קטן אבל מתוק

עם שאיפות דומות לצמרת הגבוהה נפגשו אתמול (שבת) בני מג'ד אלכרום ואחווה חיפה. לאור התוצאות האחרונות היה המשחק עבורם של המקומיים ציון דרך ולכן שיחקו עם הרבה הקרבה ובסופו של דבר השיגו ניצחון קטן, דרמטי ובעיקר מתוק, 0:1 משער של סנאן כיוואן

סדרת הכישלונות האחרונה כולל התבוסה במחזור הקודם 4:1 לביר אלמכסור הביאה את הצוות המקצועי וההנהלה של איחוד בני מג'ד אלכרום למסקנה כי המשחק הביתי מול אחווה חיפה יהיה ציון דרך עבור המשך דרכה של הקבוצה. ניצחון ואפשר לדבר מחדש על הצמרת – הפסד והתחתית נראית קרובה מתמיד.
גם עבור אחווה חיפה המשחק היה חשוב. הקבוצה לא הצליחה לנצל את המומנטום של הניצחון בגדול בדרבי ודשדשה מאז עם שתי תוצאות תיקו רצופות.


יוסף עוויס מאחווה (באדום) מנסה לעצור את סנאן כיוואן. מחצית ראשונה חלשה (צילום: עאטף מנאע)

כ-300 צופים ערניים חזו במחצית ראשונה חלשה מאד מצד שתי הקבוצות בה כמעט ולא נרשמו אירועים מיוחדים .
כבר בתחילת המחצית השנייה הורגש השינוי. בדקה ה-48 ניסה ג'רייס בראנסי את מזלו בבעיטה מ 16 מטר אך זו הלכה מעל שערו של סבע. בדקה ה 58 התעוררה מג'דל כשחסן מנאע המוכשר כמעט כבש את הראשון בבעיטה חזקה ממרחק 20 מטר שחמקה ליד העמוד.
בדקה ה 62 השיבה אחווה בכמעט כיבוש משלה כשמטווח בעיטות שלה מתוך ערבוביה בתוך הרחבה נבלם בסופו של דבר בגופו של אדהם ביאדי. בדקה ה 72 שוב הזדמנות פז למג'דל כאשר עלי כרים בועט באין מפריע מ-10 מטר מעל השער . בדקה ה 75 הורחק מאמן מג'דל, אלברט אדרי מהמגרש על ידי השופט בטענה שהפריע למהלך המשחק לא פעם .


שמחת הניצחון של שחקני מג'דל. ניצחון של ציון דרך (צילום: עאטף מנאע)

המשחק הפך לחד סטרי כאשר המקומיים החלו ללחוץ את אחווה חיפה לשערה במטרה להכריע את המשחק. כשכולם כבר השלימו עם התוצאה המאופסת חטף בדקה ה 86 מוחמד כרים כדור משחקן אחווה שהיה קרובים לשערו של סאמר סבע ובנגיעה אחת הכדור הטיס אותון מעל הגנה שהתמקמה במרכז המגרש. סנאן כיואן היה מהיר מכולם, השתלט על הכדור ודהר לשערו של שי יעקב. האחרון יצא לקראתו אבל החלוץ עבר גם אותו באלגנטיות וגלגל פנימה, 0:1 למג'דל כרום. עד לסיום עוד ניסתה אחווה לעשות משהו אך ללא הצלחה והמקומיים חגגו ניצחון חשוב בדרך חזרה לצמרת.

אחמד זרקאווי. ניצחון שהוא כולו נשמה והקרבה (צילום: עאטף מנאע)

אחמד זרקאווי, חבר הנהלת הקבוצה: "השחקנים שלנו ידעו כי זהו משחק גורלי ולכן נתנו את הנשמה על המגרש. זה ניצחון של הרבה הקרבה ורוח לחימה".



תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?