סיכום סופ"ש: ליגות ג'

שחקני השקמה (מכבי השקמה פייסבוק הקבוצה) שחקני השקמה (מכבי השקמה פייסבוק הקבוצה)
מחזור נוסף של משחקים בליגות ג' נערך בסוף השבוע עם שלל דרמות, הפתעות ושערים

ליגה ג' גליל עליון
מוליכת הטבלה, צעירי סכנין, התארחה אצל הפועל תרשיחא והביסה אותה ללא קושי בתוצאה 0:7. צמד למחמוד זבידאת ומוחמד אבי סאלח. הקבוצה הגדילה את הפרש הנקודות מהמקום השני לשש נקודות הפרש. השנייה בטבלה ערב המחזור, הפועל בני טובא זנגריה, איכזבה שסיימה בתיקו ביתי 0:0 מול מכבי אחווה שעב ובכך ירדה למקום השלישי זאת בעקבות הניצחון של מ.ס חצור הגלילית 0:1 על איחוד בני סמיע.

שאר תוצאות המחזור:
מכבי עראמשה - הפועל נהריה 4:2.
הפועל בני דיר אל אסד - הפועל דיר חנא 5:1.

ליגה ג' גליל תחתון
אירועי האלימות ממשיכים להכות בליגות הנמוכות. המשחק בין מכבי עירוני בני שעב למכבי בסמת טבעון הסתיים בניצחון לאורחים 1:2 אך בסיום המשחק החלה מהומה על כר הדשא ושחקן הקבוצה האורחת, עמאד זיאד, נזקק לטיפול רפואי והופנה לבית החולים. מוליכת הטבלה בני ביר אל מכסור לא שיחקה במחזור הנוכחי והיתה חופשית. השנייה בטבלה מכבי עירוני יפיע, התארחה אצל בית"ר כפר כנא וסיימה בתיקו 0:0. מכבי קרית ים הביסה את הפועל צעירי כעביה בתוצאה 0:7.

שאר תוצאות המחזור:
מ.כ בועיינה נוג'ידאת - צעירי עילוט 2:4.
מכבי כפר מנדא - צעירי שפרעם 0:4.

ליגה ג' יזרעאל

מ.ס פרדס חנה שמרה על המקום הראשון בחלוף המחזור ה-13. הקבוצה ניצחה במשחק חוץ את מ.ס גבעת אולגה בתוצאה 1:4. השנייה מכבי אום אל פאחם ניצחה במפגש צמרת את מועדון ספורט כפר כמא בתוצאה 1:3, והכך שמרה על הפרש נקודה מהמקום הראשון.

שאר תוצאות המחזור:
בית"ר אום אל פאחם - אלאתיחאד נצרת 2:2.
איחוד צעירי אכסל - בית"ר עין מאהל 6:1.
בני מושרפה - הפועל עין סהלה 3:1.

ליגה ג' שומרון
מכבי נווה שאנן המשיכה ברצף הניצחונות. מוליכת הטבלה הביסה בתוצאה 0:10 את מכבי ברקאי ושמרה על הפרש 9 הנקודות מהשנייה בית"ר חיפה. בית"ר חיפה התארחה אצל הפועל אור עקיבא וחזרה עם ניצחון  0:2.

שאר תוצאות המחזור:
בני קלנסוואה - בית"ר פרדס חנה 2:3.
הפועל בני ג'סר אל זרקה - מכבי עוספיה 2:2.
מכבי אחווה פרדיס - הפועל קרית ים 1:1.

ליגה ג' שרון
ניצחון 15 העונה למוליכת הטבלה הפועל קלנסווה, והפעם 0:1 מול הפועל פרדסיה. קלנסווה שמרה על הפרש שש הנקודות מהשנייה ספורטינג תל אביב. ספורטינג תל אביב אירחה במוצאי שבת את מ.ס נתניה וניצחה בתוצאה 1:4. מכבי עירוני כפר יונה נצמדה לפסגה לאחר ניצחון 0:3 מול הפועל ג'לגוליה. המשחק בין עוצמה ספורטינג נתניה לבני טירה איננו נערך זאת ומאחר והמגרש בפרדסיה לא אושר על ידי המשטרה.

