יונה ניצחה בכפר

פתיחה החלומית של כפר שלם מזמן נשארה מאחור ולמרות זאת היא נשארה קרובה לצמרת. היום אירחה לראשונה על מגרשה הביתי, את עירוני כפר יונה שדורגה ערב המחזור במקום הרביעי בלבד, שתי נקודות בלבד מעליה. שי כחלון אמנם פתח על הספסל של מאיר כהן אך זה לא הפריע לו לכבוש בפעם השביעית העונה ולהעניק לקבוצתו ניצחון דחוק ומקום שני.

כפר שלם רצתה לשבור את המנחוס ומה יותר טוב מלעשות זאת על מגרשה הביתי?. עם רולי מוצפי ואסף חקאק שחזרו להרכב רצתה כפר שלם לחזור למסלול הניצחונות ולהיצמד לצמרת. מולה התייצבה כפר יונה לה שאיפות זהות ללא שי כחלון שפתח על הספסל בשל עבירת משמעת.הכנסתו של שי למשחק בדקה ה 66 הוכחה כעסק משתלם ביותר חצי שעה מאוחר יותר . 

אלון לוי מכפר יונה בריקוד ריחוף היום במשחק(צילום:בועז רביד)

כבר מן הפתיחה נטלה כפר יונה את היוזמה ושלטה במגרש ללא עוררין אולם סבלה הרבה משיפוט חלש של אדהם ג'ברין. בדקה ה-16 נרשמה ההזדמנות הראשונה במשחק. אלון לוי פרץ מימין, הגביה כדור שחלף על פני כל ההגנה ועידן ששון מ-6 מטר לבד מול מייק חן בעט בשמאל מעל השער. 8 דקות מאוחר יותר שוב היה זה עידן ששון שמתוך הרחבה בעט החוצה. כפר יונה המשיכה ללחוץ ובדקה ה-28 נרשם תעתיק מדויק של ההזדמנות הראשונה. שוב היה זה לוי שהגביה מימין לעברו של גילי חג'ג' שמול השוער בעט בשמאל כדור שטוח שהאחרון הדף בקצות אצבעות הרגל.

מוחמד חטארי מכפר שלם  עם הכדור הזדמנות טובה לקבוצתו לא נוצלה (צילום:בועז רביד)
בדקה ה-37 רשמה כפר שלם את ההזדמנות שלה כשמוחמד חטארי בעט לעבר השער, הכדור עבר את שוער כפר יונה, רועי ניסן אך גיא אהרוני הגיח והרחיק מהקו בראשו.

כפר שלם כמעט ועולה ליתרון עוד במחצית הראשונה ,השוער רועי ניסן מחוץ לשער (צילום:בועז רביד)

הגנת כפר יונה בראשות השוער מונעת מכפר שלם לעלות ליתרון (צילום:בועז רביד)

במחצית השנייה התאזנו הכוחות ובמקביל ירדה רמת המשחק כשאף קבוצה לא הגיע להזדמנות גדולה. בדקה ה-63 סער הספסל של כפר יונה כששלומי סיבוני פרץ לרחבה, עבר שחקן והוכשל מאחור ע"י איתן אהרון אך משרוקיתו של השופט - נדמה.

משה עמר מכפר שלם ואלון לוי מכפר יונה לפני תקרית הנפילה-הרחקה (צילום:בועז רביד)

המשחק החל להתחמם והפך לאגרסיבי כשהשופט החל לאבד שליטה. לאחר סדרה של ארבע עבירות גסות מצד שני הצדדים יצא הכדור לחוץ בדקה ה-75 מרחק 20 מטר משער כפר יונה. כולם הסתדרו כדי לקבל את מסירת החוץ ולפתע נראה המחליף של כפר שלם, משה עמר נופל. הקוון לא הרים את הדגל אך בלחץ אנשי כפר שלם ניגש אליו השופט, השניים הסתודדו ובתום השיחה שלף להפתעת כולם השופט את האדום לאלון לוי. אגב, לאחר ההרחקה לא חודש המשחק בכדור חופשי אלא מכדור החוץ.

 עידן ששון מכפר יונה מקדים את עדי שקרוקה מכפר שלם(צילום:בועז רביד)

אחרי ההרחקה התעורר המשחק וכפר שלם במטרה לנצל את יתרונה המספרי החלה לתקוף. כפר יונה ניסתה מצידה לעקוץ בעיקר ע"י שי כחלון שנכנס בדקה ה-70. אך מלבד כדור אחד של חטארי שרועי ניסן נאלץ לזנק ולהדוף, לא הגיעו המקומיים לסיכון ממשי של השער.
שנראה היה כי המשחק יסתיים בתיקו הגיע הדקה ה-90. כפר יונה יצאה להתקפה, גילי חג'ג מסר שמאלה לכחלון שמהאוויר ברגל שמאל בעט לפינה הנגדית הימנית הגבוהה וחרץ את גורל המשחק.

שי כחלון רואה את הכדור שבעט ברשת של כפר שלם ,ניצחון בדקה ה 90 (צילום:בועז רביד)

.......והולך לקבל ברכות מהספסל (צילום:בועז רביד).
תוספת זמן של 2 דקות לא הספיקה לכפר שלם שירדה מנוצחת בבכורה הביתית שלה העונה. מנגד, העפילה כפר יונה למקום השני, שתי נקודות בלבד מהמוליכה, קרית מלאכי.
 
 

 




 

 
 

 



תגובות

+ הוסף תגובה
1
חייבים חיזוק אביחי
(אוהד הכפר : 22:59 26-11-2010)
2
שי כחלון אתה תותח
(רמי: 10:32 27-11-2010)
לא שחקן גדול אבל סקורר אמיתי
3
גם היום הפסד למרות ההרכב אולי אתה צריך לאמן בקבוצה למקומות עבודה במחשבה שניה גם שם אין לך מקום
4
אביחי.צריך שנוי אכשיו.
(אוהד: 13:50 27-11-2010)
5
אביחי שים לב
(יוסף: 15:14 27-11-2010)
בעונה שעברה הפסד 4 היה רק במחזור 23 השנה יש שחקנים יותר טובים אבל מחזור 9 הפסד 4 מסקנה הקבוצה ללא מאמן
6
אביחי תתעורר
(אוהד הכפר: 15:18 27-11-2010)
תתעורר עכשיו מכיון שעדין אפשר לתקן מחר זה אלול להיות מאוחר
7
חלוצים לא שווים גרוש בלוף פי עליכם
(עופר מהכפר: 15:36 27-11-2010)
8
מ'ס 5 צודק.צריך זעזוע אכשיו
(אוהד כפר שלם: 17:14 27-11-2010)
9
שנה שעברה עם חצי תקציב אבל עם אביחי היה
(יאיר אתה מכבה את הכפר.: 17:43 27-11-2010)
יוחזר אביחלי ו העוזר שלו מאמן הכושר ברוך סרוסי{שיחק בכפר איתי},,,אני משחק בכפר כבר הרבה שנים ...ובשנה שעברה הפסדנו רק אחרי מיזור 23
10
אביחי שלח את בלייש וחטארי הבית
(אוהד הכפר : 18:56 27-11-2010)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?