מתחו קצת את החבל

לא קל היה להתחמק מאישה ומהניקיונות של יום שישי, אבל איכשהו הצלחתי והתייצבתי במגרש באחיסמך בכדי לראות את ההצגה הכפולה של מוליכות טבלת ליגה ג' מרכז. את חבל מודיעין רציתי לראות עוד מפתיחת העונה. "כדאי לך", אמרו לי, "קבוצה מצוינת". מולה התייצבה מכבי שגב שלום, קבוצה נחמדה בזכות עצמה שניסתה דווקא לעשות משהו אך בסיום נכנעה 5:0 למוליכה ששיחקה בהילוך שני ואפילו פחות מכך

בשבוע שעבר התכוננו בחבל מודיעין לנסיעה לדרום אך ביום רביעי הפתיעו אותם אנשי היריבה, שגב שלום שביקשו להחליף את הביתיות בגלל שלא מצאו מגרש לארח את המשחק. אנשי מודיעין הסכימו אך מכיוון שעל המגרש הייתה מתוכננת לשחק בית שמש (זהו גם מגרשה הביתי) התנאי היה שהמשחק יתקיים ב-11:00 בבוקר. הדרומיים הסכימו.
לעיני צופה אחד (השני שהגיע אמר שהוא מעדיף לעקוב אחרי התוצאה באינטרנט והלך.. בטח לא הצליח לברוח מאשתו) נפתח המשחק וכבר מן הפתיחה היה ברור מי בעלת הבית.

זיאד אבובילאל (בירוק) ואודי זרדב מחליפים מילים. הרבה "טראש טוק" (צילום: גיא גולדפרב)

בדקה ה-13 עלתה מודיעין ליתרון. שרון מרציאנו הגביה כדור חופשי מרחק 30 מטר משערה של שגב שלום, אסף כהן (מצוין) ומשה שוקרון השאירו את הכדור לאלון אלמקיס שנשאר במצב של אחד על אחד מול השוער האורח, חאלד אבו מסלאח ומבלי להתבלבל בעט פנימה.
דווקא האורחים ניסו לעשות משהו אך בדקה ה-23 ספגו את השני שהיה השער היפה במשחק. אסף כהן שלח את אילן נחמדי בכדור חזק שנראה אבוד אך האחרון פתח מבערים, השיג אותו שנייה לפני שיצא לחוץ, חתך לרחבה, המשיך פנימה למרות ניסיונות הכשלה של שחקני שגב שלום ומול השוער גלגל פנימה, 0:2 עם הרבה נחישות.

תראבין בהתקפה כמשה שוקרון ושרון מרציאנו שומרים מקרוב. שגב ניסתה לעשות משהו (צילום: גיא גולדפרב)
שגב לא הרימה ידיים וניסתה להשיב מלחמה תוך שהיא מנצלת את העובדה שמודיעין קצת הורידה את הרגל מהדוושה. בדקה ה-39 קיבל ראוף אבו סבייח כדור בתוך הרחבה כשהוא לבדו מול שוער מודיעין, מתן כהן אך בעט ברשלנות החוצה. עד למחצית לא נרשמו אירועים מיוחדים אם כי במהלכה נרשמו הרבה אירועים קטנים ו"טראש טוק" בין השחקנים.
במחצית ביצע מאמן שגב שלום שני חילופים כשהוציא את סלאמה אבובילאל ואת אבו סבייח והכניס במקומם את מנצור אבובילאל ואשרף תראבין. אגב, הראשון נראה כאילו זה עתה עזב את להקתו של עידן רייכל...


  מנצור אבו בילאל מנסה לעצור את אילן נחמדי.כבש את השער היפה במשחק(צילום:גיא גולדפרב)

כבר בשנייה הראשונה של המחצית נשלח אסף כהן באגף ימין ומ-20 מטר אלכסונית טיווח את שער שגב שלום אך הכדור יצא החוצה. בדקה ה-60 נסגר מעשית הסיפור. מודיעין יצאה להתקפה מתפרצת שהחלה בחילופי מסירות בין אסף כהן לאודי פולטינגר, האחרון שלח את אילן נחמדי לרחבה שבעט, השוער הדף היישר לרגליו של משה שוקרון שמ-5 מטר בעט פנימה, 0:3.

חוגגים את הרביעי. מודיעין שיחקה בהילוך שני (צילום: גיא גולדפרב)
חמש דקות מאוחר יותר הגיע שגב להזדמנות הכי טובה שלה כשמחליף נוסף, באקר אבו עג'ינה בעט מקרוב כשהוא לבד, החוצה.
המשחק נרגע והתנהל ברובו במרכז המגרש. בדקה ה-73 במה שנראה כמאבק לגיטימי על כדור חילץ קאמל אבובילאל מאודי זרדב ותוך כדי כך נפלו השניים (ראו בוידאו). בניסיון לקום חזרה פגע אבובילאל בזרדב ללא כדור ועל המגרש התפתחה מהומה. השופט שהיה רחוק ממקום האירוע הצליח בקושי להרגיע את הרוחות אך לא שלף אף כרטיס.

באקר אבו עג'ינה מנסה לעצור את אסף כהן. הזדמנות גדולה בשניות הראשונות (צילום: גיא גולדפרב)

בדקה ה-83 חדר אודי פולטינגר לרחבה והוכשל ע"י מנצור אבובילאל. את הפנדל בעט בקלילות שרון מרציאנו פנימה, 0:4.


  מנצור אבו בילאל מכשיל את אודי פולטינגר ברחבה.פנדל מוצדק(צילום:גיא גולדפרב)

ארבע דקות מאוחר יותר נחתמה התוצאה. דוד מגרו מסר לאושרי אלפסי שהתנהל עם הכדור במרכז המגרש, הבחין בתנועה של אילן נחמדי ושלח אותו לעימות של אחד על אחד עם השוער בסיומו של המהלך נשק הכדור לרשת, 0:5.


 

שוער שגב, חאלד אבו מסלאח תופס אתנחתא. נרגילה אחי? (צילום: גיא גולדפרב)

גם אחרי השער החמישי נראה שוער שב שלום שלו ונינוח עד כדי כך שהוא נשכב בתוך שערו כאילו נחכה לעוד הזדמנויות. "נרגילה, אחי?" שאל אחד משחקני בית שמש שהתאמנו בצידי המגרש לקראת המשחק שלהם. "למה לא?", ענה השוער. למזלו עד לסיום לא עשתה חבל מודיעין ניסיונות לכבוש והתוצאה נותרה בעינה עד לסיום.
בעוד שבועיים ייערך המפגש האמיתי בו תארח מודיעין את בית שמש למשחק העונה. 

אסף כהן. אחד הבולטים במשחק (צילום: גיא גולדפרב)



תגובות

+ הוסף תגובה
1
בית שמש מובילה
(אוהד: 14:52 04-12-2010)
בית שמש מובילה את הטבלה מהמחזורים הראשונים כבר , תעשו בדיקות לפני שאתם כותבים סתם דברים .
2
מודיעין סתם לא קבוצה
(יהוד: 17:27 04-12-2010)
בקושי נייצחוו את אליצור יהוד לפני שבועיים מפנדל שלא היה ולא נברא בדקה ה93 עוד אליצור חזרו מ2:0 ל2:2 קיצר שופטים ביזיון
3
באר יעקב
(שלמה: 19:56 10-12-2010)
באר יעקב מקום 1

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?