אור יהודה ושמשון ת"א עם ניצחונות מרשימים, רו"ח וטייבה ממשיכות להפסיד

אבו לאבן (אלן שיבר) אבו לאבן (אלן שיבר)
24 שערים נכבשו במסגרת המחזור ה-15 בליגה ב' דרום א'. בצמרת: ניצחונות למ.כ אור יהודה ושמשון תל אביב. בתחתית: רו"ח תל אביב וטייבה ממשיכות לשקוע מתחת לקו האדום

מוליכת הטבלה, מ.כ. אור יהודה, התארחה בשישי באצטדיון בטייבה למפגש קצוות מול צעירי טייבה. האורחים הגיעו למשחק בידיעה שכל תוצאה פרט לניצחון עשויה להוריד את הקבוצה מהמקום הראשון בליגה. מנגד, המקומיים פתחו את העונה רע מאד כשאר שני מאמנים הוחלפו בקבוצה, במטרה לחלץ את הקבוצה מתחתית הליגה.

מ.כ. אור יהודה - שמשון בני טייבה 1:2
שמונה דקות מפתיחת המשחק, וקרלוס צ׳קאנה הגביה לרחבת ה-16 הישר לראשו של יוסף אבו לבן שנגח מקרוב פנימה 0:1 למ.כ אור יהודה. תנאי מזג האוויר אינם הוסיפו למצבו של כר הדשא וברוב דקות המשחק שחקני שתי הקבוצות התקשו לפתח משחק ולהניע כדור. עד לסיום המחצית הראשונה אור יהודה סיכנה את שערה של טייבה אך ללא הצלחה ובסיום המחצית הראשונה התוצאה 0:1.

המחצית השנייה נפתחה כמו הראשונה, אור יהודה פתחה עם לחץ על שערה של טייבה. בדקה ה-47 גמליאל פרץ ובכדור רוחב מצא את יוסף אבו לבן שכבש והשלים צמד במשחק, 0:2 לאור יהודה.

טייבה חזרה למשחק בדקה ה-68. כדור חופשי לזכות הקבוצה הביתית, שחקני טייבה חידשו את המשחק וניצלו טעות בהגנת אור יהודה לכיבוש השער המצמק של קובי דומר 2:1. עד סיום המשחק התוצאה נותרה בעינה, 2:1 למ.כ אור יהודה.

הפועל קרית אונו - שמשון תל אביב 1:0 
שמשון תל אביב יצאה למשחק חוץ מול הפועל קרית אונו. בדומה למשחק בין צעירי טייבה לאור יהודה, מזג האוויר השפיע על המשחק בקרית אונו. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, ששחקני שמשון תל אביב היו מסוכנים יותר והגיעו למצבים מול שערה של קרית אונו אך לא הצליחו לכבוש.

המחצית השנייה נפתחה טוב עבור האורחים, בדקה ה-48 איתי נייברג כבש את שערו ה-3 העונה בליגה, 1:0 לשמשון תל אביב. עד סיום המשחק התוצאה נשמרה ושמשון תל אביב חגגה ניצחון ליגה עשירי העונה ונצמדה למוליכת הטבלה אור יהודה.

רו"ח תל אביב - בית"ר רמת גן 4:0
בתחתית רו"ח תל אביב המשיכה עם פתיחת העונה הרעה וחוסר היציבות. לאחר הניצחון במחזור הקודם מול בית דגן, היה נדמה שהקבוצה יוצאת לדרך חדשה, אך היא הובסה על ידי בית"ר רמת גן בתוצאה 4:0. נמרוד מחני העלה ליתרון את בית"ר רמת גן בדקה ה-20, מוחמד כטארי, חי ספיר ומוחמד שרבוש כבשו במחצית השנייה וקבעו 0:4 גדול לבית"ר רמת גן.

המחזור ה-14 יושלם ביום שלישי במשחק בין הפועל כפר ברא-בני טייבה.

שאר תוצאות משחקי המחזור ה-14 בליגה ב' דרום א':
הפועל איחוד בני ג'ת - הפועל כפר קאסם שועאע 2:5
מכבי עמישב פ"ת - עירוני בית דגן 2:1
הפועל נחלת יהודה - הפועל הוד השרון 0:2
בני יפו - בית"ר פתח תקווה 3:1


 

תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?