רוצים שקט

בכפר מנדא שינו העונה פאזה. מקבוצת תחתית מובהקת בליגה ב' הפכה לקבוצת צמרת מובהקת. למרות הכל ואף על פי כן, לא מעיזים שם לחשוב על משהו שמתקרב לעליה. "תן לנו שקט חמישה בחמשת המחזורים האחרונים ומקום שישי בסוף העונה ואני מבסוט", אמר היו"ר המסור, סאלם זידאן. בינתיים המשימה היא צבירת נקודות. בשישי האחרון היא יכלה לצבור שלוש מול בני כפר סמיע, בסופו של דבר הסתפקה באחת

בלי הרבה רעש עושים בכפר מנדא את העבודה בשקט. אחרי שמונה מחזורים ממוקמת הקבוצה בצמרת הטבלה (מקום רביעי) עם הפסד בודד. אפילו זקני הכפר לא זוכרים פתיחת עונה שכזו בליגה ב'. בכפר סמיע עדיין מחפשים את עצמם. לרדת הקבוצה כנראה שלא תרד, אך בכדי לא לקחת סיכונים גם מחפשים שם לצבור נקודות כדי להבטיח סוף עונה שקט.
בשישי נפגשו השתיים בשפרעם כשכפר סמיע הייתה המארחת אך דווקא זו שפתחה היטב הייתה כפר מנדא האורחת שלחצה מן הדקה הראשונה על שערו של זוהיר בדארנה.

אחמד זידאן (15) גולש לרגליו של מוראד איברהים. פתיחת המשחק הייתה של כפר מנדא.

כבר בדקה ה-5 ניסה אחמד זידאן את מזלו בבעיטה מרחוק אותה לא התקשה בדארנה לקלוט. בדקה ה-11 ספגה כפר מנדא מכה כשאותו זידאן ספג מכה, בלתי מכוונת משחקן של כפר סמיע באפו ונאלץ לנטוש את המגרש ולהתפנות לבית החולים רמב"ם. במקומו נכנס מוחמד חוראני מה שלא פגם בצורת המשחק של כפר מנדא.
בדקה ה-28 שלח טהא זידאן כדור ארוך לעבר רחבת כפר סמיע, בדארנה יצא, נראה קולט אך שמט את הכדור היישר לרגליו של הישאם חלומי שלא התבלבל וקבע 0:1 לכפר מנדא.

סייד עיסאווי גולש לרגליו של פאדי זיאדה. סמיע ניסתה לחזור לאחר השער הראשון.
סמיע התעוררה ולחצה ובדקה ה-44 הגיעה להזדמנות הכי טובה שלה במחצית כשמורד איברהים הגביה ואדהם פלח נגח למשקוף והחוצה.
פתיחת המחצית השנייה הייתה זהה לזו של הראשונה. בדקה ה-55 זכו האורחים בכדור חופשי מרחק 18 מטר השער. עיסאם זידאן הפציץ ובדארנה לקח בקושי. שלוש דקות מאוחר יותר בא לידי ביטוי היתרון של כפר מנדא. כדור חוץ ארוך של טהא זידאן הגיע לאיימן מנאע שמ-16 מטר בעט לפינה של השוער, 0:2 מבטיח.

מוחמד זידאן (בתכלת) מנסה לעבור את רבאח רבאח. כפר מנדא הייתה בדרך לניצחון.
מנדא חיפשה להכריע את המשחק ובדקה ה-60 הכניס סייד עיסאווי כדור למוחמד חוראני שבעט סנטימטרים מהעמוד. רבע שעה לסיום שוב הזדמנות גדולה לכפר סמיע. מנאע ועיסאם זידאן החליפו דאבל פס כשהאחרון שלח לעברו של חלומי, זה הגיע מול השוער ובעט חזק לגופו.
ומי שלא מבקיע - סופג. בדקה ה-82 יצאה כפר סמיע למתפרצת בסיומה נשאר רבאח רבאח לבדו מול השוער, רשואן כריים ולא הקשה לצמק את התוצאה. משחק חדש.

 

שוער כפר מנדא, רשואן כריים
שוער כפר מנדא, רשואן כריים הודף עוד הזדמנות של כפר סמיע. הפעילה לחץ אדיר בסיום

מעודדת המשיכה כפר סמיע ללחוץ אך בדקה ה-90 הורחק אדהם פלח לאחר שפגע ללא כדור בטהא זידאן. במגרש פרצה מהומה שנרגעה והמשחק חודש ל-8 דקות תוספת זמן. סמיע הפעילה מכבש על שערה של כפר מנדא ובדקה ה-96 בעט פאדי זיאדה מתוך הערבוביה כדור שפגע בקורה השמאלית, ניתז לימנית וחדר פנימה, 2:2 דרמטי לסמיע ומאכזב מאד עבורה של כפר מנדא.
 



תגובות

+ הוסף תגובה

סקר דאבל פס

איזה קבוצה תעפיל לליגה לאומית בסיום העונה?