פדידה כבש והורחק, 0:1 לכפר שלם על חולון

שער ניצחון וכרטיס אדום. פדידה שער ניצחון וכרטיס אדום. פדידה
הקבוצה של ויקטור גניש חזרה למסלול הניצחונות ומכוונות לפלייאוף העליון. שלומי שלמה כבר מחוץ לחמישייה הראשונה

כמעט חודשיים עברו מאז הניצחון האחרון של הפועל כפר שלם וחניכיו של ויקטור גניש היו צמאים לאחד כזה. מהצד השני, בחולון התקשו בשבועות האחרונים בעיקר בגלל מכת פציעות קשה, אבל שלומי שלמה ושחקניו ניסו לשמור על הקבוצה והאופי שלה וניסו להישאר קרובים לפלייאוף העליון.

המשחק נחלק לשתי מחציות כאשר הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של חולון ורק יכולת גבוהה של הבלם איתן אהרון והשוער אור בנימין מנעה יתרון משמעותי למקומיים. במהלך המחצית ביצע מאמן כפר שלם ויקטור גניש גם שינויים במצבת השחקנים וגם בשיטה בה פתח במשחק והקבוצה שלו השתלטה על המשחק ואף עלתה ליתרון בדקה ה-86 משערו של מור פדידה.

שלוש דקות מאוחר יותר קיבל פדידה כרטיס אדום בגלל פגיעה בשחקן יריב. בסופו של דבר חזרה כפר שלם למסלול הניצחונות ועולה למקום התשיעי בטבלה.

גניש: "אין מאושר ממני על הניצחון בעיקר בגלל התקופה הלא טובה שעברנו. חולון הייתה הרבה יותר טובה במחצית הראשונה אבל השתפרנו במחצית השנייה והגענו להרבה מצבים. לצערי איבדנו את יניב חייא שפונה לבית החולים וגם איבדנו את פדידה בכרטיס אדום אבל נגיע בשישי ליבנה להילחם ולהוציא משם נקודות".

פדידה: "אני שמח שיצאנו מהמצב הזה. הייתה לנו תקופה לא טובה והיה לנו חשוב לנצח את המשחק. אני עדיין לא יודע על מה קיבלתי כרטיס אדום ולצערי השופט שלף אותו מוקדם מאוד. אני מאמין בקבוצה שתצליח בלעדיי ביבנה".


 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
ניצחון
(הכפר: 09:42 04-12-2018)
והבה תחזיר את צעודת העיתונאי שלך , אין לך מושג בכדורגל , תפסיק לסקר קבוצות מקורבות אליך , כפר שלם לפלייאוף עליון, עם מאמן פח כזה , בדיחה טובה
2
רק מאיים על השופטים כל הזמן
(אביחי יחיא אדם אלים וטיפש : 11:40 04-12-2018)
תתבייש תת רמה של התנהגות
3
שופט וקוונים רועדים מפחד
(עבריינים במילה 1: 12:19 04-12-2018)
לא יאמן איך ערימה של עבריינים משתלטת על הליגה שרוצים מנצחים שרוצים מחלקים נקודות מעניין מתי מישהו ירים כפפה ויבדוק לעומק מי עומד מאחורי קבוצות וינקה את הליגה הזאת
4
כפר שחם
(החכם: 15:49 04-12-2018)
מגיב מס 3 צודק בכל מילה , אביחי חבר הנהלת ההתאחדות , ומתנהג כמו עבריין , לדוגמא למי בדיוק הם נותנים
5
הכפר שולט זה בדוק
(ליגה בזויה לחלוטין: 22:23 04-12-2018)
6
תוצאה עם הימור
(התוצאה מחייבת בדיקה: 09:12 05-12-2018)
קבוצה שמטילה אימה על כל הליגה לנצח תגורו בפחונים בשכונת הארגזים במסווה של עובדי דואר ומעניין מה עושה שם המרגל של יפו בקיצור סאבטוחה קומבינה מדינת העולם השלישי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?