ליגת העל בנתיבות

אורי קרגולה חלוץ יבנה ניגש לאוהדים אורי קרגולה חלוץ יבנה ניגש לאוהדים
רק כמאתיים צופים הגיעו ביום שישי לאצטדיון המטופח של עירוני נתיבות, לחזות בהתמודדות של מכבי המקומית נגד מכבי יבנה. בסיום המשחק, חלק יצאו ממנו מאוכזבים, חלקם מאושרים, אבל אף אחד מהם לא יכל להישאר אדיש לנוכח משחק הכדורגל הנהדר בו הם חזו. שערים יפיפיים, מהפך גדול ובעיקר דרמה ענקית, היו מנת חלקו של המשחק

 

המשחק נפתח בצורה מושלמת עבור הנתיבותים. בדקה ה-14 הפגיז הקשר דודו פלס את שערו של משה ווהבה, מיבנה, בטיל שיוט ממרחק של 30 מטרים. לווהבה לא נותר שום סיכוי והוא הביט בכדור של פלס עושה את הדרך אל בין חיבורי הקורות. בדקה ה-35 פלס מצא את החלוץ, אורן פחימה, שעל סף תיבת החמש של ווהבה, מזווית קשה מאוד, הצליח להפתיע את ווהבה ולהגדיל את יתרונה של נתיבות ל- 2:0.


דודו פלס חוגג את הראשון. נתיבות נראתה בדרך לניצחון (צילום: שי מוגילבסקי)

המחצית השנייה הייתה אחת הטובות ביותר העונה בליגה א'. היא דווקא נפתחה באופן רגוע. בדקה ה-58 המשחק קיבל תפנית חדה. כדור קרן של יבנה, מרגליו של רפי סגל, מצא את רגלו של הבלם, יבגני קפלן, שדחק מקרוב וצימק את התוצאה ל: 2:1. השער הכניס את שחקני נתיבות ללחץ והם נלחצו לשערם. בדקה ה-78 הגיעה השוויון הגדול של יבנה. גיא אבן בעט בעיטה חופשת, ממרחק של שלושים מטרים משערו של שוער נתיבות, אשר אלחרר.

אורן פחימה חוגג את השני. נתיבות פתחה בסערה (צילום: שי מוגילבסקי)

הגנת נתיבות התקשתה להרחיק את הכדור, שטייל ברחבה. מכדורים כאלה בדיוק ניזון חיית הרחבה היבנאית, אורי קרגולרה, שהצליח להכניס את הכדור לרשת ולקבוע שיווין 2. שמונה דקות מאור יותר והבליץ של האורחים מיבנה נמשך. בדיוק מאותה עמדה בה בישל את השער הקודם לזכות יבנה, שוב דייק גיא אבן מבעיטה חופשית, כשהפעם היה תורו איתן בר ליהנות מהכדור של אבן ולהשלים את המהפך ל- 3:2 ליבנה.


אורי קרגולה חוגג את השני. הפך למלך השערים הזמני של הליגה (צילום: שי מוגילבסקי)

הקהל המקומי היה בהלם. בזמן שעשרים האוהדים מיבנה פצחו בחגיגות, אוהדיה של נתיבות, שבמרבית המשחק עודדו בקול את שחקני קבוצתם, החלו לזעוק: "ביזיון ביזיון". מאמן נתיבות, סתיו אלימלך, הכניס את כול הכלים ההתקפיים שעמדו לרשותו, בעוד מאמן יבנה, יוסי זוזוט, עושה בדיוק הפוך על ידי הוצאתו של קרגולה, שפתח בחגיגות עם אוהדי קבוצתו.

איתן בר חוגג מהפך. הקהל המקומי נכנס להלם (צילום: שי מוגילבסקי)

ומכניס את הספסל של נתיבות להלם (צילום: שי מוגילבסקי)

השופט, גל לייבוביץ', שהעביר את המשחק בצורה מושלמת יחד עם קוניו, יעקב בנדקר ואמיר נגאוקר, סימן לספסלים על ארבע דקות תוספת זמן. חלק מהקהל המקומי התייאש ונטש את האצטדיון לטובת ההכנות לקבלת השבת. לאלו שהתאזרו בסבלנות ונשארו באצטדיון, חיכתה "הבונבוניירה" של המשחק.

