עוצמה בחולון: ניצחון לעוצמה בדרבי על צפרירים

ניצחון מוחץ לעוצמה (פרטי) ניצחון מוחץ לעוצמה (פרטי)
מוליכת הטבלה המשיכה לשמור על הפער בפסגה לאחר ניצחון 0:5 בדרבי מול צפרירים חולון ובכך גם עשתה עוד צגד לעבר ליגה ב'

המחזור ה-15 בליגה ג' מחוז תל אביב נערך בסוף השבוע, כאשר במגרש בחולון נערך הדרבי המסקרן בין עוצמה חולון להפועל צפרירים חולון. על כר הדשא שתי הקבוצות חיפשו ניצחון ראשון בדרבי לעונת המשחקים 2018/19 אך אלה היו שחקני עוצמה חולון שהציגו משחק טוב ושלטו במרכז המגרש.

בדקה ה-37 עוצמה חולון עלתה ליתרון ראשון במשחק כאשר בזמן ערבוביה ברחבת ה-16 מוסא בן חיים השתלט על הכדור ובעט לפינה, 0:1 עוצמה חולון. צפרירים חולון שכיוונה בפתיחת העונה אל עבר צמרת הליגה הגיעה למספר מצבים מול שערה של עוצמה חולון במחצית הראשונה, אך איננה תרגמה זאת לשערים והמחצית הראשונה הסתיימה בתוצאה 0:1.

המחצית השנייה נפתחה בלחץ של שחקני עוצמה חולון. בדקה ה-50 עמי נחאיסי קיבל כדור עומק ובאחד על אחד מול ספיר צלביאנסקי בעט פנימה, 0:2 לעוצמה חולון. שלוש דקות חולפו וצפרירים חולון סופגת את השער השלישי במשחק, כאשר בן דיין דייק מהנקודה הלבנה וכבש את שערו ה-10 העונה בליגה, 0:3 עוצמה חולון.

נגמר? לא אם שואלים את שחקני עוצמה חולון, בדקה ה-65 עידן ביטון בשער יוצא דופן מחצי מגרש מצטרף לחגיגת הכובשים, 0:4 גדול לעוצמה חולון. צפרירים חולון ספגה את השער החמישי בדקה ה-86, בן דיין מצא את עמי נחאיסי שמול ספיר צלביאנסקי איננו התבלבל, השלים צמד במשחק וקבע 0:5.

בתוספת הזמן, הורחק בכרטיס צהוב שני שחקנה של צפרירים חולון, רועי ועקנין, דבר שלא שינה את התוצאה בסיום המשחק. 0:5 גדול לעוצמה חולון.

עוצמה חולון מסיימת סיבוב ראשון במקום הראשון בליגה ג' מחוז תל אביב במאזנה 39 נקודות, הפרש 5 נקודות מהשנייה בני יהוד לה 34 נקודות. במחזור הבא (16) תארח עוצמה חולון את אליצור יהוד.

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
עידן ביטון מספר 1
(עמית: 11:56 07-01-2019)
לא יודע מה השחקן הזה עושה בליגה ג׳... הוא לא רואה חצי מהקשרים שיש בליגת העל. שחקן נשמה שהוא ברכה לכל קבוצה ומאמן
2
תתעורר
(קינלי: 19:34 07-01-2019)
גיגי לאיפה הבאתה את צפרירים תאבת כסף אתה וילדך התעשרו מהקבוצה תעזוב את הקבוצה זה לא חתונה קתולית תן ללאנשים אחרים להחזיר כאת הקבוצה לליגה א תיתן את מחלקת הנוער מספיק חלבתה 38 שנה
3
הפלייאוף הכניס הרבה עניין

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?