שוהם: "אני רוצה לראות את הקבוצה שלי מחויבת מהדקה הראשונה"

נועם שוהם נועם שוהם
אכזבה בבקעת הירדן בעקבות איבוד הנקודות מול מכבי הרצליה. עידן בראון: "שיחקנו משחק מפוזר במחצית השנייה והחזרנו את הבקעה למשחק"

הפועל בקעת הירדן ומכבי הרצליה קיוו להשיג בשישי האחרון ניצחון שהיה מוציא את כל אחת מהקבוצות לדרך חדשה לאחר החזרה מהפגרה.

אחרי הכישלון בתחילת העונה עידן בראון מנסה לייצב את הרצליה ולהוביל אותה לפלייאוף העליון, ואילו נועם שוהם מהצד השני רוצה להוציא את בקעה מהתחתית הבוערת.

המשחק התחלק לשתי מחציות. מצד אחד הרצליה הובילה במחצית הראשונה ואף שלטה במגרש, ואילו הבקעה חזרה למשחק במחצית השנייה כאשר עידן בראון ושותפיו אפשרו למארחים להשאיר נקודה אחת במושב תומר. בסיום, שני המאמנים הביעו את אכזבתם הגדולה מהמשחק.

בראון: "חצי הראשון היה טוב כאשר לחצנו חזק מאוד והגענו להרבה מצבים שאף יכולנו לסיים את המשחק. בחצי השני המשחק היה מאוד מפוזר והחזרנו את בקעה למשחק וחבל".

נועם שוהם אמר: "זה היה משחק של שתי מחציות. מחצית ראשונה לא טובה שלנו וזה דבר שמאפיין אותנו כבר חודש ימים. אנחנו פותחים את המשחקים לא טוב ודיברנו על זה במהלך השבוע אבל כנראה שהשחקנים לא הפנימו את המסר. מחצית שנייה שונה לחלוטין כאשר עלינו מחויבים ואגרסיביים ונחושים וככה אני רוצה לראות את הקבוצה שלי מתחילת המשחק. אני רוצה לראות את הקבוצה שלי מחויבת מהדקה הראשונה ונמשיך להתחבר לקראת שבוע הבא מול הקבוצה בכושר הטוב בליגה".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
פעמיים כי טוב
(יו"ר: 11:08 03-12-2018)
2 מאמנים חלשים מאד ומיוחצנים למרות שלא עשו ולא יעשו כלום בכדורגל. אחד ירד ליגה והשני יסיים במרכז הטבלה ועוד אחרי זה יקבלו ג'וב יותר טוב,בדיוק כמו צחי טייר החלש.
2
בראון
(שלום : 12:11 03-12-2018)
בראון אתה אומר ששיחקתם מפוזרים זב תרוץ לומר דבר כזה אתם קבוצה בינונית מטה וגם אתה המאמן לא משהו יצאתם בזול
3
צריך לאמן בליגת העל איפה שיש יותר מקצוענות
4
שוהם מה עם הבטים
(בינו : 17:48 03-12-2018)
אתה חייב אותי 10000 שקל משלם אותי עכשיו כלב בן כלב כבוד
5
נועם-המבחן בשבת
(דן: 19:41 03-12-2018)
נגד הכח עמידר נראה אותך ואם עשית משהו בחודש. מקווה שלא החטוף שישייה שם.
6
שוהם מערבב את כולם
(חושב שכולם טפשים: 22:43 03-12-2018)
בסוף הבלון יתפוצץ לגמרי.
7
נועם מקומך לאמן בליגת העל בלבד
(שחקן שהתאמן אצל נועם: 08:42 05-12-2018)
חבל שאבי נמני לא מקדם אותך תראה את שרון מימר מאמן בליגת העל ומיוצג על ידו ככה תגמור את הקריירה בתחתיות ליגות א לא חבל בשבילך

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?