוע - איחוד בני באקה 1:1

דרמה גדולה במגרש בתענכים, בדקה ה-89 איהאב מסארווה כבש ובבאקה חשבו שזה יהיה שער הניצחון, אך 4 דקות בתוך תוספת הזמן נשרק נגדם פנדל. עמית דאהן דייק מהנקודה הלבנה, השווה עבור סנדלה גלבוע וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל טירת הכרמל - הפועל בני פרדיס 1:2

לפני המשחק 2 הקבוצות היו צמודות בטבלה עם מספר נקודות זהה, 11 לכל אחת. גם המחצית הראשונה בינהן הסתיימה בשוויון ללא שערים אך בדקה ה-57 רביב טורונטו העלה את טירת הכרמל על לוח התוצאות וכעבור כ-12 דקות אימאם מרעי השווה עבור פרדיס. עמוק בתוך תוספת הזמן כבש ינון ברקוביץ' את שער ניצחון עבור הקבוצה הביתית מטירת הכרמל, שנצמדת אל חמישיית הצמרת של הליגה.

משחקים נוספים:
הפועל בני ערערה - הפועל דליית אל כרמל 1:5
הפועל בני מוסמוס - אחי אכסאל 2:1



 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
חיזוק
(עומר שדאפנה איכסאל: 14:03 19-11-2018)
אם דבוריה הולכת להתחזק בשלושה שחקנים כמו ששמעתי וקראתי לא כדאי לשאר הקבוצות ללכת על רכש ולבזבז סתם כסף. אף קבוצה לא יכולה להתחרות עם דבוריה ולהדביק אותה
2
אוי
(חליל: 14:11 19-11-2018)
3
פרדיס
(אחמד: 15:35 24-12-2018)
הההה ידביקו ועוד איך הטבלה לא משקרת

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?