בנודיס: "נבוא להילחם בגביע, אבל הראש בשלישי הבא בעפולה"

לא מקל ראש. בנודיס לא מקל ראש. בנודיס
הפועל כפר סבא ספגה השבוע את אחת התבוסות הקשות בשנים האחרונות. במועדון מקווים להפתיע את מכבי פתח תקווה

הפועל כפר סבא רשמה עד עתה פתיחה מצוינת ומועמדת משמעותית לחזור בסיום העונה לליגת העל, אך השבוע חטפה הקבוצה את אחת התבוסות הכואבות בשנים האחרונות כאשר הפסידה בתוצאה 5:1 לסקציה נס ציונה.

המאמן ארז בנודיס ניסה להרגיע את שחקניו ועודד אותם לקראת ההמשך: "זה היה מסוג הימים שכלום לא הולך וגם אם היינו משחקים עוד יומיים לא היה לנו שום סיכוי".

בכל מקרה, במועדון מהשרון מבינים כי אין להם זמן להתאבל וכבר בשישי מצפה להם משחק מרתק מול מכבי פתח תקווה במסגרת גביע המדינה וביום שלישי הבא משחק ליגה משמעותי בחוץ מול הפועל עפולה.

בנודיס: "יש לנו משחק גביע שנגיע מוכנים אליו. הפועל כפר סבא זה מועדון גדול שלא יכול לוותר על שום משחק וננסה לנצח אבל הראש בעיקר ביום שלישי הבא במשחק מול עפולה. אנחנו רוצים וצריכים לתקן את הרושם ונעשה את זה בליגה. גם בגביע אנחנו יכולים להפתיע".

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
תתביישו לכם
(מי שיודע: 12:48 19-12-2018)
אחיזת עניים בושה לכדורגל זה שטום שלח ועמית יברבואם משחקים זה יריקה לפנים של כל האוהדים אם עמית כל כך טוב למה הוא לא בנוער ועוזר לעלות ליגה והנכד בושה שהוא על המגרש כולם יודעים שמשחקים בגלל האבא(מוטי) והסבא ואתם עוד מבקשים שאוהדים יגיעו תתביישו לעודד
2
קובעים לך הכל גם במרמורק קבעו לך איכס מאמן חלש אופי
3
שלח לא מתאים
(הענק הירוק: 15:38 19-12-2018)
תנו לו לעזור לביתר כפר סבא להישאר בליגה .ראיתם איך עוברים אותו כמו מרגרינה .ראיתם את הבעיטה שלו איזה דרדלה חבל על הזמן .בנודיס אני מבין אתה רוצה שכר אבל לא .

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?