שאר תוצאות המחזור:
מכבי השרון נתניה - ניבראס כפר קאסם 1:2.
צעירי טירה - בני רעננה 0:2.
עירוני אריאל - בית"ר טוברוק 0:0.

ליגה ג' מרכז
הפועל גדרה איבדה נקודות יקרות במאבק על כרטיס העלייה, הקבוצה סיימה בתיקו 1:1 ביתי מול הפועל טירת שלום. מי שניצלה את המעידה של המוליכה מגדרה היא בית"ר יבנה, קבוצתו של שי חג'ג' ניצחה במפגש הצמרת 0:1 את הפועל בני אשדוד וצימקה לנקודה הפרש מהמקום הראשון. מכבי קריית עקרון ניצחה 0:2 את הפועל מבשרת ציון. מכבי עירוני בת ים הביסה במשחק החוץ 1:3 את מ.ס ראשון לציון.

שאר תוצאות המחזור:
בית"ר אשדוד - עירוני בית שמש 1:3.
צעירי לוד - הפועל מצליח 2:3.
בית"ר גדרה - אשדוד סיטי 1:5.
הפועל רמלה - מ.ס רמלה 3:2.

ליגה ג' תל אביב

מי יעצור את הקטר הלוהט של ליגה ג' מחוז תל אביב. עוצמה חולון המשיכה במסלול הניצחונות לאחר ניצחון 0:3 ביתי על מכבי עירוני אור יהודה ושמרה על הפרש 7 נקודות מהמקום השני. מכבי השקמה הביסה במשחק ביתי 0:5 את אליצור יהוד ונותרה במקום השני. בני יהוד התאוששה מההפסד במחזור הקודם לשיכון ותיקים וניצחה 1:10 את מכבי פרדס כץ.

שאר תוצאות המחזור:
הפועל רמת ישראל - לזרוס חולון 0:3.
בית"ר יפו - מכבי ספרטק רמת גן 2:3.
אינטר עלייה תל אביב - בית"ר עזרא 2:5.
צפרירים חולון - אליצור יפו 0:3.
הפועל נווה גולן - שיכון ותיקים רמת גן 1:3.

ליגה ג' דרום
מפגש הצמרת בין המוליכה צעירי רהט למכבי ערד תמר הסתיים ללא הכרעה בתיקו 0:0. רהט שמרה על המקום הראשון מחזור נוסף והפרש 4 נקודות מהמקום השני. מועדון כדורגל באר שבע רשומה על תוצאת המחזור, הקבוצה הביתית הביסה 2:7 את מכבי דימונה. האירוע המרכזי של המחזור התרחש במגרש ברהט בו אירחה צעירי אלהושלה את הפועל אופקים מרחבים. בדקה ה-60' ובתוצאה 0:7 לזכות אופקים מרחבים, הופסק המשחק לאחר שהקבוצה הביתית נותרה עם שישה שחקנים על כר הדשא.

שאר תוצאות המחזור:
הפועל שגב שלום - מכבי עירוני חורה 6:0.
מכבי ירוחם - מכבי אשקלון 0:0.
מכבי באר שבע - הפועל שדרות 2:2

 

תגובות

+ הוסף תגובה
1
שאפו מכבי קרית ים
(יוסי : 12:06 29-01-2019)
כל הכבוד למכבי קרית ים המחודשת פשוט להנות מכדורגל
2
פרדס חנה
(אריה פסקל כול : 19:09 22-03-2019)
אתם רוצים להצלאח בכעדורגל בקרית ים אך ורק איחוחד בין מכבי להפועל קרית ים וליקרו לקבוצה עירוני קרית ים ולחפס ספנר שהיקנה את הקבוצה וגם לעסות נוער נערים אז המוןל הצלחה בי

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?