כוכב זורח

על המשחק הבינוני שנערך בשישי במג'דל כרום בין מכבי עכו המארחת להפועל כאוכב (כוכב בעברית) כיפרה דרמה גדולה בסיומה חוללו האורחים מהפך כשברבע השעה האחרונה הפכו פיגור לניצחון, 1:2 וקיבלו הרבה אוויר בדרך לבריחה מהתחתית

כמו כל הקבוצות העכואיות נאלצת גם מכבי מליגה ב' לנדוד בין המגרשים בצפון. בשישי אירחה הקבוצה של אמיתי ברק את שכנתה לתחתית, הפועל כאוכב כשלשתיים מטרה זהה: צבירת עוד נקודות בדרך למניעת הסתבכות מיותרת בתחתית.
שתי הקבוצות הגיעו עם מגמות מנוגדות כשתיקו היא התוצאה השכיחה ביותר שלהן. עכו לאחר 6 משחקים ללא ניצחון (3 תיקו) ןכאוכב לאחר 4 משחקים ללא הפסד (3 תיקו). כיאה למשחק תחתית לכל דבר התפתח על המגרש משחק בינוני ברמתו, רובו במרכז המגרש.


ערן גאון. בישול והחטאת פנדל (צילום: עאטף מנאע)

המארחים היו אלה ששברו את הקרח ובהתקפה הראשונה שלהם, בדקה 17 עלו ליתרון. ערן גאון הגביה כדור עונשין ממרחק 25 מ ומיכאל שטרייכמן נגח מתוך הערבוביה פנימה, 0-1 לעכו .עכו התעוררה והחלה ללחוץ ובדקה 35 הוכשל יוני מששה בתוך הרחבה על ידי פראס זבידאת. השופטת, מיתר שמש (מצוינת) הורתה ללא היסוס לכדור מ 11 מ. ערן גאון בעט לשמאלו של השוער האורח, אמיר חלאילה שזינק נכון והצליח להדוף את הכדור.


שוער עכו, שמעון אמסלם על הדשא. כאוכב רצתה יותר במחצית השנייה (צילום: עאטף מנאע)

בדקה 40 הגיעה כאוכב להזדמנות הממשית הראשונה שלה כשמוחמד אחמד נגח כדור הקרן מילימטרים מהעמוד. רגע לפני שריקת הסיום למחצית הקשית גולן ברמי כדור חופשי מ 35 מטר, מיכה דיין נגח חזק ושוער כאוכב היה במקום.
במחצית השנייה נטלה כאוכב את היוזמה. בדקה ה-50 עבר חוסאם חוג'יראת את שני בלמי עכו אך בעט מעל השער.

שוער כאוכב, אמיר חלאיילה מסכל עוד התקפה. הבולט במגרש (צילום: עאטף מנאע)

השוויון המשיך לרחף באוויר. בדקה ה-71 מתעתע איברהים אבו סאלח בהגנת עכו וממרחק 20 מ בעט בשמאל, הכדור פגע בדרכו בשחקן עכואי, הטעה את שמעון אמסלם, שוער עכו וחדר פנימה 1-1.


יוני מששה מנסה לעצור את עאוסמה אחמד. דרמה שכיפרה על משחק בינוני (צילום: עאטף מנאע)

כאוכב לא הרפתה וחיפשה את הניצחון. בדקה 87 שוב עבר אבו סאלח, המצטיין במשחק, בקלילות מספר שחקני עכו, הגביה לתוך הרחבה ומוחמד חמזה המשיך בבעיטה קשתית לתוך השער וקבע את תוצאת המשחק, 1:2 לכאוכב.
עד לסיום עוד ניסתה עכו לעשות משהו אך היה זה מעט מידי – מאוחר מידי. 

השופטת, מיתר שמש. שלטה מצוין במשחק (צילום: עאטף מנאע)
 



תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?