כאבום!!!

המגרש בכאבול נחשב אחד מסוחטי הנקודות של הליגה. תשאלו את מכבי א.א. פאחם והפועל ד.א. כרמל שעלו בשנים האחרונות מה זה לשחק שם. בשבת התייצבה המוליכה הגאה של מחוז צפון א', ס.כ. מעלות על המגרש המשוזרע במטרה להמשיך מומנטום הניצחונות אך כאבול במשחק הכי טוב שלה העונה לא נבהלה, ביטלה את סוללת הכוכבים של מעלות וניצחה בגדול, 0:3 משלושער של גאנם ביבאר הפורח מחדש

איש לא לקח בחשבון עצירה של מעלות ועוד בכאבול. עד כדי כך שאף אתר נחשב במגזר לא שלח צלם למשחק. להתעלם מהתוצאה לא יכולנו ולכן בדרך לא דרך הצלחנו להשיג כמה תמונות של צלם מקומי. אנו מתנצלים על איכותן אך למען העיתונאות בחרנו כן להעלות אותן. גם לכאבול מגיע סיקור.  

כמעט כל קבוצת צמרת בעונת העלייה שלה איבדה נקודות בכאבול. אפילו מכבי א.א. פאחם לפני שנתיים שדרסה את הליגה השאירה שם שתי נקודות. בשבת התייצבה במוליכה הגאה, ס.כ. מעלות למשחק מול עירוני בני כאבול שעלתה רק השנה מליגה ג' והתאחדה עם עירוני כאבול שירדה מליגה ב'. רבים סברו שיהיה קשה אך אף אחד לא ניחש שזה ייגמר בשלושה מטחים לרשתו של גיא סלמה שספג עד כה רק 5 שערים.

כאבול נהנית העונה מעדנה מחודשת כשאפילו הקהל מתחיל לחזור אם כי עד כה לא השיגה תוצאות יוצאות דופן. בעידודם של כ-400 צופים פתחו המקומיים את המשחק בסערה ואחרי 4 דקות של גישושים עלו ראשונים על הלוח. עומר טוויל חתך את הגנת מעלות שלח רוחב לגאנם ביבאר שמקרוב הכניע את סלמה, 0:1 למקומיים.
מעלות התעשתה מהר מאד ונטלה את השליטה במגרש אך התקשתה לפרוץ את ההגנה היציבה של כאבול. במקביל עשה אמין הייבי עבודה גדוהל כשנטרל כמעט לחלוטין את ליאור דכלבו. בצר שלה ניסתה מעלות את מזלה בבעיטות מרחוק אתן לא התקשה השוער המקומי, ג'עפר באדרן להסתדר. בדקה ה-22 הדף בעיטה של אריאל בוזורגי וכמה דקות מאוחר יותר את של תמיר ברשישת. עד המחצית ניסתה מעלות להשוות אך ללא הצלחה.

המחליפים של מעלות, חיים בן דוד ואיציק בן חמו. מעלות ניסתה לחזור למשחק בתחילת המחצית השנייה
פתיחת המחצית השנייה הייתה של מעלות שניסתה שוב, להשיג שוויון מהיר אך לאחר 10 דקות פשוט נעלמה מן המגרש. זה הספיק לכאבול. חמאד חמאד חגג החל לחגוג בצד שמאל ובדקה ה-56 אף הוכשל ברחבה ללא תגובת השופט. דקתיים מאוחר יותר שוב היה זה חמאד שפרץ באגף שמאל, מסר לביבאר וזה שוב כבש, 0:2 מהמם לכאבול.
מכאן והלאה נראה היה מעלות הרימה ידיים. כאבול שלטה ללא עוררין כשענאן איברהים, חאלד דרוויש, פארס דרוויש החטיאו ממצבים נוחים. מעלות שלחה את כל שחקניה להתקפה בניסיון נואש לחזור למשחק ובדקה ה-90 ספגה את המסמר האחרון. נאזם הייבי שנכנס מחליף, חטף כדור במרכז המגרש מסר עומק לגאנם ביבאר שמול השוער גלגל פנימה ורץ לחגוג את הניצחון הגדול.

אוהדי כאבול. נהנים עדנה מחודשת וחוזרים למגרש
המרוויחה הגדולה של התוצאה הייתה כמובן, הפועל סכנין שהתקרבה כדי שלוש נקודות בלבד למעלות והכל נראה פתוח מחדש.



תגובות

+ הוסף תגובה
2
המשך לכותב הראשון
(דותן : 17:07 01-12-2010)
איצק אני במקומך לא נשאר שם שניה הם יצטערו על זה בסוף זה ממש תעלומה מה שקורה איתך אתה אחלה שחקן

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?