 

אורן פחימה רואה את השליש חודר פנימה. הבונבונירה של המשחק (צילום: שי מוגילבסקי)

היא הגיעה בדקה ה-92. המחליף הנתיבותי, איציק פרץ, הצליח להשתחרר משחקני יבנה והגיע למפתן הרחבה. כולם ציפו לבעיטה של פרץ, אך הוא בחר לתת "צ'יפ" לחברו לחוד ההתקפה, אורן פחימה. פחימה, שהרגיש כנראה שיד מכוונת נוגעת בו, החליט לנסות לבצע בעיטת מספרת, שהטעתה את ווהבה וממנה הכדור חדר לרשת וקבע שוויון שלוש. הקהל, שלא ציפה לסיום כול כך דרמטי, ולשער כול כך מדהים, נותר בהלם. הראשון שהשתחרר מההלם הוא אורן פחימה, שכאחוז תזזית פתח בריצה והחל להתחבק עם חבריו לקבוצה.

רפי סגל מוקף בשחקני נתיבות. משחק יוצא דופן (צילום: שי מוגילבסקי)
השער של פחימה חתם את תוצאת המשחק וקבע חלוקת נקודות צודקת בין הקבוצות. לאחר הסיום, אנשי שתי הקבוצות היו מאוכזבים, אך מצד שני, גם מאושרים מכך שלפחות לא הפסידו. בכול מקרה, בנתיבות מאבדים גובה וסוגרים משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון ובינה מתקרבים לחלק התחתון של הטבלה.

שלישיית השופטים. שיפוט מצוין (צילום: שי מוגילבסקי)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
יבנה יצאנו נאיבים רצח..
(אחד שהיה במשחק: 23:43 27-11-2010)
חבל .. גם נגד הפועל ירושלים יכלנו לקחת לפחות נקודה..מחצית שניה גדולה הקבוצה נתנה נשמה ויש תוצאות.. יוסי זוזוט היקר גם במשחקי חוץ צריך להעיז ולפתוח עם לובין ולא לחכות לחטוף 2 כדי להתעורר חבל חבל הליגה השנה לא בשיא חוזקתה.
3
יבנה
(עופר: 01:43 28-11-2010)
הוכחתם אופי אני בטוח שנעלה ליגה ואורי קרגולה אתה חלוץ מדהים וחבר אמיתי ובן אדם ענק ומבחינתנו אתה החלוץ מספר 1 בארץ
4
חוסר מזל
(יבנה: 02:19 28-11-2010)
חברה רק חוסר מזל זה מה שקורה לנו מיסכנים השחקנים והמאמן באמת שזה כבר חוסר מזל יכולת יש ורואים את זה משבוע לשבוע חבל
5
מכבי יבנה
(יבנאי: 10:15 28-11-2010)
כל הכבוד לכל הקבוצה הראתים .אופי ןרצון .ונשמה כך משחקים כדורגל.תמשיכו. כך אם הרבה התלהבות. ורצון .אם תרצו אין זו אגדה...קרגולה המלך....
6
מכבי יבנה
(יבנאי: 13:18 28-11-2010)
חברה מכבי יבנה הוכיחו לכם שהם הקבוצה מספר 1 בכל הדרום יצאנו מ2 0 כמו גדולים זה רק התחלה של הליגה יבנה תראה לכולם מי הקבוצה החזקה בליגה אוהדים יקרים לא להיתייאש אנחנו נהיה בצמרת תמשיכו לעודד
7
סתיו לך הביתה
(נתיבות: 14:56 28-11-2010)
אתה לא מאמן סתיו לך הביתה אתה רק לדבר יודע
8
אורן המלך !
(חדד: 21:01 28-11-2010)
שער העונה ! מספרת רשעה כמו אלירן עטר
9
הליגה ארוכה
(אוהד: 08:50 29-11-2010)
הליגה ארוכה ויש עוד זמן נתיבות קבוצה טובה ועם חיזוק נכון תתמודד על העלייה
10
נתיבות-יבנה
(שמוליק: 17:39 29-11-2010)
סרט מלחה מלפני שנתיים. נתיבות מה חשבתם יבנה פראירים חכו. במפגש הבאה ביבנה תקבלו 5 בראש .כל הכבוד יבנה .חייבים המשיכיות של רצף נצחונות הליגה בורחת להם......
11
מכבי- יבנה
(זוזוט: 18:04 30-11-2010)
יוסי זוזוט.איפה הרכש שהבאתה. ממרמורק."אדיר שרעב" עוד שחקן שיצא לגמלאות..תבאי שחקן -נוער תוצרת יבנה-יותר טוב?
12
קרגולה-המלך
(יבנאי: 18:14 30-11-2010)
קרגולה לא רואי את אורן פחימה ולא את דודו פלס.{קרגולה אחד החלוצים . בארץ}המסי של יבנה כל הכבוד קרגולה..המלךךךךךךךךךךך
13
נתיבחות עוד תעלה ליגה לאומית
(שמואל רחמים: 20:11 04-12-2010)

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?